Citat:
Ursprungligen postat av
Kukilon
Propageraren är inte ett ord på svenska.
Kina, Ryssland, Iran och Nord Korea spelar i en helt annan liga men det får inte samma spridning i utlandet p.g.a. att ingen litar på dem. RT hade intressanta inslag förr på ekonomifronten men det var också otroligt färgat åt saker som gynnade ryska intressen. Det är fortfarande inte olagligt att följa någon media från dessa länder vad jag vet.
Han har en poäng men det där är retoriskt påstående han slänger ur sig. Det är upp till de amerikanska medierna att granska statsmakten och så länge de är tillräckligt fria så kommer de sköta den uppgiften. De kommer aldrig lyckas till 100% men missköter dem detta så kommer konkurrenter ta deras plats. Politiker som ljuger för mycket och allvarligt blir av med jobbet.
Har själv kampanjat för hans far när jag var yngre.
Tror tyvärr du är så pass hårt in dokrinerad i väserländsk propaganda att inget skulle kunna få dig att ändra. Du har en förskönad syn på Väst trots hennes alla gärningar, regimskiften, olagligheter, false flags och gud vet vad mer.
Jag är av den bestämmde uppfattningen att ingen i väst ens längre tror på MSM. Därför var man tvungen att stänga ner RT, man vill monopolisera information och det är ju bara ett narrativ som hammras i oss konstant, PUTIN hemsk, Zelensky en hjälte.
INget om den CIA iscensatta kuppen, inget om massmordet i Donbass, inget att Judinnan och sionisten Nuland vas instrumental i tillsättningen av sionsiten zelensky osv. Men som sagt, när saningen möter lögn så krossas ju lögnen... och det ärju därför man helt enkelt plockade bort RT haha.. och påstår sig vara fritt!