2022-09-07, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBic
Nä folk är väldigt slutna till sitt crew här så svårt att hitta likasinnade, vad föredrar du, bomba eller köra en piece? tänker att det är lättare att hitta folk som målar pieces vid lagliga väggar och fames. Hur färsk är du?

Jäkligt färsk!
Citera
2022-09-10, 08:47
Medlem
Jag har sett att de dykt upp del PIGS i Gävle, främst har jag sett den vid lagliga på stan,
Stil mässigt blir jag att tänka på HFU ligan?
Ang Hfu skulle vara kul att veta vilka som var med och grunda osv dom har ju kört så många år så jag antar att det har rekrytera en del yngre men tex Cunt känns som en gammal räv, någon som sitter på lite Hfu historia?
Citera
2022-09-10, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkaktus
Jag har sett att de dykt upp del PIGS i Gävle, främst har jag sett den vid lagliga på stan,
Ang Hfu skulle vara kul att veta vilka som var med och grunda osv dom har ju kört så många år så jag antar att det har rekrytera en del yngre men tex Cunt känns som en gammal räv, någon som sitter på lite Hfu historia?

Nope men är intresserad jag med! Såg alltid HFU på väg norrut i landet för 8-15 år sen och gillade stilerna mycket. Körs det fortfarande?
Citera
2022-09-12, 22:03
Medlem
salaryLZDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkaktus

HFU grundades av Cunt och Zober kan man säga.
Citera
2022-12-22, 01:00
Medlem
Gummislangs avatar
Det är ju fan kanon i Gävle, bort på värre ställen
Citera
2022-12-31, 16:46
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngin.74
Nope men är intresserad jag med! Såg alltid HFU på väg norrut i landet för 8-15 år sen och gillade stilerna mycket. Körs det fortfarande?

Sågs även mycket för typ 20 år sedan . Så fort man närmade sig gävle med tåget visste man att det skulle vara belamrat med HFU grejer. Finns sina anledningar dock till att just dom har setts så mycket när en person är en riktig bully och "bestämmer" vilka som får köra vilket ibland behövs i vissa yards så att ställen inte bränns och folk knasar ur . Men i det här fallet verkar det mest vara en subjektiv (såklart) bully.
Citera
2022-12-31, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outoforder
Sågs även mycket för typ 20 år sedan . Så fort man närmade sig gävle med tåget visste man att det skulle vara belamrat med HFU grejer. Finns sina anledningar dock till att just dom har setts så mycket när en person är en riktig bully och "bestämmer" vilka som får köra vilket ibland behövs i vissa yards så att ställen inte bränns och folk knasar ur . Men i det här fallet verkar det mest vara en subjektiv (såklart) bully.

Jo, att HFU var/är väldigt beskyddande om sina yards är ingen nyhet direkt, var det inte till å med jidder med WUFC angående det eller potentiell bajt för ett bra tag sen? Lär ju kanske blanda ihop med andra stockholmscrews som inte blivit uppskattade när de åkt på roadtrip
Citera
2022-12-31, 23:30
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngin.74
Jo, att HFU var/är väldigt beskyddande om sina yards är ingen nyhet direkt, var det inte till å med jidder med WUFC angående det eller potentiell bajt för ett bra tag sen? Lär ju kanske blanda ihop med andra stockholmscrews som inte blivit uppskattade när de åkt på roadtrip

Det var Fame .
Citera
2023-02-09, 17:11
Medlem
Hur är det egentligen i stan? Sett några färskingar men inga som håller igång. Finns en som kör rätt bra men nämner inga tags, tror de flesta vet vem jag syftar på. Håller scenen på att dö ut eller är de ''gamlingarna'' som kommer tillbaka och sätter upp färg?
Citera
2023-02-13, 13:26
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Hur är det egentligen i stan? Sett några färskingar men inga som håller igång. Finns en som kör rätt bra men nämner inga tags, tror de flesta vet vem jag syftar på. Håller scenen på att dö ut eller är de ''gamlingarna'' som kommer tillbaka och sätter upp färg?

Gods lok och linje för gubben
Citera
2023-02-13, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Gods lok och linje för gubben

Okej så jag tolkar det som att du håller dig ''på spåren'' för det mesta alltså?
Citera
2023-02-13, 20:00
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Okej så jag tolkar det som att du håller dig ''på spåren'' för det mesta alltså?

Mkt bröl förr, lite mer lugnt nu.. Men kul o smaska på nån gång emellanåt.
Smyga yards o snabba ryck e lugnare nu.
Men man vet aldrig hehe... Snart vår iaf! 🧪🌿🚂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in