2023-02-06, 20:53
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverSurfer4000
Risker tar man med andras pengar, har du inte förstått det? Det är nog du som framstår som en pajas, är jag rädd. 🐒🐒🐒
Och du är fömodligen den största pajasen i denna tråd din kränkta sosse.
100miljonersmannen borde byta namn till 100 miljonersmyglaren istället.
Citera
2023-02-12, 19:15
Medlem
SilverSurfer4000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Och du är fömodligen den största pajasen i denna tråd din kränkta sosse.
100miljonersmannen borde byta namn till 100 miljonersmyglaren istället.

Ojdå. Där fick jag.
Citera
2023-03-07, 10:23
Medlem
Visst har han pengar men han är en jävla tomte som blockerar en så fort man ifrågasätter honom. Han skriver massa inlägg om hur alla kan bli miljonärer som honom genom att spara i en sparrobot som han har samarbete med (vill man ska gå genom hans länk så han tjänar pengar på det).

Lämnade en kommentar angående hans bok, där jag frågade om den även går igenom hur man driver framgångsrika företag, eftersom det trots allt är detta som han tjänat majoriteten av sitt kapital på. Dröjde ej länge innan man var blockad.

Hans beteende ger ju bara scammer vibes som inte gynnar honom i längden...
Citera
2023-03-27, 10:24
Medlem
markooz86s avatar
Är han Legit eller Fake? Pengar gör han ju ifall så mycket är ju säkert. Sedan tänkte jag det är ju bara investera i alla företag samt aktier som han gör. Så bör det ju gå bra eller?
Citera
2023-03-28, 07:09
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
Är han Legit eller Fake? Pengar gör han ju ifall så mycket är ju säkert. Sedan tänkte jag det är ju bara investera i alla företag samt aktier som han gör. Så bör det ju gå bra eller?

Fast pengarna har han ju tjänat på sitt vd-rekryteringsbolag, inte på att köpa SBB och Teslaaktier på toppen.
Citera
2023-03-28, 07:10
Medlem
Fett oäkta. Å målet att ha en miljard på kontot för att???

Låter inte som något livsmål.
Citera
2023-04-03, 08:06
Medlem
Jordgubbes avatar
Ju mer han säger om sina investeringar, om hur de gått och vad han gör i livet desto mer innehållslös verkar han - men här lite siffror i alla fall "förra året kom en rejäl dipp ... minus 49 procent // väldigt transparent gentemot mina följare, när det går upp berättar jag det, och samma sak när det går ner // Just nu ... 26,5 miljoner kronor // sedan starten för tre år sedan ... ungefär 76 procent plus ... Genomsnittlig årsavkastning ... drygt 20 procent" ur expressen.
Citera
2023-04-13, 16:18
Medlem
100miljonersmannen är en lirare som duperar folk via sitt Instagram konto. Skriver du något negativt eller ifrågasättande blir du blockat direkt. Han vill givetvis bara ha följare som ser upp till honom som en finansiell gud.

100miljonersmannen heter Tord Lindstedt är skriven på Jorunvägen 6 i Täby, har 2 bolag MRG, Match Recruitment Group AB och Nullus Finis Invest AB. Genom det sistnämnda bolaget drar han bla. in pengar genom sin bok Jakten på miljonerna.

Vill du veta vart han bor i Marbella så är adressen Arrabal Horcajo del Capitan, 31, 29678 Benahavís, Málaga, Spanien

https://www.google.se/maps/@36.50459.../data=!3m1!1e3
Senast redigerad av Janoskorvas 2023-04-13 kl. 16:28.
Citera
2023-04-16, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janoskorvas
100miljonersmannen är en lirare som duperar folk via sitt Instagram konto. Skriver du något negativt eller ifrågasättande blir du blockat direkt. Han vill givetvis bara ha följare som ser upp till honom som en finansiell gud.

100miljonersmannen heter Tord Lindstedt är skriven på Jorunvägen 6 i Täby, har 2 bolag MRG, Match Recruitment Group AB och Nullus Finis Invest AB. Genom det sistnämnda bolaget drar han bla. in pengar genom sin bok Jakten på miljonerna.

Vill du veta vart han bor i Marbella så är adressen Arrabal Horcajo del Capitan, 31, 29678 Benahavís, Málaga, Spanien

https://www.google.se/maps/@36.50459.../data=!3m1!1e3

Jo en riktig lirare, gränsar till ohederlig. Saknar helt självinsikt och har en grandios självbild som är direkt osmaklig.

Driver han MRG på rätt sida om lagen? Jag skulle definitivt inte göra business med honom. En granskning av bolaget är på sin plats.
Citera
2023-04-22, 08:34
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Hur går det nu för Tords portfölj?

https://www.dagensps.se/bors-finans/...char-framover/
Citera
2023-04-29, 07:18
Medlem
Han tycker det är jobbigt nu. Vill inte prata SBB. Nu skrev han den klassiska meningen " det är ingen förlust innan man sålt". Den har jag själv använt någon gång när jag misslyckats med en affär. 🙂
Citera
2023-05-10, 20:20
Medlem
TroPelleDets avatar
Djupt tråkigt med alla dessa småsparare som tagit rygg på dels 1) Tesla 2) SBB

Med 215 000 följare kommer ett etiskt ansvar. Man kan inte kabla ut en lång harang om hur bra SBB är och sedan dra en disclaimer "Ps gör din egen analys. Detta är ingen köprekommendation".

Killen gör ordentligt med pengar på ANDRA saker än sina värdepapper. Värdepappersaffärerna ska han lämna bort till någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in