Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Nej sluta, sa han det nu igen? Det missade jag. Så fruktansvärt pinsam. Samma som med liven i höstas, "jag är miljonär mannen"...
Alltså är det hjärnskador som gjort honom till mytoman? Han verkar tro på det själv ju.
Detta va då på musiken han tjänar det. Jag tror det gått över till hjärnskador i kombination med tappade hjärnceller och en latent liggandes psykos ständigt. Han tror på sina egna lögner helt klart! Han har kört med samma historier, samma fraser, använt samma ord, berättat samma berättelser. I så många år nu så det är verklighet för honom.
Han är liksom inte Adam, Ricky R eller Yassin! Inte ens i närheten.
Tror aldrig någonsin han tjänat så ”mkt” han gjorde de månaderna när Youtube flöt. Musiken är bara piss pengar, eftersom att han inte är en ”riktig artist”
Gör varken konserter, live framträde, PR, Press, Tv ingenting! Sitter bara i en soffa med Alva och mimar till sina egna låtar!
Anyway, börjar undra om det här med det bankade tjacket och klanteriet i liven, kanske är första steget i hans plan att äntligen åka fast och lämna Alva!? Komma in till sitt älskade fängelse där han trivs som bäst, som en i gänget. Få uppmärksamhet och bekräftelse. Känna en tillhörighet till ngt. Sorgligt. Alex är en mycket mycket liten människa på denna jord.