2023-02-09, 13:52
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Bevisa det gärna igen då för jag fattar noll.
Kommer inte dela någon video eller downloader program. Iom det är tänkt att va bakom paywall så är det såklart bäst att de fortsätter så för den stora massan..
Citera
2023-02-09, 14:04
Medlem
Citat:
Bevisa det gärna igen då för jag fattar noll.

Killen vet inte ett skit och leker bara ballan. Men det stämmer att man kan komma åt videosen utan konto. Man måste komma runt Paywallen. Det krävs ett speciellt program och kunskap som få besitter. Vill man lära sig går det men det tar tid. Det är inget man lär sig genom att kolla en video och att downloader program skulle fixa det är ju skrattretande och bevisar att han inte riktigt vet vad han pratar om.
Citera
2023-02-09, 16:13
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Killen vet inte ett skit och leker bara ballan. Men det stämmer att man kan komma åt videosen utan konto. Man måste komma runt Paywallen. Det krävs ett speciellt program och kunskap som få besitter. Vill man lära sig går det men det tar tid. Det är inget man lär sig genom att kolla en video och att downloader program skulle fixa det är ju skrattretande och bevisar att han inte riktigt vet vad han pratar om.
Du får nog kolla runt lite innan du gapar nästa gång..
Citera
2023-02-09, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uman231
Du får nog kolla runt lite innan du gapar nästa gång..
Instämmer
Citera
2023-02-09, 17:36
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Eftersom jag nu inte vet vad jag pratar om kan du få se en video på hur jag bara leker allan ballan..

https://anonfiles.com/pcR1V1W4y0/DprojektVildedistvilde_dl_mp4

Om du vill får du va med i min lek och kontra med när du leker allan...
Senast redigerad av uman231 2023-02-09 kl. 17:39.
Citera
2023-02-09, 20:08
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Kommer inte dela någon video eller downloader program. Iom det är tänkt att va bakom paywall så är det såklart bäst att de fortsätter så för den stora massan..

Citat:
Eftersom jag nu inte vet vad jag pratar om kan du få se en video på hur jag bara leker allan ballan..

https://anonfiles.com/pcR1V1W4y0/DprojektVildedistvilde_dl_mp4

Om du vill får du va med i min lek och kontra med när du leker allan...

Så desperat är jag inte, kommer åt rätt mycket filmer själv utan att pröjsa & den där länken är högst suspekt. Men kul för dig att du besitter sådana kunskaper.
Citera
2023-02-09, 20:10
Medlem
Citat:
Så desperat är jag inte, kommer åt rätt mycket filmer själv utan att pröjsa & den där länken är högst suspekt. Men kul för dig att du besitter sådana kunskaper.

Inget suspekt med den där länken. Jag lovar. Kollade den själv. Varför ville du att han skulle bevisa, när du nu tydligen kan få tag på det själv? Bara undrar.
Senast redigerad av Guten36 2023-02-09 kl. 20:12. Anledning: lägg till
Citera
2023-02-09, 20:12
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Inget suspekt med den där länken. Jag lovar. Kollade den själv.

Man var tvungen att trycka okej då blev det massa vajsing och den ville lägga in grejer i min kalender. Så jo.
Citera
2023-02-09, 20:13
Medlem
Citat:
Man var tvungen att trycka okej då blev det massa vajsing och den ville lägga in grejer i min kalender. Så jo.

Konstigt, hade inga problem ladda ner den.
Citera
2023-02-09, 20:14
Medlem
Citat:

Varför ville du Uman skulle bevisa, att du inte hade koll, när du nu tydligen kan ladda ner själv. Bara undrar.
Citera
2023-02-09, 20:15
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Konstigt, hade inga problem ladda ner den.

Vad var det där då? Alla Johan vildes filmer?
Citera
2023-02-09, 20:16
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Var vill du ha den då?

https://wormhole.app/x468v#HAFteQ7tWtPo_DFEz9QqYg

https://delafil.se/3163dcf7420c71be/DprojektVildedistvilde_dl.mp4

Citat:
Vad var det där då? Alla Johan vildes filmer?

Mer en POC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in