2023-02-13, 14:22
Medlem
Jag vill veta mer om eftermälet för 'Den Galopperande Gäddan' på Avenyyyn.

Att han har bytt efternamn men fortfarande tycks stå kvar som gift på samma adress som innan vet vi. Hur är det, jobbar han kvar som tjänsteman (?) på företaget med samma namn som centralorten i Härryda kommun?
Citera
2023-02-13, 14:31
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Söker arbete och går i terapi för att bli en hyvens kille! Konstigt att han inte blivit utslängd hemifrån? Enligt MrKoll bor han fortfarande kvar med sambon o barn.
Hans familj kanske skiter i vad ett gäng bönder säger?
Citera
2023-02-13, 15:21
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sviskonboll
Intressant. Han verkade ju lite ”efter” i konfrontationen så det är möjligt att han inte förstår vad som hänt. Han var rejält chockad men inte i fullständig förnekelse. Han sa själv att han skulle söka hjälp, men det tror jag inte händer. Inte nödvändigtvis för att han inte vill. Tänk om de kunde erbjuda en plats på rehab direkt vid konfrontation. Går det att rehabilitera dessa individer? Eller är det kemisk kastrering och lobotomi som gäller?

Går det att rehabilitera en homosexuell? Där har du svaret. Självklart går det inte att rehabilitera, de dras sexuellt till barn precis som en homosexuell man drar sig till andra män.
Citera
2023-02-13, 15:28
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Hans familj kanske skiter i vad ett gäng bönder säger?
Bönder säger!!

Rektorsgäddan med Halux Valgus fötter sköter detta rätt så bra själv, Genom Konf.videon och med chattloggarna där han betalar ¨bra¨för en avsugning och vill bli ihop med en 13-åring!
Riktigt vidrig person vill jag påstå! Sedan att han har arbetat i skolmiljö kryddar bara faran runt den fisken. Gissar att han i den ålder han är idag kommer ha svårt att kunna nässla sig in på nya tjänster i skolans värld. Får hoppas att framtida arbetsgivare gör en bakgrundskontroll, får kanske se honom i kassan på McDonalds eller som lokalvårdare på T-centralen.

Sedan tycker jag att vi ska spela på ifall att Vasaloppsgäddan kör den 5 mars! Oddsen att han åker ligger nu på 41,8ggr. Frågan är vilken valla han kommer att åka på, gissar blått klister i trampet för att få bra fäste i Lundbäcksbackarna!

Gynstolen är du ett troll eller gädda eller en kombination är frågan!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-02-13 kl. 15:50.
Citera
2023-02-13, 15:54
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Tragikomiskt att senaste gäddan själv sedan innan gett sig namnet "Monster"
Idioten har till och med tatuerat in Monster-dryckens logga på insidan av underarmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Sedan tycker jag att vi ska spela på ifall att Vasaloppsgäddan kör den 5 mars! Oddsen att han åker ligger nu på 41,8ggr. Frågan är vilken valla han kommer att åka på, gissar blått klister i trampet för att få bra fäste i Lundbäcksbackarna!
Tycker han kan åka med texten "Dumpad 2023" på ryggen. Det hade nog kunnat gagna honom. Visat på lite självdistans. Om han sen motiverar det med att han gör det som straff för att sprida kunskap om ämnet. Eller texten "Preventell.se - Kan rekommenderas".
Senast redigerad av Lysturken 2023-02-13 kl. 16:00.
Citera
2023-02-13, 17:37
Avslutad
Så mysigt att komma hem och upptäcka att Dumpen filmat ännu en barnkåt idiot! Monster Batwings aka TehBurningSoulz skulle först inte träffa någon tjej, sen skulle han träffa tjejen för att varna henne från läskiga män som han själv. Något sex var det förstås inte tal om. Exempel från chatten säger annorlunda.
Vill du se ut som en nyknullad hora när du lämnar badrummet?

Han avskyr tydligen att bli kallad vid sitt riktiga namn.
För jag fick mitt mamn för att mamma ville ha en tjej
Så de påminner mig om att jag inte dög

Dumpen-trollet säger att hennes pappa "idioten" är läskig och våldsam, så gäddan börjar skrävla om sina tuffa kompisar som ska se till att pappan försvinner.
När vi lärt känna varandra ett tag och han gör något dumt mot dig åker jag dit med en kompis och då behöver du inte se honom igen
Men dem jag tar med mig har fått folk att försvinna förut
Och dem hatar män som mishandlar tjejer

Hoppas på en rebus snart
Citera
2023-02-13, 17:40
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Ledig lördag, gymmat och tvättat bilen, dricker vin som blev över efter maten... Vad passar då bättre än att luta sig tillbaka i soffan och ägna en tanke år ettårsgäddorna? Jag pratar alltså om jubilarerna Tömmar-Janne och Brandmannen!

11 februari, 2022
Tömmar-Janne skulle köpa våldtäkt av barn (napp igen)
https://dumpen.se/2022/02/11/tommar-janne-skulle-kopa-valdtakt-av-barn-napp-igen/

Tömmarn erbjuder 3000 för att få stoppa kuken i en trettonårig tjej. Från chatten:
"Vill du ha nåra starka cider??"
"Tar med en lila analdildo med kulor på om du vill prova den med"

Detta är inte första gången han ger sig på unga, han har en dom på sig för att ha sex-trakasserat en 16-åring. Kommentar på Dumpen: “Det här äcklet har hållit på länge. För 7 år sen när min lillasyster var 12 så sökte han kontakt med henne via sociala medier. ville bland annat att hon skulle träffa honom ensam osv”.

Gäddan yttrar inte ett ord under konfrontationen, han sitter i en bil och kör snabbt från platsen. Tydligen är han nära att köra på Patrik i sin iver att komma därifrån. Han var VD för ett åkeri med fyra anställda, hur det gått med firman vet jag inte, men gissar att antalet kunder blev färre efter uthängningen. Han ska ha skickat ett sms med texten "dra åt helvete" till Dumpen och försökt muta sig ur situationen enligt podden Gäddbokslut. Han ska ha gillat att semestra i Thailand, var han gjort där vet vi inte men en inte alltför avlägsen tanke är att han ville "tömma" i någon ung brutta.

Rebus behövs inte då hans namn står på Dumpens sida.

11 februari, 2022
Brandmannen Kristian slår rekord (napp igen)
https://dumpen.se/2022/02/11/brandmannen-kristian-slar-rekord-napp-igen/

"Godmorgon, det är en vanlig dag. Godmorgon, det var en sån här du ville ha..."
Brandmannen Kristian bjuder på runkvideos och kåtflåsande röstmeddelanden till pedofilmamman Sanna och hennes sjuåriga dotter.

Kristian, eller Bobo som han också kallas, var förmodligen en omtyckt person i samhället. Brandman, jobbade extra på en skola och spelade i ett fotbollslag. Han fick sparken och har flyttat från orten enligt Gäddbokslut, numera är han ogift och bor i rosornas och ruinernas stad. SVT Norrland ljög och hävdade att det stod folksamlingar utanför hans hus, men detta stämmer alltså inte. Sara har kontakt med familjen.

I podden "Vi har rullat en massa" tas han upp också. Bobo ska ha skickat 10 runkvideos per dag… Han brukade vara ensam på brandstationen där han tänkte knulla mor och dotter, men bodde rakt över gatan med fru. Han ska ha varit tränare för småtjejer och resurslärare på lågstadiet, samt tidigare jobbat på Sahlberga, som är en anstalt för pedofiler. Efter uthängningen har han smsat till fiskare och tackat och bett om hjälp.

Förnamn 1: Samma som Carlsen, en norsk schackspelare som sedan 2013 är regerande världsmästare i schack.
Förnamn 2: Samma som Johansson, en svensk företagsledare som är styrelseordförande för Astra Zeneca, plc. Tidigare var han styrelseordförande för Telefonaktiebolaget LM Ericsson och dessförinnan vd och koncernchef för bland annat Electrolux och Volvokoncernen.
Efternamn: Samma som John, en av uppfinnarna till den första funktionsdugliga propellern och konstruktör till pansarbåten USS Monitor, ett amerikanskt krigsfartyg, som hjälpte Nordstaterna att vinna det amerikanska inbördeskriget på 1860-talet.
Född samma år som Apollo 14 landade på månen.

¨Kristian¨åkte ut med huvudet före och bor numera på Gotland!
Citera
2023-02-13, 17:40
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Så mysigt att komma hem och upptäcka att Dumpen filmat ännu en barnkåt idiot! Monster Batwings aka TehBurningSoulz skulle först inte träffa någon tjej, sen skulle han träffa tjejen för att varna henne från läskiga män som han själv. Något sex var det förstås inte tal om. Exempel från chatten säger annorlunda.
Vill du se ut som en nyknullad hora när du lämnar badrummet?

Han avskyr tydligen att bli kallad vid sitt riktiga namn.
För jag fick mitt mamn för att mamma ville ha en tjej
Så de påminner mig om att jag inte dög

Dumpen-trollet säger att hennes pappa "idioten" är läskig och våldsam, så gäddan börjar skrävla om sina tuffa kompisar som ska se till att pappan försvinner.
När vi lärt känna varandra ett tag och han gör något dumt mot dig åker jag dit med en kompis och då behöver du inte se honom igen
Men dem jag tar med mig har fått folk att försvinna förut
Och dem hatar män som mishandlar tjejer

Hoppas på en rebus snart
Haha, inte nog med att han hittar på att han har knullat fjortisar, han hittar även om att han är en vit riddare. Eller hittar han på? Han kanske är en vit riddare på riktigt? Han kanske till och med skriver arga inlägg om hur äckliga män som letar efter fjortisar är? Det senare skulle inte förvåna mig.
Citera
2023-02-13, 19:12
Avslutad
Hej.

On Topic

Är det någon som vet hur det gick med skohandlargäddan?

Han som beställde någon form av livesänt övergrepp via internet och fick påhälsning av poliser som "knackade på" med motorsåg.
Tror att det var i östra delarna av Småland, Kalmar eller liknande, men ej helt säker.

Edit- hittade länken
Det var visst i Mönsterås, inte Kalmar. Fel av mig

https://dumpen.se/2022/09/24/skohandlargaddan-napp-151-monsteras/

Off topic

Gynekologstol , kan inte du fokusera mer på den andra dumpentråden då du har en tendens att vara tröttsam med dina inlägg.
Senast redigerad av ElementarSturgeon 2023-02-13 kl. 19:23. Anledning: Hittade länk
Citera
2023-02-13, 19:22
Avstängd
Gädda 192.
Förnamn: Samma som Tornéus som är friidrottare.
Efternamn: Samma som Maud Olofsson fast ta bort M i Maud och lägg till ett R.
Citera
2023-02-13, 19:28
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 192.
Tjusigt Sara! Den här gången var du rätt på det.

Och tack. Ja, TehMonster återfinner vi ju även på instagram tydligen. Lika söt där.

Och tack till MrPike som trots allt var först med en rebus, om än i fel tråd.
Senast redigerad av Lysturken 2023-02-13 kl. 19:37.
Citera
2023-02-13, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 192.
Tack!
Monster-gäddan såg minsann lite androgyn ut på sin Facebookprofil där hen sitter med sitt långa gröna hår.
Senast redigerad av Raymond-Chow 2023-02-13 kl. 19:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in