Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Du är för sorglig. Hur är Platonova t ex överbevisad? Visa mig det, så lär jag mig något.
Du har inte ens läst texten. Du refererar aldrig själv texter. Du en av dem som sitter hårdast fast i propaganda.
Mera Platonova
The West's unanimous support for Ukraine in 2022, the supply of weapons on an unthinkable scale: it all feels like agony. The agony of a globalist regime that is beginning to lose ground to multipolarism. For me, the most important pain is that Europe has succumbed to the
influence of globalist propaganda and, instead of remaining neutral, has sided with the war. In many ways, this was certainly the plan of the United States, which systematically and continuously provoked the entire conflict by supplying Ukraine with weapons. From the US alone (according to Transparency International), more than $658 million was invested in aid to Ukraine between 2014 and 2017.
Här har du Nulands 5 miljarder. Fuck EU.
Bla vapen. Javalins, som skulle användas för att inta Moskva??
Eller var de i självförsvar mot tanks?
Hjälp till självhjälp är, citat: "fluence of globalist propaganda and, instead of remaining neutral"
Det är ju självklart att väst skulle ha hållit sig neutrala och låta de gröna männen hjälpa separatisterna och kriga i Ukraina, mot den Ukrainska regeringen. Ryssland skulle vara den enda part som stödde en sida i denna konflikt.
Smart tänkt!