2023-02-10, 12:15
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammasgud
Hahaha såg denna artikel i Aftonbladet (appropå dyra sexdockor)

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P4vy90/de-saljer-framtidens-sexdockor-for-125000-kr-styck

Amerikanska "Real Doll" alltså. Tydligen sålts minst 2 till Sverige enligt en av grundarna som är med i artikeln. Dockor för runt 125 000 kr. Det roliga är att alla vi som har lite koll i denna värld skrattar åt värdelösa "Real Doll" och denna tomte med skinnjacka och näspiercing. Mike (Abyss) har ett riktigt uselt rykte. Dessa dockor är knappt värda över 10 000 kr. Riktigt skräp. En Zelex, Starpery eller Irontech för 1/4 av priset är en väldigt mycket bättre docka. Real Doll har inte uppdaterat sina dockor på över 5 år. Leveranstid på över ett år dessutom, tydligen brist på personal i fabriken.

Man tycker ju lite synd om de som pungar ut över 100k på en "Real Doll". Nån här som äger en eller har sett en på riktigt?

Kollade denna film tidigare, killen får med hela stan att ta hand om sin docka😂
Den är ok, lite tragikomisk men absolut inte värd över sju i betyg, jag skulle säga 5,3.

https://m.imdb.com/title/tt0805564/?ref_=nv_sr_srsg_0
Citera
2023-02-10, 13:36
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Kollade denna film tidigare, killen får med hela stan att ta hand om sin docka😂
Den är ok, lite tragikomisk men absolut inte värd över sju i betyg, jag skulle säga 5,3.

https://m.imdb.com/title/tt0805564/?ref_=nv_sr_srsg_0

Haha ska spana in den Ryan Gosling är ju bra.
Citera
2023-02-10, 13:40
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Haha ska spana in den Ryan Gosling är ju bra.

Jo, han gör en bra insats får jag verkligen säga. Finns på Viaplay och säkert andra tjänster också.
Citera
2023-02-10, 16:21
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jo, han gör en bra insats får jag verkligen säga. Finns på Viaplay och säkert andra tjänster också.

Viaplay har man ju. Tack för tipset!
Citera
2023-02-10, 16:24
Medlem
Citat:
Haha nice ja just vaginan var jag lite extra nyfiken över. Vilken tjej kan mäta sig med en hungrig automatisk sugande vagina liksom Men ja då blir det nog en beställning snart, lutar åt en Juniper med extra Yvonne huvud (Inspiration). Tror det blir 165 cm kropp till det, den kurvigare varianten (finns 2 olika 165). Törs man fråga vilken docka du har? Hur känns vikten förresten?

Jag köpte mig denna!
https://docklandet.se/products/silikon-sexdocka-zelex-170cm-carlyne

Hon hade det där game of throneska utseendet jag gillar, väldigt mycket åt fantasy-hållet

Vikten är okej, det är ju en skaplig bit att hiva, men hon är ju 1,7m också så det får man ta. Får bli några extra svängar på gymmet framöver för att orka med ehhe
Citera
2023-02-11, 11:42
Medlem
Citat:
Hahaha såg denna artikel i Aftonbladet (appropå dyra sexdockor)

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P4vy90/de-saljer-framtidens-sexdockor-for-125000-kr-styck

Amerikanska "Real Doll" alltså. Tydligen sålts minst 2 till Sverige enligt en av grundarna som är med i artikeln. Dockor för runt 125 000 kr. Det roliga är att alla vi som har lite koll i denna värld skrattar åt värdelösa "Real Doll" och denna tomte med skinnjacka och näspiercing. Mike (Abyss) har ett riktigt uselt rykte. Dessa dockor är knappt värda över 10 000 kr. Riktigt skräp. En Zelex, Starpery eller Irontech för 1/4 av priset är en väldigt mycket bättre docka. Real Doll har inte uppdaterat sina dockor på över 5 år. Leveranstid på över ett år dessutom, tydligen brist på personal i fabriken.

Man tycker ju lite synd om de som pungar ut över 100k på en "Real Doll". Nån här som äger en eller har sett en på riktigt?

Betalvägg på artikeln för mig. Så citera gärna godbitarna om du kan läsa hela.

Har inte hört så mycket dåliga rykten om dem, mer än att deras dockor är överdrivet prissatta. Speciellt i förhållande till de märken som tillverkas i kina som är åtminstone likvärdiga kvalitéetsmässigt sett. Men det är väl så det blir när produktionen ligger någon annanstans än i kina?
Citera
2023-02-11, 14:16
Medlem
Jag har en underbar hustru som skall arbeta i Sydostasien i ett år från mars. Vi har ett fantastiskt sexliv mina 53 år till trots, hon är ganska mycket yngre. Eftersom hon oroar sig lite för att jag skall hitta någon annan medan hon är borta så föreslog hon en docka.. Vi kollade runt tillsammans och bestämde att en WM från Siliconelovers var ett bra alternativ. Det var riktigt lång väntan, nästan 3 månader totalt men då gjordes många modifieringar också. Min fru är väldigt ”petite” och får fortfarande visa leg på systemet trots att hon passerat 30 med råge. Därför valde vi kroppen som heter ”Chloe” som är 148 cm (min fru är 152 men kroppen är väldigt lik) och huvud nr 414 och 368 samt 237 som extrahuvud. Extra ögon, peruker samt värmestav så landade kalaset på ca 24 000:-. Efter att vi båda har testat, köpt kläder, skor och smycken så är vi jättenöjda med vår lilla flicka.
Citera
2023-02-12, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Jag har en underbar hustru som skall arbeta i Sydostasien i ett år från mars. Vi har ett fantastiskt sexliv mina 53 år till trots, hon är ganska mycket yngre. Eftersom hon oroar sig lite för att jag skall hitta någon annan medan hon är borta så föreslog hon en docka.. Vi kollade runt tillsammans och bestämde att en WM från Siliconelovers var ett bra alternativ. Det var riktigt lång väntan, nästan 3 månader totalt men då gjordes många modifieringar också. Min fru är väldigt ”petite” och får fortfarande visa leg på systemet trots att hon passerat 30 med råge. Därför valde vi kroppen som heter ”Chloe” som är 148 cm (min fru är 152 men kroppen är väldigt lik) och huvud nr 414 och 368 samt 237 som extrahuvud. Extra ögon, peruker samt värmestav så landade kalaset på ca 24 000:-. Efter att vi båda har testat, köpt kläder, skor och smycken så är vi jättenöjda med vår lilla flicka.

Det är ett inte helt ovanligt scenario som du målar upp här.

Jag har hört liknande historier tidigare. Och visst kan det vara en bra lösning.

Men själv har jag alltid ställt mig frågande till vad husttrun i fråga har att göra med dockans form eller utseende? Det borde vara parametrar som bara du som nyttjare ska avgöra?
Citera
2023-02-13, 18:50
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormigtHav
Betalvägg på artikeln för mig. Så citera gärna godbitarna om du kan läsa hela.

Har inte hört så mycket dåliga rykten om dem, mer än att deras dockor är överdrivet prissatta. Speciellt i förhållande till de märken som tillverkas i kina som är åtminstone likvärdiga kvalitéetsmässigt sett. Men det är väl så det blir när produktionen ligger någon annanstans än i kina?

Samma här.. Men rubriken och bilden räckte för mig. Real Doll har fortfarande ståltrådar i fingrarna i sina 120k+ dockor
Citera
2023-02-13, 18:52
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomine_
Jag köpte mig denna!
https://docklandet.se/products/silikon-sexdocka-zelex-170cm-carlyne

Hon hade det där game of throneska utseendet jag gillar, väldigt mycket åt fantasy-hållet

Vikten är okej, det är ju en skaplig bit att hiva, men hon är ju 1,7m också så det får man ta. Får bli några extra svängar på gymmet framöver för att orka med ehhe

Oj oj där ser man Carlyne alltså! Och fantasy. Då kommer du gilla det här accountet på Instagram; https://www.instagram.com/kkfun_magic_kingdom/

Han har en Carlyne bland annat som han tagit riktigt bra bilder på. Helt galen med photoshop också.
Citera
2023-02-13, 19:00
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108

Så en docka till dig och äkta kuk vara för henne under 1 år? Hur är du funtad…
Citera
2023-02-13, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
Så en docka till dig och äkta kuk vara för henne under 1 år? Hur är du funtad…
Dom kanske har gjort en Clone-a-willy till henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in