2023-02-11, 16:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, om vi skulle tappa titeln till Man City, så kommer både jag och övriga Gooners att vara rakryggade nog och erkänna att vi inte var bra nog.

Du yrar fortfarande på med förra säsongen, och AFCs skadenymmer på tampen av säsongen.

Nej varenda gång du haft fel kommer du med någon dålig ursäkt. Alla lag har skador bara löjligt skylla på det. En annan klassiker är din ”jag skrev så för att liva upp i tråden”

Du gnäller på ”rojjen” men ni håller likartad nivå i era dumheter!

Men visst motbevisa oss nu då. Inga bortförklaringar OM ni tappar.
Citera
2023-02-11, 17:40
Medlem
laddkingens avatar
nu kommer tappet arse är slut det funkar att vinna och spela så länge man är underdog men så fort favoritskap och press kommer viker gamnackarna sig direkt losermentaliten har suttit i väggarna sen man spela på ”library” samma losermentalitet besitter även generalsamhall verkar gå hand i hand
Citera
2023-02-11, 18:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
130 % fel igen!
Vad skulle vi med nyförvärven till då? Laget som fanns räckte tydligt till, 1 p efter City och bättre än Real i finalen men orka inte forcera efter lååååång säsong med en målis som gjorde sin livs match och detta skedde säsong 21/22 lol
Växlade in Diaz och Konate förra säsongen och Darwin, Elliot, Bajcetic denna säsong. Hur många till kan man lämpligen växla in? Vi har inga miljarder att slösa inte heller ambitionen att värva toppspelare från toppklubbar som ni gör nu.

Om man har varit nyckelspelare i 2-3 år ska man då bytas ut? Du skrev 2-5 år sedan, besvarar texten du skrev. Texten du skriver är den man får förhålla sig till inte vad du egentligen menar.

Angående 4:an: 1 p efter, 30 min från och bättre finallag och 2 guld är helt godkänt, vilket lag har varit närmare en 4:a? Ge mig citat på minst 2 som hävdade att Liverpool skulle ta hem en 4:a? Däremot skrev alla inkl fans i andra klubbar att vi hade möjligheten och de skulle vara glada om vi lyckades med en sådan Busterbedrift.
Alltså, du tar ju fortfarande inte poänget..

Vad jag försöker att få fram, är att Liverpool har kört på med stort sett samma 11:a utan några större ändringar i flera säsonger nu, och att det inte är en speciellt bra ide i längden. Och det får de betala priset för.

Liverpool var bättre än Madrid i CL-finalen? Lol. Jag var efter covid-titeln helt övertygad om att det bara var en tidsfråga innan Liverpool’s ras inträffade. Och nu så är ni tillbaka där ni har hört hemma under de sista 30 åren.

Och vilka «toppspelare från toppklubbar» är det egentligen som vi har värvat?
Citera
2023-02-11, 18:03
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:

Vad jag försöker att få fram, är att Liverpool har kört på med stort sett samma 11:a utan några större ändringar i flera säsonger nu, och att det inte är en speciellt bra ide i längden. Och det får de betala priset för.

Liverpool var bättre än Madrid i CL-finalen? Lol. Jag var efter covid-titeln helt övertygad om att det bara var en tidsfråga innan Liverpool’s ras inträffade. Och nu så är ni tillbaka där ni har hört hemma under de sista 30 åren.

För 3:e gången! Du har 130 % fel. Sluta göra en Arsenalare…
Har nämnt de förr för dig du får inga länkar av mig!!
Citera
2023-02-11, 18:10
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Kul att läsa i tråden igen och se samma personer spamma sönder tråden, big up till de som står ut med detta.

Nu tappade ni ju eran givna CL plats förra året pga 2 skador i sista 4 (?)matcherna enligt dig, kan man inte då se till Liverpools skadebekymmer som varat nästan hela säsongen som en del av "raset"?
Citera
2023-02-11, 18:10
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej varenda gång du haft fel kommer du med någon dålig ursäkt. Alla lag har skador bara löjligt skylla på det. En annan klassiker är din ”jag skrev så för att liva upp i tråden”

Du gnäller på ”rojjen” men ni håller likartad nivå i era dumheter!

Men visst motbevisa oss nu då. Inga bortförklaringar OM ni tappar.
Absolut inte. Jag står alltid för det jag säger och gör. Men saken är klar, skälet till att varför vi missade 4:e platsen förra säsongen var p g a skadorna på Tierney & Partey. Men nog om det. Om vi skulle missa titeln så kommer isf inte jag att skylla på ngt annat än oss själva, med mindre ngt extraordinärt skulle inträffa.

Och jämför inte mig med den psykstörda ”Rojjen”.

BTW, hur går det för ditt kära Tottenham..? Tiny Tots är en komediklubb som hela fotbollsvärlden bara skrattar åt.
Citera
2023-02-11, 18:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
För 3:e gången! Du har 130 % fel. Sluta göra en Arsenalare…
Har nämnt de förr för dig du får inga länkar av mig!!
Lär dig lite om fotboll innan du öppnar käften.
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Kul att läsa i tråden igen och se samma personer spamma sönder tråden, big up till de som står ut med detta.

Nu tappade ni ju eran givna CL plats förra året pga 2 skador i sista 4 (?)matcherna enligt dig, kan man inte då se till Liverpools skadebekymmer som varat nästan hela säsongen som en del av "raset"?
Jag spammar på inget vis tråden.

Liverpool har för tillfället inga större skadebekymmer, så jag fattar inte varför du drar upp det.
Citera
2023-02-11, 18:16
Medlem
Många stora och bra matcher i ligan så här långt, men på onsdag är det äntligen dags för möte mellan Arsenal och City.
Citera
2023-02-11, 18:20
Medlem
Undrar om inte United vinner ligan i år. Det är enda laget som ser bra ut just nu. City har jag skrivit av efter korruprionsskandalen. Jag tror inte spelarna kan vara koncentrerade med detta hängande över sig, och sedan att Håland vill bort i sommar till varje pris.

Vilket lag mer än United spelar bra fotboll nu? Newcastle kanske, men de kan ju inte vinna matcher.
Citera
2023-02-11, 18:27
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Lär dig lite om fotboll innan du öppnar käften

Liverpool har för tillfället inga större skadebekymmer
Räcker kunna du har 130 % fel…

Haha du är rolig du!!
VvD, Jota, Thiago, Diaz, Arthur, Konate & Firmino kan du skriva upp på listan, troligen är Jota på bänken på måndag.
Citera
2023-02-11, 18:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Absolut inte. Jag står alltid för det jag säger och gör. Men saken är klar, skälet till att varför vi missade 4:e platsen förra säsongen var p g a skadorna på Tierney & Partey. Men nog om det. Om vi skulle missa titeln så kommer isf inte jag att skylla på ngt annat än oss själva, med mindre ngt extraordinärt skulle inträffa.

Och jämför inte mig med den psykstörda ”Rojjen”.

BTW, hur går det för ditt kära Tottenham..? Tiny Tots är en komediklubb som hela fotbollsvärlden bara skrattar åt.

Haha ok

Vad är ”tiny tots” aldrig sett någon annan skriva så. Du är på en så låg nivå hela tiden.
Citera
2023-02-11, 18:46
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha ok

Vad är ”tiny tots” aldrig sett någon annan skriva så. Du är på en så låg nivå hela tiden.

komediklubb alla skrattar åt så måste vara arsenal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in