Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
130 % fel igen!
Vad skulle vi med nyförvärven till då? Laget som fanns räckte tydligt till, 1 p efter City och bättre än Real i finalen men orka inte forcera efter lååååång säsong med en målis som gjorde sin livs match och detta skedde säsong 21/22 lol
Växlade in Diaz och Konate förra säsongen och Darwin, Elliot, Bajcetic denna säsong. Hur många till kan man lämpligen växla in? Vi har inga miljarder att slösa inte heller ambitionen att värva toppspelare från toppklubbar som ni gör nu.
Om man har varit nyckelspelare i 2-3 år ska man då bytas ut? Du skrev 2-5 år sedan, besvarar texten du skrev. Texten du skriver är den man får förhålla sig till inte vad du egentligen menar.
Angående 4:an: 1 p efter, 30 min från och bättre finallag och 2 guld är helt godkänt, vilket lag har varit närmare en 4:a? Ge mig citat på minst 2 som hävdade att Liverpool skulle ta hem en 4:a? Däremot skrev alla inkl fans i andra klubbar att vi hade möjligheten och de skulle vara glada om vi lyckades med en sådan Busterbedrift.
Alltså, du tar ju fortfarande inte poänget..
Vad jag försöker att få fram, är att Liverpool har kört på med stort sett samma 11:a utan några större ändringar i flera säsonger nu, och att det inte är en speciellt bra ide i längden. Och det får de betala priset för.
Liverpool var bättre än Madrid i CL-finalen? Lol. Jag var efter covid-titeln helt övertygad om att det bara var en tidsfråga innan Liverpool’s ras inträffade. Och nu så är ni tillbaka där ni har hört hemma under de sista 30 åren.
Och vilka «toppspelare från toppklubbar» är det egentligen som vi har värvat?