Citat:
Ursprungligen postat av
Mindbreath
Det var inte menat som en trollanklagelse, ville bara peka på hur sjukt omoralisk situationen är och absurt det är om någon tycker det är helt lugnt.
Är helt med dig, men det är verkligheten min vän. Har alltid varit cynisk utav mig när det gäller förhållande. Skaffa aldrig en tjej om du först inte har
1. Status. Tjejer dras till män som får respekt av andra män. Som känner många och har massa alternativ och hon vet om det.
2. Tjänar bra. Det är också a och o för att det inte ska bli som för hennes kille. Förmodligen är han en snäll dörmatta som hon utnyttjar och han är för dum för att förstå det. Han hade i princip kunnat få bevis men valt att blunda. Det förhållandet är tvärdött ändå liksom.
3. En stark passion. Du ska ha saker för dig i livet och hon behöver kämpa för att hon öht ska förtjäna din dyrbara tid.
Så många som inte förstår detta. Tjejen är en hora. Det är tragiskt rakt igenom men är glad för hans skull att han har en tjej att knulla med där det är intensiv och ömsesidig attraktion. Förstår varför han gör det. Skulle inte säga att jag varken uppmuntrar eller är neutral men efter att ha sett bilden så blev t.om jag lite i avund och sa, ”haha din jävel, vissa har tur! Enjoy.”
Edit: Nummer två blev fel. Hennes kille tjänade ju bra. För att klargöra så menar jag i regel att du ska ha ditt liv ordnat först innan du ens tänker tanken på att inleda ett förhållande som kommer att hålla.
Så många tjejer kommer lämna dig direkt för en spännande man som är något i världen, det är helt enkelt fakta.