2023-02-08, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet

https://dumpen.se/2022/05/05/10689/
Via en incestgrupp fick mannen senare kontakt med “Hanna”.
Hanna och mannen bestämde att de skulle träffas och gemensamt förgripa sig på väninnan Tess 1.5 åring när mannen plötsligt blandar in sin egen tvååring i chatten
.

"Efter konfrontationen kontaktades socialförvaltning och polis som agerade blixtsnabbt"
Citera
2023-02-08, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Han har kvar sin Facebook fortfarande många brukar ju radera så mkt som möjligt på sociala medier
Hans flickvän som är några år verka väldigt anonym påmaohiala medier
Sök hans hamn + Örebro
Citera
2023-02-08, 19:59
Avslutad
nån som har mer info om nr 189, förskolepedagogen i Skara... känner massa folk med förskolebarn i den byn. Måste varna dem.
Citera
2023-02-08, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
nån som har mer info om nr 189, förskolepedagogen i Skara... känner massa folk med förskolebarn i den byn. Måste varna dem.
shit... fan jag tror jag känner hans sambo....blir helt svettig nu ju...
Citera
2023-02-08, 22:44
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Oklart om gädda 190 från Örebro är på jobbet i dag. Många av målarna är ute på olika uppdrag och behöver inte vara på firman. Men ryktet om att han finns på Dumpen.se sprider snabbt bland de anställda och i Örebro.

Att sexchatta med småflickor och bestämma träff är inte speciellt socialt gångbart här i stan.

Några av hans kollegor tror att han kan ta till repet eller byta namn och flytta långt bort.

Tack för rapporten. Vilken arbetsplats handlar det om? Kan väl knappast vara mot reglerna att skriva ut? Kan förstås ha missat om det redan gjorts.
Citera
2023-02-08, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag tror att dessa två är ganska harmlösa. De var inte ute efter att våldta någon, de var ute efter att ha sexuellt umgänge med samtycke.
Hur vet DU vad de tänker och är ute efter?
Citera
2023-02-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCL
Vasaloppsgäddans selfies är banne mig humor på hög nivå! Vad får honom att tro att ett foto på hans ben och inte minst fötter är intressant för en 13 årig tjej? Herregud, NOLL självinsikt Skrattade högt och Patrik och Sara får ännu en liten Swish för nätets bästa innehållskapande just nu.
Han bryr sig nog inte om tjejen utan får en kick av att skicka bilder på de kroppsdelarna av någon anledning... Men besynnerligt är det.
Citera
2023-02-09, 14:16
Medlem
Konstantinuss avatar
Vad vet vi om de senaste gäddorna?

Hade gärna hört mer om Vasaloppsgäddan samt rektorn, att rektorn förlorade jobbet förstår man ju men något mer måste väl sipprat ut?
Citera
2023-02-09, 14:39
Medlem
Eustaches avatar
Rebus på Vasagäddan? Alternativt om någon vill skicka namn i meddelande till mig (om det är tillåtet enligt forumets regler!)
Citera
2023-02-09, 15:00
Medlem
Top Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseDacke
Hans förnamn A på Dumpen stämmer och han anger att han är 56 år och från Örebro. Söker man på denna kombination så får man fram drygt 40 personer. Tar man sedan bort dem som har A som andranamn så blir det ca 30 kvar. Han återfanns ganska snabbt och finns på FB. Efternamnet är det man går på på stranden + det som finns i elkontakter. En minst sagt underlig människa.

^Vasaloppsgäddan.
Citera
2023-02-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Även skilsmässor kan ta tid, betänketid obligatorisk om barn är med i bilden och det var det om jag minns rätt?

Så var det, nyfödd eller "bulle i ugnen". Mycket tragiskt, hursomhelst.

'Den galopperande gäddan' verkade ju inte bara vara ute efter minderåriga, utan otrohet i största allmänhet. Var ju någon i kommentarsfältet på Dumpen som hade inbokat en tinderdejt med honom.

Ang. hans fru - vilken person som helst med självrespekt hade avpolletterat partnern i det läget, barn eller ej. Dock finns det väl risk för att hon är kuvad. Vet en tidigare bekant som var ett riktigt praktsvin, notoriskt otrogen och en gris i största allmänhet. Hans fru visste det också, men ändå stannade hon. Kuvad, mycket tragiskt.

Jag kanske minns fel, men var det inte lite frikyrkokopplingar inblandat i denna familjen?
Citera
2023-02-09, 19:20
Medlem
early.birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Nejdå, går bra att tala om alla pedofiler i Sverige i den här tråden!

DOM HÄR BÄGGE ASEN SKALL ICKE GLÖMMAS BORT!!

SNART SLÄPPS "MANNEN" UT!

https://insikt24.se/pedofilmamman-och-pojkvannen-domda-till-fangelse/

Ok.
Denna skolbusschaufför JH sitter för tillfället inne men kommer när som helst att släppas ut. Han har jobbat på det stora bussbolaget B* i över 20 år med diverse trafik. Ska en sådant äckel få sin tjänst tillbaka eller rent krasst ska denne man överhuvudtaget jobba med människor framöver?

Jag har domen och ska försöka ladda upp den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in