2023-02-13, 12:08
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Just nu på TV4. En tidigare misstänkt GM är avförd från utredningen och den misstänkte har ingen relation till offren.
Ska bli mycket intressant att få svar på alla frågor.

Har det funnits två misstänkta? Det här verkar rörigt.
Citera
2023-02-13, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Men för helvete håll klaffen din jävla framstjärt! Frågan var väl knappast ställt till dig.

Tagga ner nu! Det ska inte läggas ut några bilder på en skadad kvinna som ligger i en sjukhussäng lite hänsyn till offret om jag får be.
Citera
2023-02-13, 12:09
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domberget
Hur är det med läsförståelsen. Polisen skriver att det inte rör sig om ett skjutvapen.
Fast om du läser det jag klistrat in direkt från artikeln så står det ATT det rör sig om ett skjutvapen. Min läsförståelse fungerar perfekt. De ändrade artikeln efter 5 minuter.
Citera
2023-02-13, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Har det funnits två misstänkta? Det här verkar rörigt.
Initialt var det tydligen en person, den avfördes från utredningen sa de nu.
Hela tråden är ju en enda gröt med typ 90% OT inlägg. Hoppas att modsen kan styra upp
Citera
2023-02-13, 12:13
Medlem
silbersky007s avatar
Kvinnan pekar ut GM , GM nekar det är ord mot ord och han släpps i brist på bevis mannen flyr landet och blir efterlyst efter några veckor . Undrar om polisen fick rätt GM i BO’s lägenhet .
Citera
2023-02-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Nä det är flashback...

Förstår att du tycker det är sjukt, själv tycker jag det är lite småsjukt att du fiskar efter sån info här, om du nu på nåt sätt känner henne finns det mer normala vägar att gå för att skicka blommor till henne på avdelningen hon befinner sig på.

Ja hoppas hon repar sig och att GM får ett låååååångt straff för det här vidriga mordet och mordförsöket.

Svarade på den frågan, beroende på vilken avdelning hon befinner sig på så kan man ju veta om hon mår bättre….
Igår skrevs det om att hon hade opererats, man sitter väl och hoppas på att hon överlever och kan sitta i tingsrätten så småningom och medverka så att GM får life.

Det är väl inga konstigheter att man undrar? Jag har varit med om när en i min närhet blev utsatt för liknande, polisen var på plats, vad fan tror ni att vi lever i en film på riktigt 🤕
Citera
2023-02-13, 12:17
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Tagga ner nu! Det ska inte läggas ut några bilder på en skadad kvinna som ligger i en sjukhussäng lite hänsyn till offret om jag får be.
danscuelcas är ett troll, bara titta på tidigare postad historik, bäst att trötta ut genom att ignorera

On T, självklart kommer inga bilder på skadade offer läggas ut. Hon är väl fortfarande allvarligt skadad med oviss utgång vad jag förstår
Citera
2023-02-13, 12:18
Medlem
första misstänky var nog tidigare partner, men sedan kunde hon peka ut skolkamraten
Citera
2023-02-13, 12:18
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Kvinnan pekar ut GM , GM nekar det är ord mot ord och han släpps i brist på bevis mannen flyr landet och blir efterlyst efter några veckor . Undrar om polisen fick rätt GM i BO’s lägenhet .
Om du ska uttala dig så kan du väl försöka hänga med, kanske kolla nyheter ibland?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GMw5nQ/man-anhallen-for-mord-och-mordforsok
Mannen greps på söndagseftermiddagen.
– Den misstänkta mannen har medgett att han är inblandad i den här händelsen
Citera
2023-02-13, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Men nu har den anhållne medgivit vissa omständigheter så du behöver inte undra mer
Citera
2023-02-13, 12:20
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Tråden har varit fylld av helt felaktiga spekulationer och gissningar från början om vi ska lita på Expressen.

"Den 25-åriga man som anhållits misstänkt för mordet på en kvinna i 50-årsåldern och mordförsöket på hennes dotter i 25-årsåldern i Örebro har medgett att han är inblandad i händelsen.

– Den yngre kvinnan och gärningspersonen verkar ha varit skolkamrater en gång i tiden, säger åklagare And*rs P*rss*n.

Vad som ligger bakom angreppet är inte känt"

https://www.expressen.se/nyheter/kvinna-mordad-dottern-svart-skadad/
Citera
2023-02-13, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Vadårå? För att han är en incell som du kan relatera till?

Vad är det som gör att ni tror att ni har rätt att bestämma hur det andra könet ska fungera? Får ni inte som ni vill, så tar ni till våld. Precis som små-barn som leker med leksaker.

Är det OK att en brud vill ha dig, du säger nej, och sen kommer hon och dödar dig? Eller är det bara för män som det är rättfärdigat?

Vad har hänt med flashback? Bara massa kvinnohatare och incells här. Har hängt på FB i över 10 år, och inte någon gång innan har det här forumet varit så jävla smutsigt som det är just nu.
Håller med, riktigt skämmigt att det finns så mycket incels här nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in