2023-02-12, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Vem är denna berg? Vad har han suttit för?
Är han också yrkeskriminell (pundare)
Vadå OCKSÅ yrkeskriminell?
Denna tråden handlar om en pundar clown, inte en yrkeskriminell.
Citera
2023-02-12, 23:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Exakt, ända sen Alex var liten har han drömt om att bli capo di tutti i capi, scarface affisch på väggen osv.

Sanningen är att ingen som kör vill ha något med honom att göra, han är en liability, det går inte att jobba med någon som är påverkad jämt, han är så djupt nere i ett missbruk att han inte ens kan vara live utan att vara helt väck.

Det är möjligt att han skulle kunna våga upp några småpåsar och sälja till några kids men det är sånt man kan träna en apa till att göra.

Hela hans musikkarriär och image bygger på att han är kriminell, sen är han helt sämst på det, inte ens det kan han. Nästan så jag tycker synd om honom. Det här är en människa som mår mycket dåligt, han klarar inte av att leva med sig själv i ett nyktert tillstånd det är därför han måste punda fan jämt.
Citera
2023-02-12, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det lär inte ligga några dyra saker runt detta paret någon längre tid.
Verkar som det kommit in lite pengar nu för Alex på kontot. (swishar Alva till drinkar och mat och till "alla" som var viktigt för honom att nämna i senaste liven). Är det från albumet det kan komma så fort?

Om man slår ihop händelserna lite nu. Så kan det vara det där "värstingtjacket" de nu är nere för att hämta hem från Gbg. Skulle det vara någon gång polisen håller koll på Alex och Berg så är det dessa dagar de är där nere. Fått in en stor klumpsumma på kontot, sitter och golar ner sig/dem i en live om att köpa värsting shooo... åker ner till en stad där det tas in stora partiet pga Sveriges största hamnstad, lämnar tjejerna "hemma", benzar ner sig för att vara modigare osv... Där har vi det tror jag.
Ja o på liven igår sa han att han drar in 400 lax i månaden! Hahahah Hahaha mkt trovärdigt!
Citera
2023-02-13, 00:01
Medlem
knark-kungens avatar
Ni som driver eget, skulle ni acceptera en shout out som betalning?

Är ju ändå rätt många som accepterat detta från luffarparet. Man undrar ju hur dom tänker
Citera
2023-02-13, 00:08
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Han är som de flesta pundarna som begår brott för att ha råd till sitt knark. Känner många sådana typer som tror att de är så coola för att de har suttit inne och brukar stjäla från butiker. Men de är inte ens i närheten av att vara en riktig gangster.
Citera
2023-02-13, 00:35
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ja o på liven igår sa han att han drar in 400 lax i månaden! Hahahah Hahaha mkt trovärdigt!

Nej sluta, sa han det nu igen? Det missade jag. Så fruktansvärt pinsam. Samma som med liven i höstas, "jag är miljonär mannen"...
Alltså är det hjärnskador som gjort honom till mytoman? Han verkar tro på det själv ju.
Citera
2023-02-13, 02:21
Medlem
Citat:
Nej sluta, sa han det nu igen? Det missade jag. Så fruktansvärt pinsam. Samma som med liven i höstas, "jag är miljonär mannen"...
Alltså är det hjärnskador som gjort honom till mytoman? Han verkar tro på det själv ju.
Detta va då på musiken han tjänar det. Jag tror det gått över till hjärnskador i kombination med tappade hjärnceller och en latent liggandes psykos ständigt. Han tror på sina egna lögner helt klart! Han har kört med samma historier, samma fraser, använt samma ord, berättat samma berättelser. I så många år nu så det är verklighet för honom.
Han är liksom inte Adam, Ricky R eller Yassin! Inte ens i närheten.
Tror aldrig någonsin han tjänat så ”mkt” han gjorde de månaderna när Youtube flöt. Musiken är bara piss pengar, eftersom att han inte är en ”riktig artist”
Gör varken konserter, live framträde, PR, Press, Tv ingenting! Sitter bara i en soffa med Alva och mimar till sina egna låtar!

Anyway, börjar undra om det här med det bankade tjacket och klanteriet i liven, kanske är första steget i hans plan att äntligen åka fast och lämna Alva!? Komma in till sitt älskade fängelse där han trivs som bäst, som en i gänget. Få uppmärksamhet och bekräftelse. Känna en tillhörighet till ngt. Sorgligt. Alex är en mycket mycket liten människa på denna jord.
Senast redigerad av Jackdaniels77 2023-02-13 kl. 02:57.
Citera
2023-02-13, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Är ju ändå rätt många som accepterat detta från luffarparet. Man undrar ju hur dom tänker
Alltså jag tror inte dessa företagare ens vet vem han är. Alex visar bara upp hur många följare han har och ngt klipp från Youtube, så köper dem det.
Inte direkt ngr seriösa företag som han får samarbete med.
Små hålor med en enstaka krog och salong, de jobbar dygnet runt och har inte koll på världen utanför. Ännu mindre Alex
Citera
2023-02-13, 04:48
Medlem
Emelitos avatar
Citat:

hahahahaha 400lax i månaden... Han kan inte ens dra till med en rimlig siffra

Tror det är nån slags tjack+benzo-psykos i kombination med narcissism.

Citat:
Anyway, börjar undra om det här med det bankade tjacket och klanteriet i liven, kanske är första steget i hans plan att äntligen åka fast och lämna Alva!? Komma in till sitt älskade fängelse där han trivs som bäst, som en i gänget. Få uppmärksamhet och bekräftelse. Känna en tillhörighet till ngt. Sorgligt. Alex är en mycket mycket liten människa på denna jord.

I just den liven tror jag bara att han är efterbliven.. Men att han kör på så destruktivt som han gör kan nog ha med nån slags halvt undermedveten önskan om att få komma tillbaka in på kåken att göra. Han verkar ju verkligen trivas där inne. Så blir lite som ett skyddsnät för honom. Man märker ju i "göra slut"-videon hur fed up han är på Alva egentligen. Men han är antagligen så rädd för sin egen skugga och att vara ensam, att han inte vågar göra slut med henne. Så istället tänker han typ "kan likväl köra på tills nästa volta så löser sig allting på det sättet", istället för att han ska behöva ta tag i problemen.

Det är e.g väldigt sorgligt alltihopa. Men fan vilken underhållning det är på samma gång.
Senast redigerad av Emelito 2023-02-13 kl. 05:07.
Citera
2023-02-13, 06:12
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Vad är en shout out? 😳
Citera
2023-02-13, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Vad är en shout out? 😳

Alex får en gratis kebab/klippning och han säger på sina sociala medier något i stil med:
”Bästa kebaben hos min brakkam,bror,yäni,walla,inshalla ät här jag svär.”
Citera
2023-02-13, 06:45
Medlem
https://imgur.com/9I602cI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem