2023-01-13, 22:42
Medlem
Fick en vino primo p250 FN i drop, vanlig mm.
Sa det till en skinnörd som direkt sa "tyvärr det är omöjligt, du ljuger"
Skitsamma, droppet kom.

Back in the days kunde folk få en d-lore i drop.
Vad är det 'Värsta ' droppet man kan få idag ?
Citera
2023-02-04, 16:33
Medlem
Är det Esportal eller Faceit som gäller idag?
Citera
2023-02-04, 16:35
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleblomqvest
Är det Esportal eller Faceit som gäller idag?
Ye oftast, esl ESEA är nice med om man vill ha mer utmaning, massa med fuskare i faceit o esportal för deras anti cheat suger.
Citera
2023-02-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Skitsamma, droppet kom.

Efter 8 års spelande så det värsta droppet jag har fått var en csgo stickers capsule från första batchen och den var värd ca 14 euro på steam..
Citera
2023-02-11, 17:54
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Skitsamma, droppet kom.

Haha, back in the days?

Back in the days fanns inga töntiga drops i CS, men den tiden har ni väl aldrig upplevt?
Citera
2023-02-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Haha, back in the days?

Back in the days fanns inga töntiga drops i CS, men den tiden har ni väl aldrig upplevt?

Skratta på du.
Den här tråden handlar om csgo och inte om nåt gammalt boomer runkminne ala 1.3.
Citera
2023-02-11, 18:14
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Skratta på du.
Den här tråden handlar om csgo och inte om nåt gammalt boomer runkminne ala 1.3.
Ja, idag lirar man tydligen CS för skins och drops, så jag skrattar på.

*Harmynt nu*
Citera
2023-02-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Ja, idag lirar man tydligen CS för skins och drops, så jag skrattar på.

*Harmynt nu*

Fast det där är någonting som du fantiserar ihop själv.
Iof finns det folk som farmar drops och folk som bara är intresserade av skins. Men de flesta spelar Cs för att spela Cs. Men det där fattar du med, så onödigt svar.
Skitsamma.
Citera
2023-02-12, 00:38
Medlem
Ett tips för er som vill bli bättre med erat aim är att antingen skaffa kovaaks eller Aimlab. Finns tusentals olika scenarion där man övar sitt aim. Sök Voltaic på internet och gå med i deras Discord. Finns mycket hjälp och tips man kan få.

Tillexempel finns det aim-rutiner som är skapade av proffs. Jag själv följer en rutin och har sett positiva resultat. På alla scenarior har mitt average gått upp sen jag började med rutinen. Varva sedan kovaaks med csgo
Citera
2023-02-13, 23:07
Medlem
CSGO Esportal / Faceit. Tråden där vi diskuterar spelare som fuskat och blivit bannad

Som tråden lyder så diskuterar vi spelare som blivit fuskbannade.

Fusk har funnits så länge jag kan minnas och förstört cs totalt.
numera så misstänker man att man möter en eller flera var och varannan match. Många spelare har blivit bannade det senaste på Esportal. Folk verkar inte bry sig de minsta då cs är gratis att ladda ner och att bli medlem på dessa två sidor är buslätt där de inte heller ställs några som helst krav på nya steamaccount.

Antal matcher spelade nollas när en spelare blir fuskbannad. Men det som kan avslöja om en spelare är ny eller har vart med ett tag är antalet tummar UPP / NER.
Hur det kan ta såpass lång tid att bli bannad där man kan spela flera hundra matcher innan dem ryker får mig att koka av ilska. Man betalar en slant varje månad till hemsidan för att få vara premium och så hamnar man med helt nyskapade konton var och varanannan matchmaking man kommer med i.

Nedan har vi spelare som hann härja fritt flera år innan dem blev bannade.

https://esportal.com/sv/profile/Inz0n

https://esportal.com/sv/profile/maco

https://esportal.com/sv/profile/Saavastano

Listan med fuskbannade spelare kan säkert göras oändlig. Nyskapade konton där spelaren inte ens försöker dölja sitt fusk blir bannade redan efter några matcher medans fuskare som lärt sig hur dem ska fuska så det ser så legit ut som möjligt kan hinna spela hundratals eller tom tusentals matcher innan dem blir bannade för fusk. Detta förstör spelet för oss som inte fuskar och chansen att kunna bli bättre minimeras varje gång man möter spelare som använder fusk.

Mörketalet är stort och spelare blir bannade för fusk dagligen.

Länka gärna steam, esportal och faceit profiler på dem som blivit fuskbannade.

Om ni skall falskanklaga någon för att använda fusk så får ni länka videoklipp där dem utan tvivel sitter på något form av fusk.

För att nämna någon som fick härja fritt med radarfusk så har vi Veronica. Klippet nedan är solklart om man kollar på hennes movement. Så vitt jag vet så blev hon aldrig bannad. En dag så var hon bara puts väck och jag har inte sett till henne sedan dess.
https://www.youtube.com/watch?v=wzEaaARFtDk
Citera
2023-02-15, 07:20
Moderator
^Eazs avatar
Infogade tråd om fuskare då det kan diskuteras i huvudtråden om CSGO.
/Mod
Citera
2023-03-22, 17:58
Medlem
cs2 istället för csgo vad tror folket om hur de blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in