2023-02-07, 07:55
Medlem
Grove Ove #165 måste vara en av de värsta.
Citera
2023-02-07, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Oj.
Undra hur han tänker nu? Plötsligt får hans videos massa visningar.
KUL tänker han.

Det där är en psykiskt sjuk människa, han borde vara intagen. Kan vara glada att han inte huggit ihjäl någon ännu.
Citera
2023-02-07, 08:38
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Hur ligger det till med ”kostymgäddan”..?
Inga problem, han har ett välbetalt jobb och lever ett lyckligt familjeliv. Jag har hört att han skall åka till Filippinerna på semester snart.
Citera
2023-02-07, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Jag fick lämna utdrag både när jag jobbade inom barnomsorgen & vården. Dessa utdrag får ej vara äldre än 2 veckor.

Så den rutinen finns vanligtvis. Tycker det är ett bra skydd för att filtrera bort redan dömda personer.

Tyvärr slarvas det ibland med dessa registerutdrag.
Citera
2023-02-07, 09:45
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Hur ligger det till med ”kostymgäddan”..?
Han verkar inte finns listad på Nexer Infrastructure längre, men de kanske bara inte vill skylta med att de har/haft ett peddo på chefsposition.
Citera
2023-02-07, 09:47
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
En gädda som verkligen försvunnit från radarn är den galopperande Avenyn-gäddan.

Innan han och sambon raderarade det mesta i sina sociala medier, då framstod han som helylle och svärmorsdröm med fint nytt jobb enligt fasaden som krackelerade.

Gäddan kan ha bytt efternamn några gånger i livet. Jobbade en tid som tågvärd. Det var många i Dumpens FB-grupp som kände igen honom men inte visste var man sett honom.

Kan ha bott/bo i Floda utanför Göteborg.

Någon som vet hur tillvaron är för den fula fisken?
Det är bra, han har fått skyddad identitet och jobbar numera som vaktmästare på en högstadieskola.
Citera
2023-02-07, 10:23
Avslutad
Dom som sitter kvar i bilen och pratar med de som filmar gräver ju sin grav mer än det gör nytta. Så kul och se.
Citera
2023-02-07, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Tyvärr slarvas det ibland med dessa registerutdrag.

Ofan, det låter verkligen inte bra. Då har jag haft tur och jobbat för vettiga verksamheter.
Citera
2023-02-07, 12:51
Medlem
Kudos till TS för initiativ till denna tråden!

Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
En gädda som verkligen försvunnit från radarn är den galopperande Avenyn-gäddan.

Innan han och sambon raderarade det mesta i sina sociala medier, då framstod han som helylle och svärmorsdröm med fint nytt jobb enligt fasaden som krackelerade.

Gäddan kan ha bytt efternamn några gånger i livet. Jobbade en tid som tågvärd. Det var många i Dumpens FB-grupp som kände igen honom men inte visste var man sett honom.

Kan ha bott/bo i Floda utanför Göteborg.

Någon som vet hur tillvaron är för den fula fisken?

Tycks bo kvar, fortfarande gift (Mr. Koll, vi får anta att det är han som är "dold person".). Efternamn nu bytt till vad som för 20 år sedan var en av de största mobiltelefontillverkarna, och då syftar jag inte på Sony eller Motor-Ola
Citera
2023-02-07, 13:26
Medlem
Topol-Ms avatar
Försöker väl igen då, mitt inlägg blev tyvärr bortplockat då jag tydligen outade för mycket om det här aset.

Jobbat med svinet på två olika företag för +10 år sedan och kan väl säga att varningssignalerna larmade redan då.
Ni får väl fråga så kan jag se om jag kan svara utan att få mina kommentarer bortplockade igen.

https://dumpen.se/2022/06/14/12144/
Citera
2023-02-07, 13:31
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
Försöker väl igen då, mitt inlägg blev tyvärr bortplockat då jag tydligen outade för mycket om det här aset.

Jobbat med svinet på två olika företag för +10 år sedan och kan väl säga att varningssignalerna larmade redan då.
Ni får väl fråga så kan jag se om jag kan svara utan att få mina kommentarer bortplockade igen.

https://dumpen.se/2022/06/14/12144/
Gift sedan i höstas och väntar sitt första barn med sin nya fru.
Citera
2023-02-07, 13:35
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Gift sedan i höstas och väntar sitt första barn med sin nya fru.

Jaså?
Han har barn sen tidigare och jag kan inte se att han är gift?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in