Citat:
Ursprungligen postat av
alex14
Nej, inte för att han var ett svin utan att hon väljer str sära benen för ett svin.
Oj, det var en hög häst. Så du dömer henne för att hon låg med någon hon var intresserad av (kanske förälskad i?) även fast denna personen klargjort att han inte ville ha mer? Är det det som fläckat ner henne i dina ögon? Hennes "värsta fel"?
Har du aldrig själv varit i den situationen? Eller en liknande situation? Aldrig varit olyckligt kär? Kan bara gå till mig själv och vänner till mig, är man olyckligt förälskad i någon och dessutom ung så tar man varje chans man kan få för att få vara nära den personen på något sätt, även om man innerst inne vet att det aldrig kommer bli något. När jag var 20-ish så var jag galet kär i en tjej som hade mig vid sidan om, spelade ingen roll att hon sagt tio gånger att hon inte ville göra slut med sin kille, om hon tog kontakt så såg jag bara det som en "chans" eller en "möjlighet", för mig. Hon kanske väljer mig. Känslor kan få en att agera mot sitt sunda förnuft och omdöme, och då är jag ändå en person som andra brukar beskriva som en sån som står upp för mig själv.
Det känns som att du har issues som du hade behövt reda ut, och dom har ingenting med din tjej att göra.
Känner förresten igen trådens ämne, är detta tråd nummer två du startar på exakt samma ämne? Har du besökt en psykolog eller terapeut än?