2023-02-06, 20:15
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Förnamn är exakt samma (med exakt stavning) som skådespelare med efternamn som t.ex. Fox eller Douglas.
Efternamn är exakt samma som en amerikansk kvinnlig skådespelare med förnamn Scarlett Ingrid född 1984.

Har han facebook? Jag har problem att finna honom.
Citera
2023-02-06, 20:57
Medlem
Blev det helt tyst om gäddan i södra småland som tog livet av sig innan dom hann hänga ut honom?
Citera
2023-02-06, 21:01
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/

Gubben utvandrade från Sverige tillbaka till Polen där han kom från som 25 åring.

I Polen har de kemisk kastrering för pedofiler, man borde upplysa de polska myndigheterna vad de har för lowlifes hos sig.
Citera
2023-02-06, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
I Polen har de kemisk kastrering för pedofiler, man borde upplysa de polska myndigheterna vad de har för lowlifes hos sig.

Det finns i Sverige också för dömda pedofilier.
(dock inte livslång som i Polen).

Men om han flyttat till Polen och inte begått nått nytt brott där.

Hur ska dom kunna tvinga han att underkasta sig det om han inte dömts för att ha haft sex med någon under 15 år där?
Citera
2023-02-06, 21:23
Medlem
jimmiejugends avatar
Hittade en YouTube-kanal tillhörande gädda 187, aka MrSlice, och måste säga att det är en sjukt störd individ. Att åka dit för narkotikabrott kommer inte att stoppa honom.

Man kan hitta hans kanal genom att söka på tre ord:

1. Namn som delas av Nordkoreas högsta ledare
2. Ord som ofta kommer efter "king" eller "donkey"
3. Ord på tre bokstäver som är synonymt med spets
Citera
2023-02-06, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Har han facebook? Jag har problem att finna honom.
Jag hittade inte heller honom på facebook, bara på LinkedIn.
Citera
2023-02-06, 21:46
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Hittade en YouTube-kanal tillhörande gädda 187, aka MrSlice, och måste säga att det är en sjukt störd individ. Att åka dit för narkotikabrott kommer inte att stoppa honom.

Man kan hitta hans kanal genom att söka på tre ord:

1. Namn som delas av Nordkoreas högsta ledare
2. Ord som ofta kommer efter "king" eller "donkey"
3. Ord på tre bokstäver som är synonymt med spets

Fyfan han går runt och gnolar som om allt var helt lugnt. Hoppas han mår jävligt dåligt inombords.
Citera
2023-02-06, 21:55
Medlem
Hittar inte på youtube
nån kan väl skicka mig en instruktion, please

Ja han är verkligen en läskig gädda. hu.
Citera
2023-02-06, 22:15
Medlem
andrewcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Hittar inte på youtube
nån kan väl skicka mig en instruktion, please

Ja han är verkligen en läskig gädda. hu.
https://m.youtube.com/watch?v=_mBPTGcfe38

Sjuk jävel.
Citera
2023-02-06, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Han sitter alltså helt öppet och runkar med sin 4- åring i samma rum?
Och tar med samma barn för att träffa ett lite större barn?
Och dessutom jobbar han på en förskola?

Jag undrar hur många barn detta äcklet har förgripit sig på och hur många gånger han kan ha förgripit sig på sitt eget barn.
Han känns som den typen som när han kommer på tal så utbrister alla: "Åh, men han! Han är så himla bra med barn!"
En läsarkommentar från Dumpen: "I chatloggen syns att han skickat två emojis som slickar sig runt munnen då han berättat för tjejen att han skulle ta med sin egna lilla dotter".

En liten uppdatering:
6 februari 2023 15:34
En person som arbetar inom barnomsorgen i Skara kommun misstänks för sexuellt ofredande mot barn. Detta efter att sajten Dumpen fick kontakt med mannen på Snapchat genom att utge sig för att vara en 14-årig flicka.
Nu är föräldrar oroliga för att deras barn ska ha blivit utsatta av mannen
.
https://www.skaraborgslanstidning.se/2023-02-06/skolanstalld-stamde-traff-med-14-aring
Artikeln är låst, men i en annan tråd skriver någon att denne anställde förskolepedagog är tagen ur tjänst och att rektorn inte vill kommentera och att mannen är misstänkt för sexuellt ofredande mot barn, men inte anhållen.
Citera
2023-02-06, 23:31
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
En liten uppdatering:
6 februari 2023 15:34
En person som arbetar inom barnomsorgen i Skara kommun misstänks för sexuellt ofredande mot barn. Detta efter att sajten Dumpen fick kontakt med mannen på Snapchat genom att utge sig för att vara en 14-årig flicka.
Nu är föräldrar oroliga för att deras barn ska ha blivit utsatta av mannen
.
https://www.skaraborgslanstidning.se/2023-02-06/skolanstalld-stamde-traff-med-14-aring
Artikeln är låst, men i en annan tråd skriver någon att denne anställde förskolepedagog är tagen ur tjänst och att rektorn inte vill kommentera och att mannen är misstänkt för sexuellt ofredande mot barn, men inte anhållen.
Jättetroligt att en person som är intresserad av en 14-åring skulle vara peddo och intresserad av dagisbarn. Eller inte.
Citera
2023-02-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jättetroligt att en person som är intresserad av en 14-åring skulle vara peddo och intresserad av dagisbarn. Eller inte.

Uppenbarligen har han inga spärrar som normala har, då han sitter och runkar med en 4 åring i rummet för att skicka dickpicks till minderåriga.

Såklart så ifrågasätter man lämpligheten att denna man ska jobba inom barnomsorgen. Om inget annat så förstör han för alla andra normala män som jobbar inom barnomsorgen.

Personligen skulle jag inte ha några skrupler med att låsa in den här mannen på obestämd tid och servera vatten och bröd!

Men det är väl kanske tur för äckel & kriminella i samhället att det inte är jag som stiftar lagarna, då jag har väldigt lite sympati för sånt här avskum.

Hoppas socialen gör en utredning ang mannens lämplighet att vara vårdnadshavare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in