Citat:
Ursprungligen postat av
Grand-canyon
Men Tror ni natofanatiker fortsatt att det bara är Ryssland som har förluster.
Så länge Ukraina loosar lika mycket så är ju tyvärr de ryska förlusterna inte så väsentliga.
Det är helt otroligt hur ni kan vara så smala i sinnet.
Jag gillar inte Nato så mycket och skulle helst vilja att Sverige stod utanför. Många som är emot grisen Poopins sanslösa krig mot Ukraina tycker detsamma. Nu har det tyvärr visat sig att vi tvingas in i Nato på grund av bajsputlers strävan att utvidga sin "intressesfär", fan vet hur stor han vill ha den och då är det bra att ha Nato i ryggen. Kom i håg att Nato inte har blandat sig i konflikten utan enbart ett antal länder som råkar vara medlem i Nato. Hade baltländerna inte varit Natomedlemmar hade dom suttit duktigt i skiten och väntat på invasion av ryssorcher, fy fan.
Nu tycker jag att Sverige går med i Nato, inte för att jag vill det men av nödvändighet. Jag är alltså inget Natotroll som du påstår.
Apropå Ukrainas förluster kan jag säga dig direkt och objektivt att rysslössens förluster av materiel och manskap vida överstiger Ukrainas med bred marginal, både numerärt och per capita-mässigt. Pågår rysslakt av historiska proportioner, så totalt onödigt, bajsgubbens fel.
Återigen läs shariainstructors uppdatering i morgon om du törs och kolla in trenden på vart det bär hän för dina polare.
Vi hörs! Hejdå.