2023-02-09, 19:05
Medlem
Enligt Abeer Farajs instagramkonto så säljer hon arabisk mat. En sådan verksamhet ska vara registrerad hos kommunen. Hur vet man att hon har registrerat den hos kommunen?

https://www.bing.com/ck/a?!&&p=574586202c0db072JmltdHM9MTY3NTkwMDgwMCZpZ3V pZD0yMTYxY2ViMS1kNTBhLTYzOTUtMGJmYy1kY2Q0ZDQyMjYyZ DUmaW 5zaWQ9NTE2Mw&ptn=3&hsh=3&fclid=2161ceb1-d50a-6395-0bfc-dcd4d42262d5&psq=m%c3%a5ste+man+ha+tillst%c3%a5nd+ f%c3%b6r+att+laga+och+s%c3%a4lja+mat&u=a1aHR0cHM6L y9mcmFnb3IubGl2c21lZGVsc3ZlcmtldC5zZS9vcmcvbGl2c21 lZGVsc3ZlcmtldC9kL21hdGxhZ25pbmctaS1l Z2V0LXByaXZhdC1rb2sv&ntb=1
Citera
2023-02-09, 19:10
Medlem
Kackotopis avatar
Riks rapporterade om detta idag "11-årig flicka ofredades på badhus – pappan blev misshandlad när han sa ifrån": https://www.youtube.com/watch?v=ckPvURWJLSQ där kan ni även se hur förövarna ser ut.

Citat:
Det var i augusti förra året som en familj på Högevallsbadet i Lund larmade polisen efter att deras elvaåriga dotter blivit sexuellt ofredad av ett invandrargäng som drog ner hennes bikini. Ynglingarna avvisades från badhuset men historien skulle inte sluta där.

När familjen lämnade badhuset möttes de av invandrarna som stod och väntade. I hög fart anländer en bil. Ynglingarna hade ringt efter förstärkning och som var äldre än dem själva. Ur bilen hoppar en 25-årig man med invandrarbakgrund från Libanon och en 23-årig man från Chile ut och attackerar flickans far.

Är någonstans säkert längre för svenskar? Tryggheten är officiellt borta.
Citera
2023-02-09, 19:55
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Har du sett hur 11-åriga flickor klär sig i dag? Och vilka badkläder som säljs riktade till denna grupp?

Jag tar inga sexuella förövare i försvar, men nånstans måste man förstå att när det sexuellt anspelande modet går ner i åldrarna, gör även trakasserierna det.

Man måste gå till roten av problemet. Det säljs stringtrosor till femåringar i dag. Börja där.

Fast det är ju bara ett problem för pedofiler som du själv. När jag växte upp sprang femåringar många gånger nakna, men inte blev de omedelbart antastade av pedosar som du.
Citera
2023-02-09, 20:09
Medlem
sambo till gärningsmannen Akram Mohammad Hadrous

https://www.facebook.com/ranna.abouelkhair
Citera
2023-02-09, 20:28
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Utgången rubrik: Barn i bråk på Högevallsbadet i Lund – en pappa misshandlades (2022-08-06)

Ny rubrik:Lund: Lund: 11-åring sexuellt trakasserad av 20-åriga män, pappan misshandlades 2022-08-06

/Mod

Om ingen ny information framkommit så tror jag att den nya rubriken är felaktig/missvisande, i alla fall utifrån vad jag kunnat läsa mig till i FUP som finns länkad här i tråden.
Araberna som trakasserar badgäster och sliter i barns bikinitrosor är ett gäng tonåringar runt 14-15.
Den arabiska storebrodern som ihop med en (sydamerikansk?) kompis sedan attackerar fadern i familjen som gjort en polisanmälan är 25.

11-åringen har alltså ofredats utav tonåringar, misshandeln utav fadern utfördes av de äldre som inte befann sig på badhuset utan dök upp först efteråt.
Citera
2023-02-09, 20:32
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Om ingen ny information framkommit så tror jag att den nya rubriken är felaktig/missvisande, i alla fall utifrån vad jag kunnat läsa mig till i FUP som finns länkad här i tråden.
Araberna som trakasserar badgäster och sliter i barns bikinitrosor är ett gäng tonåringar runt 14-15.
Den arabiska storebrodern som ihop med en (sydamerikansk?) kompis sedan attackerar fadern i familjen som gjort en polisanmälan är 25.

11-åringen har alltså ofredats utav tonåringar, misshandeln utav fadern utfördes av de äldre som inte befann sig på badhuset utan dök upp först efteråt.

Ja, Sydsvenskan skriver: "Två män åtalas för grov misshandel efter en händelse på Högevallsbadet där två minderåriga pojkar misstänktes ha dragit ner bikinibyxorna på en flicka."
Citera
2023-02-09, 20:42
Medlem
trngws avatar
Vi börjar tyvärr i det här landet komma otäckt nära ett reellt behov av ett beväpnat medborgargarde som på egen hand tar hand om all denna kriminalitet som vanliga människor utsätts för och som den vanliga polisen bara struntar i.
Citera
2023-02-09, 21:42
Medlem
Någon som vet hur den drabbade familjen har det idag? Skönt att blattarna blev gripna och garanterat kommer att dömas.
Citera
2023-02-10, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Har du sett hur 11-åriga flickor klär sig i dag? Och vilka badkläder som säljs riktade till denna grupp?

Jag tar inga sexuella förövare i försvar, men nånstans måste man förstå att när det sexuellt anspelande modet går ner i åldrarna, gör även trakasserierna det.

Man måste gå till roten av problemet. Det säljs stringtrosor till femåringar i dag. Börja där.
Flytta hem till dina kamelknullande bröder din jävla apa.
Din underutvecklade hjärna verkar inte klara av att leva i ett land där folk får klä sig hur man vill.
Roten till Problemet är ju alla invallade babbeluringa som lider av sexuell frustration och mindervärdeskomplex. Börja där.
Citera
2023-02-10, 08:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Någon som vet hur den drabbade familjen har det idag? Skönt att blattarna blev gripna och garanterat kommer att dömas.

Vad spelar det för roll om de döms när straffen inte är kännbara? Ja de tvingas till böter som de glädjeligen betalar med sina knarkpengar eller så blir det skattebetalarna som får stå för notan om de lever på bidrag.

Fängelse lär det väl knappst bli. Många domare och nämndemän är dessutom vänsterpolitiska aktivister som har av vana att döma låga straff till invandrare.

Det är ett sjukt system där den enda rättvisan är gatans.
Citera
2023-02-10, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Vi börjar tyvärr i det här landet komma otäckt nära ett reellt behov av ett beväpnat medborgargarde som på egen hand tar hand om all denna kriminalitet som vanliga människor utsätts för och som den vanliga polisen bara struntar i.

Helt fel, det är den förolämpade, i det här fallet pappan som måste fixa det här. Vill han inte ta den fighten, ja då får han vänja sig vid att få stryk utanför badhuset. TCB.
Citera
2023-02-10, 10:22
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Helt fel, det är den förolämpade, i det här fallet pappan som måste fixa det här. Vill han inte ta den fighten, ja då får han vänja sig vid att få stryk utanför badhuset. TCB.

I så fall har jag helt rätt, för det är precis samma sak, även om du inte inser det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in