2023-02-11, 09:27
Medlem
mr.demons avatar
Nån som har testat den? Den ska smaka kokos. Låter ju inte allt för gott.
Citera
2023-02-11, 09:50
Medlem
majaparonpajs avatar
Verkar inte som att den går att köpa ännu. Kanske kommer från trenden "Dirty coke" ?
Citera
2023-02-11, 09:51
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Verkar inte som att den går att köpa ännu. Kanske kommer från trenden "Dirty coke" ?

Den finns på Ica Maxi!
Obs! Den är starkt kväljningsframkallande.
Citera
2023-02-11, 11:55
Medlem
Emellies avatar
Kokos låter inte jätte-hype. Men jag gillar ju vaniljcolan, och den sågar ändå många vid fotknölarna.
Citera
2023-02-11, 15:17
Medlem
mr.demons avatar
Den fanns inte i nån affär förutom Hemmakväll. Och dom skulle ha 14.99 plus pant. Det är för mycket
Citera
2023-02-11, 17:44
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Finns på Ica Maxi och Hemköp i södra Sverige iaf, de delade till och med ut några gratis runt lunchtid. Provade en, smakade kokos och väldigt parfymerad. Tänk en delicato-boll som man sprutat damparfym på.. och lagt i en burk Cola Zero.
Citera
2023-02-11, 18:10
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Finns på Ica Maxi och Hemköp i södra Sverige iaf, de delade till och med ut några gratis runt lunchtid. Provade en, smakade kokos och väldigt parfymerad. Tänk en delicato-boll som man sprutat damparfym på.. och lagt i en burk Cola Zero.

Alla nyheter som Coca-Cola lanserar är sockerfria och denna är inget undantag, aspartam och acesulfamkalium.
Citera
2023-02-11, 18:12
Medlem
Awkwardmans avatar
Skulle vilja ha violcola. Lär inte hända.
Även cola med mandelblom (tänk blandning av cola och dr pepper). Händer ej heller
Citera
2023-02-14, 05:50
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Tyckte inte den smakade något kokos alls. Bara blaskig cola och överdrivet mycket vanilj.
Citera
2023-02-14, 09:06
Medlem
Gaffelpärms avatar
Provade Vanilla Coke när den lanserades i Sverige och efter att ha tryckt i mig 2liter i tron på att ”den kanske smakar bättre” om jag dricker lite till. Så rapade jag konstant i ett halv dygn.
Är ingen stark förespråkare på tillsatt extra smak även om Cherry Coke är rätt bra.
Citera
2023-02-14, 09:09
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Skulle vilja ha violcola. Lär inte hända.
Även cola med mandelblom (tänk blandning av cola och dr pepper). Händer ej heller

Cheery coke är rätt nära en blandning av DrPepper och cola. Den är nice.
Citera
2023-02-15, 17:37
Medlem
Flus avatar
På åttiotalet fanns en läskeblask med kokossmak som hette Coco Bahia. Den var inte så dum.
Coca-cola movement smakar som en blandning av hubbabubba och spansk bordell.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in