Citat:
Ursprungligen postat av
CenturyVoltaire
Men det är ju fint att du försvarar yttrandefriheten. Dock handlar denna tråd om Rysslands illegala krig mot Ukraina. Kom tillbaka till topic nu.
Håller du med om att Ryssland illegalt (enligt FN) anfallit Ukraina samt att överväldigande bevisning finns om att Ryssland begått krigsbrott och folkmord i Ukraina? Att Ryssland blåljög inför hela världen angående att de inte tänkte anfalla Ukraina? Att Ryssland upprepade gånger sedan kriget startade hotat omvärlden med kärnvapen? Att Ryssland försöker diktera fria länders utrikespolitik genom att förbjuda dem att välja vilka försvarsallianser de vill ingå i? Om du håller med mig anser du att Ryssland är ett gigantiskt problem samt att offret Ukraina förtjänar all stöttning de kan få i detta vidriga överfallskrig. Om du inte håller med mig tillhör du den minoritet på ynka ca 3 procent av svenska folket som inte står på Ukrainas sida i detta krig, alternativt att du är ett rysstroll.
Du är verkligen vass, om jag inte håller med dig och önskar yttrandefrihet så är jag Rysstroll.
Där tog du död på allt vad vettig konversation heter.
Vi är verkligen illa ute om vi inte ens önskar yttrandefrihet på Flashback.