2023-02-12, 05:11
Medlem
Nån som dragit kola o flippat? 😬💯
Citera
2023-02-12, 05:13
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Jag får fotbollshuligan vibbar av det hela. Den stora polisinsatsen och att den knivhuggna snubben smet är två indicier.
De brukar väl gå ut och käka på lite finare krogar i de trakterna och det har blivit bråk när nån annan firma går dit för att slåss.

Det är det enda alternativet till blatteriet. Folk pratar om rassekort när all redan vet att närmast all brottslighet har blatteriet som avsändare.
Citera
2023-02-12, 06:09
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Jag får fotbollshuligan vibbar av det hela. Den stora polisinsatsen och att den knivhuggna snubben smet är två indicier.
De brukar väl gå ut och käka på lite finare krogar i de trakterna och det har blivit bråk när nån annan firma går dit för att slåss.

Det får jag också. Dessutom jobbar väl väldigt många aik-grabbar i olika restauranger.
Citera
2023-02-12, 06:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Någon som inte tyckte köttet var nog färskt??

Som någon är inne på låter det som ljushyad MGM.

Men det var ju "väldigt hängt" enligt menyn... (ordet ska vara "välhängt")
Skämt å sido är det nog snarare notan man har bråkat om eftersom resturangen är exklusiv.
Citera
2023-02-12, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kan vara en akademiker från övre medelklassen som flippat. 99% av Vasastans innevånare består av sådana.

Man ser att dom är pressade nu, räntorna har gått upp samtidigt skalas allt fler av deras "onödiga" "jobb" bort.

Solen sken större delen av dagen i dag men dom annars så vanliga leendena paren i mellan, under lördagspromenaden, var till större delen ersatt av sambitna män och sura flickvänner. Lite för mycket alkohol på det mitt i all stress så är det lät hänt att man exploderar

Köttet är inte halalslaktat. Så den resturangen är svartskalle fri.
Citera
2023-02-12, 08:59
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87

Okey, bara för att dina polare från muslimska länder bara äter halal så gör ju inte alla det, själv har jag ingen polare som håller på och krånglar med maten.
Citera
2023-02-12, 08:59
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Finns gott om kristna kulturberikade med exakt samma gener som halalarna.
Chansen för kaozbrott, 99%.
Citera
2023-02-12, 09:36
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Lite overkill att sätta in rytteriet om en person är lindrigt skadad.

Det kan handla om gängkriminella då alla avvek. Ett "vanligt" offer skulle väntat på polis och ambulans. Därav pådraget.
Citera
2023-02-12, 09:40
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kan vara en akademiker från övre medelklassen som flippat. 99% av Vasastans innevånare består av sådana.

Man ser att dom är pressade nu, räntorna har gått upp samtidigt skalas allt fler av deras "onödiga" "jobb" bort.

Solen sken större delen av dagen i dag men dom annars så vanliga leendena paren i mellan, under lördagspromenaden, var till större delen ersatt av sambitna män och sura flickvänner. Lite för mycket alkohol på det mitt i all stress så är det lät hänt att man exploderar

Då vet vi hur skör du är om du har dessa tankar själv. Du kan vara en fara för folk du låter som en incel, kan ibland nästan avläsa det från dina inlägg.

Nej, det är som vanligt muslimer i farten och troligtvis gängkriminella då alla avvek, även det knivskurna offret. En icke-gängkriminell hade väntat in polis och ambulans.
Senast redigerad av KnolaDinMama 2023-02-12 kl. 09:43.
Citera
2023-02-12, 09:49
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Fotbollshuliganer slåss inte med kniv, gängblattar eller mc-folk.
Citera
2023-02-12, 09:51
Medlem
TaxenSixtens avatar
Ingen som tror det var kocken som blev arg?
Citera
2023-02-12, 09:58
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
På min kusins restaurang är det vanliga bordsknivar till köttet.

Det är ett varningstecken när en restaurang har särskilda köttknivar, mört kött kan man dela med gaffeln.

Men många köttrestauranger tycker det hör till att det är köttknivar även om det egentligen inte behövs.

Varför är köttknivar så spetsiga?

LL

Din kusins lunchrestaurang där det serveras pasta och panerad fisk är ingen bra jämförelse.
Det är tydligt att många i tråden inte har erfarenhet av att gå på en restaurang likt AG eller Svartengrens. Ni kan ha synpunkter på deras val av knivar, men det är inte ett dugg konstigt.

Googlar ni Svartengrens knivar så ser ni ett par exempel på hur de ser ut.

Ps. Knappast konstigt att de säger köttrestaurang heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in