2023-02-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
Försöker väl igen då, mitt inlägg blev tyvärr bortplockat då jag tydligen outade för mycket om det här aset.

Jobbat med svinet på två olika företag för +10 år sedan och kan väl säga att varningssignalerna larmade redan då.
Ni får väl fråga så kan jag se om jag kan svara utan att få mina kommentarer bortplockade igen.

https://dumpen.se/2022/06/14/12144/

Berätta lite om vilka varningssignaler du märkte av.
Citera
2023-02-07, 14:21
Medlem
Topol-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Berätta lite om vilka varningssignaler du märkte av.

Han hade ett väldigt stort intresse för unga tjejer och bokstavligen glodde så att det blev jobbigt för alla som var närvarande.
Han berättade även vad han ville göra med dom och det var inte direkt ett mysknull en solig söndagsmorgon han pratade om.

Jag och flera kollegor förklarade för honom att det inte är ok, han hade småbarn då och det hade vi oxå det men han verkade inte skämmas för vad han tyckte eller gjorde.

Cheferna var heller inte intresserade av vad vi berättade uppåt.
Citera
2023-02-07, 14:29
Medlem
Gynekologstols avatar
Jag såg videon med dagisbögen i Skara. Fy fan vilken fjant Sara är som börjar böla när hon ser gubbens unge. Tror hon att han skall dunka på ungen bara för att han är lite småtänd på fjortisar eller?
Citera
2023-02-07, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topol-M
Han hade ett väldigt stort intresse för unga tjejer och bokstavligen glodde så att det blev jobbigt för alla som var närvarande.
Han berättade även vad han ville göra med dom och det var inte direkt ett mysknull en solig söndagsmorgon han pratade om.

Jag och flera kollegor förklarade för honom att det inte är ok, han hade småbarn då och det hade vi oxå det men han verkade inte skämmas för vad han tyckte eller gjorde.

Cheferna var heller inte intresserade av vad vi berättade uppåt.

Ja den typen har man ju stött på själv ett antal gånger.
Citera
2023-02-07, 15:11
Medlem
Har släkt som bor i samma trapp som bastugäddan. Nog roligt att ta med barnbarn till dom..
Citera
2023-02-07, 17:56
Medlem
Den vidrigaste mannen måste nog ändå vara Muskot Man som blir konfronterad i Linköping.
Han bor dock i Norrköping.
Hans jävla konversation är bland det vidrigaste jag läst.. och då har killen vad jag förstått egna/eget barn.
Han har även bytt namn. Iaf efternamn. Passande nog till samma som en lång manlig gäddjägare har.

Någon från Norrköping måste veta mer om detta monster. Han jobbade när det inträffade på NCC (ej bekräftat)
Citera
2023-02-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropiska
Den vidrigaste mannen måste nog ändå vara Muskot Man som blir konfronterad i Linköping.
Hans jävla konversation är bland det vidrigaste jag läst.. och då har killen vad jag förstått egna/eget barn.
Han har även bytt namn. Iaf efternamn. Passande nog till samma som en lång manlig gäddjägare har.

Någon från Norrköping måste veta mer om detta monster. Han jobbade när det inträffade på NCC (ej bekräftat)
Vilket nummer är denne Muskot man?
Citera
2023-02-07, 18:55
Medlem
Top Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Vilket nummer är denne Muskot man?

Inget nummer vad jag kan se, googla ” Muskot man dumpen” så finner du.

Ser att han firar ettårs-jubileum som uthängd imorgon.
Hoppas att turken eller ngn av de andra veteranerna kan uppmärksamma jubileet och sprida lite upplysning kring denna gädda.
Citera
2023-02-07, 19:04
Medlem
Turken åttioett 😃🤭
Citera
2023-02-07, 20:15
Bannlyst
Vad gör den där Tweedy idag och den påtända killen som sa ” yes yes ” någon som vet va de gör?

Detta är två killar som jag inte tycker förtjänade att hängas ut. Jag är nyfiken på hur de lever sina liv och om de har kommit på fötter igen.
Citera
2023-02-07, 20:24
Medlem
andrewcs avatar
Ny gädda! Vasaloppsgäddan 🐟
Citera
2023-02-07, 20:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tropiska

Han bor i Västerhaninge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in