2023-02-07, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Ny gädda! Vasaloppsgäddan 🐟

Hans förnamn A på Dumpen stämmer och han anger att han är 56 år och från Örebro. Söker man på denna kombination så får man fram drygt 40 personer. Tar man sedan bort dem som har A som andranamn så blir det ca 30 kvar. Han återfanns ganska snabbt och finns på FB. Efternamnet är det man går på på stranden + det som finns i elkontakter. En minst sagt underlig människa.
Citera
2023-02-07, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NisseDacke
Hans förnamn A på Dumpen stämmer och han anger att han är 56 år och från Örebro. Söker man på denna kombination så får man fram drygt 40 personer. Tar man sedan bort dem som har A som andranamn så blir det ca 30 kvar. Han återfanns ganska snabbt och finns på FB. Efternamnet är det man går på på stranden + det som finns i elkontakter. En minst sagt underlig människa.

HAHAHAHA flint-peddot stövlar iväg med bestämda steg ända tills han hör "ANDERS" och i samma sekund tvärstannar han, sjunker ihop och inser att: Nu är mitt liv förstört.
Citera
2023-02-07, 22:36
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Ny gädda! Vasaloppsgäddan 🐟

Helt makalöst. Han vet alltså vad Dumpen är. Han är rädd för att fastna i nätet, ändå gör han det. Nu inser man att gäddorna aldrig kommer lära sig. Deras hopp om ett knull överstiger vida konsekvenstänket. Hur höga oddsen än är så är det värt att satsa hela sitt liv tydligen.

Och jävlar vad han skäms. Han lyfter inte blicken från marken en enda gång.
Citera
2023-02-07, 22:54
Medlem
Mindbreaths avatar
Vasaloppsgäddan... Så sjukt att de håller på i MÅNADER och veva in han. Props till fiskaren för grymt tålamod.
Citera
2023-02-07, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Vad gör den där Tweedy idag och den påtända killen som sa ” yes yes ” någon som vet va de gör?

Detta är två killar som jag inte tycker förtjänade att hängas ut. Jag är nyfiken på hur de lever sina liv och om de har kommit på fötter igen.
Skämtar du? Riktiga äckel båda två, förtjänar att hängas ut om och om igen för att varna omgivningen.
Citera
2023-02-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Kudos till TS för initiativ till denna tråden!

Tycks bo kvar, fortfarande gift (Mr. Koll, vi får anta att det är han som är "dold person".). Efternamn nu bytt till vad som för 20 år sedan var en av de största mobiltelefontillverkarna, och då syftar jag inte på Sony eller Motor-Ola
Även skilsmässor kan ta tid, betänketid obligatorisk om barn är med i bilden och det var det om jag minns rätt?
Citera
2023-02-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
Försöker väl igen då, mitt inlägg blev tyvärr bortplockat då jag tydligen outade för mycket om det här aset.

Jobbat med svinet på två olika företag för +10 år sedan och kan väl säga att varningssignalerna larmade redan då.
Ni får väl fråga så kan jag se om jag kan svara utan att få mina kommentarer bortplockade igen.

https://dumpen.se/2022/06/14/12144/
Riktigt äcklig jävel, man blir fan rädd. Hade nästan glömt honom, förträngt. Var bor han? Vet du vad han gör nu?
Citera
2023-02-08, 00:45
Medlem
Kiiingdomofheavens avatar
Vill inte säga att jag tycker synd om den här killen men finns en ångest jag inte upplevt hos någon annan konfrontation.
Vet någon hur han har det idag?

https://dumpen.se/2021/12/22/mannen-som-kom-tillbaka-napp-igen/
Citera
2023-02-08, 01:01
Medlem
jimmiejugends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiiingdomofheaven
Vill inte säga att jag tycker synd om den här killen men finns en ångest jag inte upplevt hos någon annan konfrontation.

Han har bara ångest över att bli påkommen. Han kände pirr inför att våldta en ung tjej. Det ska inte gå bra för den killen.
Citera
2023-02-08, 03:12
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiiingdomofheaven

Han bor kvar tillsammans med sambon, en förskollärare. De har en son på 4-5 år att döma av bilderna. Mer än så kan jag inte se.
Senast redigerad av Lysturken 2023-02-08 kl. 03:15.
Citera
2023-02-08, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Han bor i Västerhaninge.

Nej han bor inte i Västerhaninge. Han är skriven på en adress i norrköping.
Adressen eller gatan börjar med sådant det finns extremt mycket av i öknen.
Förnamnet är bibliskt
Och efternamnet är en höjdhoppare vars uppgift är att jaga gäddor på dumpen
Citera
2023-02-08, 05:54
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neger123
Bastugäddan från Malmö jobbar på Caverion (elektriker) nu för tiden. Såg han för några dagar sedan. Han var gift innan oklart hur det gått där.

Det borde vara svårt att få arbete när man blivit fångad som pedofil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in