2019-12-24, 15:41
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Killar som Pontare behövs som tröst för oss som håller på att ge upp. Kenta är också en sån stor tröst. Folket i det här landet har nästan inget kvar. Vi är invaderade och fråntagna våra sociala rättigheter som byggts upp under lång tid.

Vad snackar du för smörja.
Citera
2019-12-24, 16:11
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Vad snackar du för smörja.
Läste du vad jag snackade om? Han är en sann patriot, och det är jag också.
Citera
2019-12-24, 16:13
Medlem
Gustaf.Horns avatar
Har för mig att han uppträdde på Trädgårn i Göteborg några helger nu i November och December.
Citera
2019-12-24, 18:48
Medlem
Frammes avatar
Han är så jäkla häftig. He is my brother. Run into the jungle and you can understand.
Citera
2019-12-25, 15:22
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Läste du vad jag snackade om? Han är en sann patriot, och det är jag också.
Du är same alltså.
Citera
2023-02-10, 18:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jaha nu har han åkt fast för grovt rattfylleri igen den gamle kanaljen...
Det är inte första gången heller utan åtminstone två gånger tidigare, 2007 och 2011, åkte han också fast för grovt rattfylleri och miste körkortet enligt en snabb googling.
Visst, karln är gammal men han kan väl hålla sig hemma när han har druckit som en svamp anser jag.

https://www.allehanda.se/2023-02-10/kand-artist-fast-for-grov-rattfylla-i-o-vik
Citat:
Roger Pontare har åkt fast för grov rattfylla i Örnsköldsvik.
Den kände artisten togs med 0,83 promille.
– Det är för jävla olyckligt, säger Pontare till ÖA.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-02-10 kl. 18:05.
Citera
2023-02-10, 19:08
Medlem
GodSosses avatar
1.7 promille?!!
Motsvarar väl för en normalstor man c:a 6-7 starköl?
Han tycker att det var "olyckligt", men frågan är om det avser att han åkte fast eller att han inte hann få i sig några till?
Citera
2023-02-10, 23:24
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Kvällen innan hade det blivit en hel del alkohol, har artisten berättat i förhör. Dagen därpå vaknade Pontare på hotell. Han kände sig påverkad men ville komma hem.

Efter den vingliga färden, där artisten bland annat ska ha kört in i en snöfylld refug, klev han ur bilen och polisen kom till platsen.
Alkoholmätaren visade då nära 1,7 promille.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/69lBKo/roger-pontare-fast-for-grovt-rattfylleri-i-ornskoldsvik

Han hade alltså 1,7 promille dagen efter fylleslaget. Då undrar man hur mycket han hade på kvällen. Det måste ha blivit en hel sprit för den gode Rogga
Citera
2023-02-11, 00:35
Medlem
JeffDaviss avatar
Roger Pontare körde med 1,7 promille

Roger Pontare blev nyligen tagen bakom ratten med 1,7 promille i blodet. Hans försvar: ”Kände att jag behövde komma hem”.

Frågor:

1. Hur många bärs måste man dricka för att komma upp i 1,7 promille?

2. När kommer Rogge få en snyftstund i nån tv-soffa där han ”talar ut” om sitt missbruk?

https://www.expressen.se/noje/roger-pontares-egna-ord-om-rattfyllan-dumt/
Citera
2023-02-11, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Roger Pontare blev nyligen tagen bakom ratten med 1,7 promille i blodet. Hans försvar: ”Kände att jag behövde komma hem”.

Frågor:

1. Hur många bärs måste man dricka för att komma upp i 1,7 promille?

2. När kommer Rogge få en snyftstund i nån tv-soffa där han ”talar ut” om sitt missbruk?

https://www.expressen.se/noje/roger-pontares-egna-ord-om-rattfyllan-dumt/

Hur många rattfyllor är det RP åkt dit på egentligen? Han skulle inte fått tillbaka körkortet sedan sist, borde ha varit alkomätare i hans bil!!
Citera
2023-02-11, 00:57
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Hur många rattfyllor är det RP åkt dit på egentligen? Han skulle inte fått tillbaka körkortet sedan sist, borde ha varit alkomätare i hans bil!!

Från artikeln:

”När han stoppades hade han nära 1,7 promille i blodet. Han hade alkomätare i bilen, men använde den inte, säger han till tidningen”.
Citera
2023-02-11, 01:03
Avslutad
Trodde Pontare var reko men nu ser han ju både ut och beter sig som en redneck i valfri inklämd delstat i USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in