2023-02-09, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wilmerxxx
Då skickade hon mig denna länken och jag blev så ledsen. Både han och jag har barn i samma ålder och jag tänkte vi skulle ta några dagar i Danmark på Legoland eller något när jag fyllde jämt.
Min fru älskade hans roliga och härliga kommentarer om våra barn på Facebook och Instagram.

Så fick jag reda på vad Dumpen va för något 😢
Nej jag behöver inte veta hur det gick för honom eller vad han gör nu.

Nu var det ju iof en tonåring han hade försökt grooma. Äckligt så det räcker, visst, men det behöver ju inte betyda att han haft några intentioner med era små barn när han kommenterat om det nu kan vara någon tröst.

Rätt stort gap mellan att tända på små barn jämfört med fjortisar.

Fortfarande äcklig snubbe som sagt, men finns ju grader i helvetet bland dessa gäddor.
Citera
2023-02-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Rebus på Vasagäddan? Alternativt om någon vill skicka namn i meddelande till mig (om det är tillåtet enligt forumets regler!)

Vasaloppet 2022 — placering 2054
Citera
2023-02-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Nu var det ju iof en tonåring han hade försökt grooma. Äckligt så det räcker, visst, men det behöver ju inte betyda att han haft några intentioner med era små barn när han kommenterat om det nu kan vara någon tröst.

Rätt stort gap mellan att tända på små barn jämfört med fjortisar.

Fortfarande äcklig snubbe som sagt, men finns ju grader i helvetet bland dessa gäddor.

Absolut, och det har jag ”tröstat” mig med. Men grejen att hitta en utslagen tonåring som rymt från hvb-hem och ge henne det hon får vård för för att hon ska suga av dig är fan jävligt smutsig. Även om inte den tjejen va den yngsta eller cannabis är livsfarligt
Citera
2023-02-09, 22:57
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolloferrari
Vasaloppet 2022 — placering 2054
Letat i 20 min, hittar ingenting.
Citera
2023-02-09, 23:07
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Letat i 20 min, hittar ingenting.
Förnamn: Samma som Englas mördare.
Efternamn: Samma som soldoktorn.
Födelseår: Samma som Kenny Bräck.
Bostadsort: Samma som konfrontationen sker i.
Citera
2023-02-09, 23:19
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Perfekt, tack!
Citera
2023-02-10, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Man föds knappast med det. Hur många spädbarn eller småbarn tror du är pedofiler? Nyfödda spädbarn har ingen sexualitet alls.

Något har ju gått snett under uppväxten däremot.

Edit: Tycker inte hon är så värst snygg faktiskt. Visst, inte ful men ser obehaglig ut på något sätt.

Det kan vara både och faktiskt. Du kan födas med sexuella drifter och dina drifter kan påverkas genom miljöpåverkan/uppväxten. Att spädbarn inte ger uttryck för sexuella drifter är någonting helt annat.
Citera
2023-02-10, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

Vasaloppsgäddan har inget jobb längre.

Uppgift från en tidigare kollega till honom här i Örebro.

Gäddan har kvar sin facebook-sida, men har tagit bort sin profilbild som är liknande den gäddan har i dumpen-chatten. Han sitter väl och knåpar förvirrat med sin FB-sida.

Tror ni han fortfarande tror att den 13-åriga flickan finns på riktigt?
Senast redigerad av Spritsson 2023-02-10 kl. 01:59.
Citera
2023-02-10, 01:58
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Hahaha! Jag älskar att du citerade mig enbart för att göra mig uppmärksam på att han har förlorat jobbet.

Kunde inte kommit lägligare heller. Jag sitter här med äppelpaj och vaniljsås och njuter av en ung natt. Varje tugga smeker gommen oförskämt väl efter en sådan nyhet som den du just presenterade. Målarpedofilen har förlorat jobbet och tagit ett ofrånkomligt kliv närmare tiggandet på det lokala socialkontoret.

Citera
2023-02-10, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Gäddan har kvar sin facebook-sida, men har tagit bort sin profilbild som är liknande den gäddan har i dumpen-chatten. Han sitter väl och knåpar förvirrat med sin FB-sida.

Tror ni han fortfarande tror att den 13-åriga flickan finns på riktigt?

Ser att han för något år sedan tipsade om konståkningsträning för barn. Visserligen kvinnan i huset som håller i träningen men månne om A har följt med och hjälpt till med att knyta skridskorna och se till att åkdressen sitter bra på barnen?
Citera
2023-02-10, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av early.bird
Ok.
Denna skolbusschaufför JH sitter för tillfället inne men kommer när som helst att släppas ut. Han har jobbat på det stora bussbolaget B* i över 20 år med diverse trafik. Ska en sådant äckel få sin tjänst tillbaka eller rent krasst ska denne man överhuvudtaget jobba med människor framöver?

Jag har domen och ska försöka ladda upp den.

Vem är JH?
Citera
2023-02-10, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Vem är JH?

Läs tråden så förstår du vem JH är.

Men jag har diskuterat med dig i åratal på FB och det är rätt så uppenbart att du inte studerar fakta, inhämtar kunskap, läser trådar innan du börjar ställa frågor.

Om du hade läst tråden hade du vetat vem JH är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in