Citat:
Ursprungligen postat av
ankademiker
Även Dunning-Kruger runt IQ 100 lät sig sprutas. Outbildade tycks jämte de högst utbildade med doktorsexamen vara minst sprutade. Alex Jones visar här data som funnits ett tag:
https://rumble.com/v28weui-poll-mds-and-phds-most-hesitant-to-take-covid-jab.html
De jag känner som fått hjärtkomplikationer i medelåldern mm dissar fortfarande mRNA-kritiker och säger vi har mRNA-sprutan att tacka att covid minskat. Konfronterar inte, säger -njae, vet inte...
Svårt få en troende nordkorean att ifrågasätta deras ekonomiska system eller en sosse eller endast mainstream media-konsumerande boomer att betvivla att Magdalena Andersson är riktigt skarp - att överge politiska övertygelser (planterade av mediavänstern).
Jo det är helt riktigt som du skriver.
Jag som sysslat med kroppen och forskning hela mitt liv, doktorsexamen, har sysslat mycket med mRNA och laborativt arbete, PCR, könsceller osv. Hålla på att mixtra med mRNA på massiv skala är bara helt sjukt. Folk fattar inte hur sjukt det är eftersom de inte jobbat en dag inom det området. Jag har varit vokal emot detta giftet från första början. Men många folk förstår inte ens när jag med doktorstitel och massor med meriter, publikationer, reell erfarenhet säger till dem. De tror hellre på hallåan i TV-rutan som fått manuskript att läsa från. "Hon sade att det är bra för att skydda andra."
Sniff, din idiot tänker man då

.