2023-02-07, 19:02
Medlem
Lawlines avatar
187 Leopard 1 skickas från Tyskland Fy fan vad rySStrollen ska gråta nu. putler kommer att skita ner sig men kan inget annat göra än att tvångsmobilisera mer kanonmat. Hur mycket är ett liv värt i rySSland? Bevisligen ingenting ...

https://www.reddit.com/r/RussiaUkraineWar2022/comments/10vy701/the_german_government_is_to_approve_the_supply_of/
Citera
2023-02-07, 19:03
Medlem
attogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Står ju 12.01.2023 på videon, så den är inte så värst gammal.

Ryssarna ser inte ut att vara så ineffektiva ut som det påstås.

https://southfront.org/destroying-us...nition-videos/

12 januari och löv på träden?
Citera
2023-02-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Det var hela NATOs toppskick. Det fanns generaler av alla möjliga sorters nationaliteter.

Det är sjukt underhållade att läsa gamla inlägg för att se hur fel ute rysstrollen konsekvent är. HIMARS gör ingen skillnad, Ryssland kommer ha tagit Kyiv innan Jul, ... de har verkligen haft fel om allt.

Ändå fortsätter de att skriva, som om någon fortfarande brydde sig om deras skitsnack.
Citera
2023-02-07, 19:06
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsson
Du har nu gjort 437 liknande inlägg om någonting som hände runt 2014, är det inte dags att släppa det?

Var leder dina upprepningar?
Vad vill du uppnå?
Vad är ditt syfte?

Du borde vid det här laget inse att du inte övertygar någon om att Putin gjorde rätt då han startade sitt anfallskrig mot Ukraina.

Jag har ju skrivit att jag tycker det var fel av Putin att invadera 2022. Otroligt obegåvat av dig att läsa 400 inlägg och ändå inte förstå det.
Citera
2023-02-07, 19:08
Medlem
Bra att Danmark sänder både artilleri och stridsvagnar, även om vägarna är outgrundliga.

Jag har ingen chans att överblicka detta men visst har väl också Scholtz ryckt upp sig mycket? Tyskland skickar ju både Leopard 2 och Leopard 1 även om många av dom äldre inte är i stridsdugligt skick ännu. Det var ju likadant med Polen och Tjeckien, det behövs service innan man kan skicka utrustningen.

Faktiskt tycker jag att Storbrittanien är fjuttiga med sina 14 Challenger....what the fuck?...

Jag såg twitteruppgifter också för en stund sedan att en bögrysk SU-25 skjutits ned nära Bakhmut.
Citera
2023-02-07, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Märkligt så många svagbegåvade inlägg som kommer från personer reggade efter feb 2022.
Märkligt att Ryssland fortfarande är i besittning av de områden som var prio ett. Luhansk, Donetsk och säkra Krim.
Märkligt att Zelinski fortfarande kräver mer och mer vapen när det går så bra för Ukraina.

Det är ju för att ukrainska liv värderas högre av sina ledare. Bättre utrustning ger bättre överlevnadsmöjligheter. Annat med Putler som ser sina soldater som blysvampar i hopp om att kulorna tar slut.
Citera
2023-02-07, 19:13
Medlem
Citat:
Märkligt så många svagbegåvade inlägg som kommer från personer reggade efter feb 2022.
Hur fan lyckas man samla ihop 10,000 inlägg? Har du ingen annan hobby än att suga av Putin online?

Citat:
Märkligt att Ryssland fortfarande är i besittning av de områden som var prio ett.
Nej, det är bara Krim som Ryssland helt kontrollerar. Men Donetsk, Luhansk och Krim kommer vara helt befriade av Ukrainska armén inom ett halvår. Njut så länge det varar, pissryss.
Citera
2023-02-07, 19:13
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Märkligt att Ryssland fortfarande är i besittning av de områden som var prio ett. Luhansk, Donetsk och säkra Krim.
Märkligt att Zelinski fortfarande kräver mer och mer vapen när det går så bra för Ukraina.

Låt mig gissa . Geografi var inte något du läste i skolan ? Du har ingen aning om vart Bakhmut är beläget eller så ?

Jisses
Citera
2023-02-07, 19:14
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
187 Leopard 1 skickas från Tyskland Fy fan vad rySStrollen ska gråta nu. putler kommer att skita ner sig men kan inget annat göra än att tvångsmobilisera mer kanonmat. Hur mycket är ett liv värt i rySSland? Bevisligen ingenting ...

https://www.reddit.com/r/RussiaUkraineWar2022/comments/10vy701/the_german_government_is_to_approve_the_supply_of/
Oh yeah👍
Även Belgien kommer att skicka av dessa. Troligtvis också Italien. Är ganska säker att det kommer att komma minst 300 av denna sort till sommaren.

Klart det handlar om gamla tanks, men dom konkurrerar definitivt ut dom gamla T-72 modellerna som verkar dominera Böga Armén.
Citera
2023-02-07, 19:14
Medlem
Citat:

Är det märkligt? Det verkar troligt att det gått bra just för att de fått vapen. Är det ändå inte mest sannolikt att sanningen är precis som sägs att mer vapen behövs för att köra ut ryssarna i Ukraina?

Prio 1 säger du.....Prio 2 till 999 är inget att bekymra sig om förstår jag. Allt går enligt plan.
Citera
2023-02-07, 19:16
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carl-henric
Ryska armén är helt enkelt riktigt dålig. Tur för den civilizerade världen att ryska soldater är mer intresserad av bögsex än att slåss. Den som tror jag överdriver kan läsa på om dedovshchina-fenomenet.
Citat:

Märkligt att Ukraina fortfarande är i besittning av stora delar av Donetsk och Luhansk som är prio ett för Ryssland:

https://ichef.bbci.co.uk/news/1024/cpsprodpb/7533/production/_127630003_ukraine_invasion_east_map_x2_nc.png

Lika märkligt är att Ryssland måste anlita en privat grupp med legoknektar för att kunna erövra mark i Ukraina.

Den ryska armén är verkligen dålig.
Citera
2023-02-07, 19:16
Medlem
Sgt.Blands avatar
Jag har kollat runt på Telegram nu och inga direkta kraftiga attacker från Röda Armén kan jag hitta idag. UAF rapporterar att ryssens pansarfordon inte är så många men det finns gott om mobiks dock. Men man kan undra vad ryssens nya soldater håller på med alltså. Kolla på detta här smått bisarra klippet!! Ryssanra bara typ hänger kvar vid några pansarfordon som ser ut att vara utbombade redan. Fyfan vad ryssen offrar många soldater alltså. Allt tack vare puckot Putain som tror han är tillbaka i Stalingrad eller nåt.

https://twitter.com/GrumpySkipp/status/1623029774061907968
Senast redigerad av Sgt.Bland 2023-02-07 kl. 19:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in