Citat:
Ursprungligen postat av
User1945
Herregud, vad är de för fel på människan, om jag nångång skulle slå en tjej så är de fan den där grisen, hon tror hon är så jävlas sexig och cool. Förstå hur många gånger hon gjorde om den där innan hon fick ”perfekt” mix av pundig/yäni kåt blick och hon timade röken och klunken för att se ännu coolare ut. Jävla h*ra. Och den idioten kallar sig själv muslim, till och med jag vart sugen att Elda koran nu.
Exakt, asså jag stör mig cok mycket på den där fula grisen. Hon tror hon e nåt. Vilken muslim hon e största munafiqen. Dricker, röker, knullar innan giftermål, sminkar sönder sig o sprutar billig botox med tusen filter. Stördta kafir. Det tar ur dig ur islam direkt det beteendet. Riktig hycklare, charlatan.
”What is the punishment for munafiq in Quran?
death
Munafiqun in the Quran
In Surah Al-Nisa, verses 88-89 of the Quran, hypocrites are threatened with death.
Munafiq as per Islam means hypocrite pretends to be muslim by face but kafir by heart. Just like kafirs ,Munafiqs come under another catefory of puppet slave of shaytaan.work of Munafiq is to deviate a true muslim from the path of islam or to somehow convince believers of book to go astray”.