2023-02-09, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Har du lyckats undvika såväl anhörigas egna som andras vittnesmål i tråden? Den senaste var väl, att någon hade satt upp en skylt som utpekade den uthängde, utanför dennes hus.

Och det kan inte vara gäddor själva som låtsas? Eller troll?

Jo men han var ungkarl.
Citera
2023-02-09, 04:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Vasaloppsgäddan #190. Han arbetar som byggnadsmålare.
Man frestas att säga att han nu "har målat in sig i ett hörn".

Jag tror han ställer in sin medverkan i årets Vasalopp och köper en husvagn inom den närmaste tiden.
Senast redigerad av Inget.internet 2023-02-09 kl. 04:51.
Citera
2023-02-09, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Man frestas att säga att han nu "har målat in sig i ett hörn".

Jag tror han ställer in sin medverkan i årets Vasalopp och köper en husvagn inom den närmaste tiden.

Eftersom han var rädd för sin sambo så är nog risken att han får åka husvagn redan till helgen. Eller om han fått ta in på hotell och skicka någon att hämta hans saker sen.

Eftersom han pratat om att ta hem Ida till lägenheterna han målar och tapetserar så har han nog inget jobb att gå till heller.
Citera
2023-02-09, 07:09
Medlem
Dumpen meddelar att just nu pågår rättegång mot Tumstocksgäddan.
Pizzabudet ska upp den 22/2 och sedan borde polisen snart vara klara med Nylongäddans och Skohandlarens förundersökningar.
Citera
2023-02-09, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Dumpen meddelar att just nu pågår rättegång mot Tumstocksgäddan.
Pizzabudet ska upp den 22/2 och sedan borde polisen snart vara klara med Nylongäddans och Skohandlarens förundersökningar.

Den här skohandlargäddan, så bra att vi får se hur det går till.
Bra för er som ivurmar för gäddor att kanske titta på iallafall en video där polisen agerar på dumpens uppmaning.

Man sågar sönder dörren och har en insatsstyrka på plats.
Knappast vad man gör om det inte finns starka misstankar om övergrepp.

Jag tycker denna händelse ensamt kan bära hela dumpens ide om att vi ska se upp med pedofiler.
Själv har jag fåt tupp ögonen och tänker, oj vad oskyddade våra barn tycks vara.

Ni som låtsas att övergrepp kanske inte ens finns, titta på videon och tänk efter lite, borde vi inte ha fler motorsågar och göra fler ingripanden.
Kanske kan vi komma hem till er och såga er dörr?

Heja dumpenhttps://dumpen.se/2022/09/24/skohandlargaddan-napp-151-monsteras/
Citera
2023-02-09, 07:41
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Helt sjukt att folk/konfronterade gäddor fortfarande pratar om juridik och statistik här.

Ni har fattat noll.

Dumpen konfronterar män som är så pass gränslösa att de är beredda att möta upp barn att förgripa sig på.

Noll juridik. Bara avsky. Och 99,9% av befolkningen ser gärna att sådana män tas fram i ljuset. Ni övriga är i sån pass minoritet att det inte ens gör skillnad statistiskt.

Jobbigt? Fattar det. På riktigt, det är mycket skam. Men kontakta Preventell. Gör alla en tjänst. Till exemplar era anhöriga.
Det intressanta med Dumpen är juridiken, men även de politiska och historiska aspekterna. De enskilda uthängningarna är totalt ointressanta, och det skulle inte förvåna mig det minsta om det bara i Sverige finns en miljon män som skulle kunna bli offer för Dumpen. Dessa män är den svagaste gruppen i samhället, vilket gör det extra vidrigt att ge sig på just dem.
Citera
2023-02-09, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Helt sjukt att folk/konfronterade gäddor fortfarande pratar om juridik och statistik här.

Ni har fattat noll.

Dumpen konfronterar män som är så pass gränslösa att de är beredda att möta upp barn att förgripa sig på.

Noll juridik. Bara avsky. Och 99,9% av befolkningen ser gärna att sådana män tas fram i ljuset. Ni övriga är i sån pass minoritet att det inte ens gör skillnad statistiskt.

Jobbigt? Fattar det. På riktigt, det är mycket skam. Men kontakta Preventell. Gör alla en tjänst. Till exemplar era anhöriga.

Helt sjukt att folk som gillar dumpens metoder fortfarande pratar om kritiker som om de vore gäddor.
Ni har fattat noll.
Det finns faktiskt folk som sätter rättssäkerheten framför en fanclubs rätt att njuta av skadeglädje.
Citera
2023-02-09, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Det finns faktiskt folk som sätter rättssäkerheten framför en fanclubs rätt att njuta av skadeglädje.

Att jobba emot våldtäkter mot en jävla massa bra kan aldrig kallas att ha skadeglädje. Men jag kan tänka mig så när man lever sig in i att äldre män inte får våldta barn och ser att sådant hindras som fruktansvärt.
Citera
2023-02-09, 08:10
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Att jobba emot våldtäkter mot en jävla massa bra kan aldrig kallas att ha skadeglädje. Men jag kan tänka mig så när man lever sig in i att äldre män inte får våldta barn och ser att sådant hindras som fruktansvärt.
Jag har vid hundratals tillfällen sett dumplingar säga öppet att de njuter av att se ångesten hos de som hängs ut, så förneka inte att det rör sig om skadeglädje tack. Tror du att till exempel en åklagare skulle kunna säga något liknande? Nej, precis.
Citera
2023-02-09, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
För min del drar jag fram det för att Dumpen själva använder siffror från samma undersökning.
Och springer runt och använder valda delar som en sköld.
Jag vill bara visa att de fiskar i fel vatten. Och människor får sina liv förstörda i deras jakt på godhet.
Samtidigt som de påstår sig jobba för barnens skull. Hur mycket på deras websida handlar om barnen?

Det enklaste vore ju att bara låta barnen vara i fred, inte chatta med barn, inte söka barn i sexuellt syfte, och om man ändå gör det så får man räkna med att man blir filmad när man dyker upp på en barndate.
Enkelt ju, välj nån i din ålder.
Citera
2023-02-09, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Själv skulle jag hellre se att man riktade insatserna åt ett håll som faktiskt gör skillnad, utan att förstöra oskyldiga människors liv.
Det hade förmodligen varit mycket effektivare att åka runt till skolor och prata med barnen för att öka medvetenheten om problemet och deras förståelse för vem en potentiell förövare normalt är.

Om det nu är barnen man jobbar för. Men så är uppenbarligen inte fallet.
Verkligheten är att man förstör människors liv i barnens namn. Berätta det för en unge…
Citera
2023-02-09, 08:52
Medlem
BeachBobs avatar
Har följt Dumpen sedan starten och sett alla gäddorna både en och två gånger. Men tror nu att jag har förstått deras betande och varför dom är så naiva. Ta polisen som kom till mötet med en filt i framsätet som han skulle lägga över flickan så ingen såg henne när han körde in i garaget. Har var 100% säker på att ett litet barn vile träffa han för sex. Så vad har jag kommit fram till då. Jo dessa gäddor är födda med denna störning och dom vet inte något annat. Så i deras värd är det helt naturligt med pedofili. Att dom skäms när dom blir påkomna beror på att dom läst att pedofili är fel. Det är inte vad dom tycker själva utan enbart vad dom läst att folk tycker. Men egentligen förstår dom inte varför det är fel när det känns så rätt i deras hjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in