2023-02-07, 20:42
Medlem
NMR har varit på isvaksbad i Norrland

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2023/02/07/banderollaktion-och-isvaksbad-under-isande-kold-i-naste-6/

Ni som inte provat vet kanske inte vad ni missar. Har många hälsofördelar.

Citat:
Efter att man suttit ett tag i bastun och med blandad framgång försökt få tillbaka känseln i fötter och händer beslutade man sig för att ta sig ett tredje dopp. De två tidigare doppen hade man, på rekommendation av erfarna isvaksbadare med det mycket kalla vädret i åtanke, haft mössa på sig och hållit händerna ovan vattenytan. Men den sista gången beslutade man sig för att göra det ordentligt och doppade sig från topp till tå. En van isvaksbadare som av en tillfällighet också befann sig på platsen och själv inte ville doppa sig mer än en gång, med tanke på hur kallt det var, gjorde det tydligt att han var imponerad när han bevittnade detta, och undrade om sällskapet var vansinniga efter det sista doppet.
Citera
2023-02-07, 20:52
Medlem
malva123s avatar
Märkligt att "NordicNS" försvarar d*ennis. Ofta folk blir häktad på sannolika skäl för våldtäkt flera gånger, helt jävla sinnessjukt att försvara honom.
Citera
2023-02-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Märkligt att "NordicNS" försvarar d*ennis. Ofta folk blir häktad på sannolika skäl för våldtäkt flera gånger, helt jävla sinnessjukt att försvara honom.

Ofta folk inte döms om de blir häktade på sannolika skäl för våldtäkt flera gånger är de väl inte skyldiga heller, helt jävla sinnesjukt att böla om detta.

Vad säger du annars, är Alex välkommen i AFA? Om inte, varför när det rullats ut röda mattan för bajs-Kim och andra lågliv?
Senast redigerad av KillGoldstein 2023-02-07 kl. 22:05.
Citera
2023-02-08, 06:04
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Ofta folk inte döms om de blir häktade på sannolika skäl för våldtäkt flera gånger är de väl inte skyldiga heller, helt jävla sinnesjukt att böla om detta.

Vad säger du annars, är Alex välkommen i AFA? Om inte, varför när det rullats ut röda mattan för bajs-Kim och andra lågliv?

Ja många gånger går våldtäktsmän fria, det är allmänt känt?

Ni låter Dennis vara med i motståndsrörelsen men ni kan ställa er frågan om ni låtit honom passa era barn, vet nog svaret på det.
Citera
2023-02-08, 19:08
Medlem
NordicNewsOutlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigurdJudebane
NMR har varit på isvaksbad i Norrland

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2023/02/07/banderollaktion-och-isvaksbad-under-isande-kold-i-naste-6/

Ni som inte provat vet kanske inte vad ni missar. Har många hälsofördelar.
Den som inte testat isvak måste göra det. Punkt slut. Detsamma gäller för kalla duschar. Här är en bild som enkelt förklarar fördelarna med att duscha kallt: https://imgur.com/a/PErZyh6
Citera
2023-02-08, 20:01
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicNewsOutlet
Den som inte testat isvak måste göra det. Punkt slut. Detsamma gäller för kalla duschar. Här är en bild som enkelt förklarar fördelarna med att duscha kallt: https://imgur.com/a/PErZyh6

Som jag trodde, det ger mer muskler och mindre hjärna.

Nynasister i ett nötskal.

Faller håret av också?

LL
Citera
2023-02-08, 20:05
Medlem
NordicNSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Som jag trodde, det ger mer muskler och mindre hjärna.

Nynasister i ett nötskal.

Faller håret av också?

LL
Med det resonemanget undrar hur många månader i en isvak det tar innan man blir vänsterbliven? Dock fallerar det ju lite på att vänster mupparna sällan har varken hjärna eller muskler.
Senast redigerad av NordicNS 2023-02-08 kl. 20:11.
Citera
2023-02-09, 18:06
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicNS
Chockerande att Linde fortfarande får vara aktiv i AFA stöttade grupperingar. Eller nja kanske inte så chockerande föresten
https://nordfront.se/terrorpedofil-leder-pro-kurdisk-extremvanstergrupp

Man får känslan att du hellre diskuterar Linde än Dennis?

Du borde testa att vara konsekvent, båda är pedofiler, testa att skriva det nu.
Citera
2023-02-09, 18:19
Medlem
Citat:
Man får känslan att du hellre diskuterar Linde än Dennis?

Du borde testa att vara konsekvent, båda är pedofiler, testa att skriva det nu.

Kan inte du lägga fram alla bevis du har för att Dennis är pedofil då så lägger jag fram alla bevis jag har för att Linde är pedofil och sen jämför vi och ser vem som mest troligt verkar vara det?!

Dessutom är det ju också allmänt vedertaget att HBTQP uppmuntras inom vänstern men föraktas bland nationella. Det är inte precis så att kopplingarna mellan Pride och pedofili är obetydliga och AFA m.fl. brukar delta i Pride.
Senast redigerad av KillGoldstein 2023-02-09 kl. 18:23.
Citera
2023-02-09, 18:40
Bannlyst
Det intressanta med hela Denni*s-historien är att NMR har så ont om folk att de nu tagit in en ansiktstatuerad loser med ett långt brottsregister. Losern har dessutom lyckats bli frikänd från flera våldtäkter.

Och nu får NMR:are sitta och försvara den här idioten bara för att organisationen ska växa genom att rekrytera nytt folk till varje pris. Då man numera bara drar till sig kufar så är det personer som Denni*s som lockas och gärna får ett medlemskap. Riktigt jävla genskräp.
Citera
2023-02-09, 18:54
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Kan inte du lägga fram alla bevis du har för att Dennis är pedofil då så lägger jag fram alla bevis jag har för att Linde är pedofil och sen jämför vi och ser vem som mest troligt verkar vara det?!

Nej men det är lungt, Linde blev avslöjad av dumpen.se, Dennis har blivit häktad på sannolika skäl för flera fall av grov våldtäkt mot barn och även häktad för våldtäkt. Jag behöver inte jämföra de här två pedofilerna så vi kan skippa det.

Men frågan var riktad till NordicNS, jag vill att han skriver att Linde och Dennis är pedofiler utan att slingra sig som en råtta.
Citera
2023-02-09, 19:02
Medlem
Citat:
Nej men det är lungt, Linde blev avslöjad av dumpen.se, Dennis har blivit häktad på sannolika skäl för flera fall av grov våldtäkt mot barn och även häktad för våldtäkt. Jag behöver inte jämföra de här två pedofilerna så vi kan skippa det.

Men frågan var riktad till NordicNS, jag vill att han skriver att Linde och Dennis är pedofiler utan att slingra sig som en råtta.

Jo fast i ett feministland som Sverige blir man knappast frikänd för dessa brott om man begått dem. Däremot är det lätt att häktas för det. Räcker med en anmälan från ett tjurigt ex.

Linde är bortom all rimlig tvivel pedofil och blev kanske rent av invaggad i det genom vänster-rörelsen med anledning av deras uppmuntran för sexuellt avvikande beteende. Dennis har trots häktning inte ens dömts och är aktiv i en rörelse som vill ha dödsstraff för pedofiler och är alltså med största sannolikhet oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in