2023-02-06, 14:49
Medlem
Masingas avatar
En spelare som tidigare spelat för Newcastle, som nu spelar i Hatayspor, många känner nog igen namnet, han blev matchvinnare igår på stopptid och nu saknas han i massorna. Damn!
Citera
2023-02-06, 14:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det finns inte uns av sanning i det du babblar om så svaret är nej.
Vänta och se. Chelseas fall är garanterat det nästa i raden.
Citera
2023-02-06, 14:58
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
En spelare som tidigare spelat för Newcastle, som nu spelar i Hatayspor, många känner nog igen namnet, han blev matchvinnare igår på stopptid och nu saknas han i massorna. Damn!

Varför skriver du inte ut vem? Är det känsligt?

Det är alltså ghananen Christian Atsu det ska handla om.
Illa naturligtvis, men inte värre än de övriga tusentals som troligtvis dött i denna katastrof.
Citera
2023-02-06, 14:59
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Varför skriver du inte ut vem? Är det känsligt?

Det är alltså ghananen Christian Atsu det ska handla om.
Illa naturligtvis, men inte värre än de övriga tusentals som troligtvis dött i denna katastrof.
Det har du rätt, inte mer synd om han än de andra.
Citera
2023-02-06, 15:04
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vänta och se. Chelseas fall är garanterat det nästa i raden.

Bevisa då när Chelsea har betalat sin tränare 2x mer i lön än det som stod i kontraktet eller den gången som våra sponsorpengar inte redovisades korrekt vilket var exakt det City åkte fast för 2020. Lägg gärna fram fakta för den gången Vladimir Putin pumpat in sin förmögenhet rakt in i Chelseas bankkonto.

Innan du har svar på detta sitt ner och håll käft om saker du inte kan ett piss om!
Citera
2023-02-06, 15:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Premier kommer tappa otroligt i värde och trovärdighet om man ska frånta titlar och kora det näst bäst placerade laget till mästare. Då kan FA lika gärna dela ut ligatitlar som de vore bälten i WWE. Du tcyker alltså på riktigt att FA ska skriva om historien så att Liverpool vinner Premier League för tre säsonger där klubben inte ens matematiskt blev mästare.

Rimligare hade varit om man fråntar City deras ligatitlar 13-14 och 17-18 där de aktuella brotten ska ha begåtts och inte delar ut titeln till något lag alls för dessa säsonger.

Serie A gjorde det misstaget som dragit ner ligans status ordentligt.

Självklart. Liverpool kom 2a 13/14, 18/19 och 21/22. Liverpool var de rättfärdiga vinnarna eftersom City uppenbart fuskat sig till titlarna.

Jag kräver att Liverpool ska få de tre titlarna. Då går man från 19 till 22 titlar och förbi Man United på 20 som mesta mästare.

Jag trodde det inte när dagen startade, men detta kommer bli Liverpools bästa säsong någonsin. FANTASTISKT!
Citera
2023-02-06, 15:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Bevisa då när Chelsea har betalat sin tränare 2x mer i lön än det som stod i kontraktet eller den gången som våra sponsorpengar inte redovisades korrekt vilket var exakt det City åkte fast för 2020. Lägg gärna fram fakta för den gången Vladimir Putin pumpat in sin förmögenhet rakt in i Chelseas bankkonto.

Innan du har svar på detta sitt ner och håll käft om saker du inte kan ett piss om!
Jag behöver inte att bevisa någonting öht, eftersom att svaret på detta är helt uppenbart för alla vuxna o begåvande individer.

Goodbye Chelski..
Citera
2023-02-06, 15:30
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Självklart. Liverpool kom 2a 13/14, 18/19 och 21/22. Liverpool var de rättfärdiga vinnarna eftersom City uppenbart fuskat sig till titlarna.

Jag kräver att Liverpool ska få de tre titlarna. Då går man från 19 till 22 titlar och förbi Man United på 20 som mesta mästare.

Jag trodde det inte när dagen startade, men detta kommer bli Liverpools bästa säsong någonsin. FANTASTISKT!

Visst har city fuskat och det vet alla förutom deras glory hunters så det är mycket sant.

Dock handlar brotten mot FFP om två säsonger där City vann ligan 13-14 och 17-18. Jag håller fortfarande fast vid att det rimliga straffet är poängavdrag och uteblivna ligatitlar för säsongerna 13-14 och 17-18 där man ej ger ligatiteln till laget på andraplats.

Dessutom så kom United tvåa 17-18 så då är United fortfarande mesta mästare med 21 ligatitlar.
Citera
2023-02-06, 15:48
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Leeds sack Jesse Marsch
Citera
2023-02-06, 15:49
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Visst har city fuskat och det vet alla förutom deras glory hunters så det är mycket sant.

Dock handlar brotten mot FFP om två säsonger där City vann ligan 13-14 och 17-18. Jag håller fortfarande fast vid att det rimliga straffet är poängavdrag och uteblivna ligatitlar för säsongerna 13-14 och 17-18 där man ej ger ligatiteln till laget på andraplats.

Dessutom så kom United tvåa 17-18 så då är United fortfarande mesta mästare med 21 ligatitlar.

Nej.

Citat:
The Premier League have charged Manchester City with dozens of breaches of financial rules. It follows a four-year investigation into the club's financial status, and the charges in total date from the 2009/10 season to this season.

Tre jävla titlar incoming. Från 19 till 22. Jag kan till och med tänka mig att ge United titeln 17/18 om vi går om dem och upp till 22! YNWA!
Citera
2023-02-06, 15:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag behöver inte att bevisa någonting öht, eftersom att svaret på detta är helt uppenbart för alla vuxna o begåvande individer.

Goodbye Chelski..

Nej för du har aldrig kommit med en källa eller något korrekt påstående överhuvudtaget. Alla vet det.
Citera
2023-02-06, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Nej.

Tre jävla titlar incoming. Från 19 till 22. Jag kan till och med tänka mig att ge United titeln 17/18 om vi går om dem och upp till 22! YNWA!

Betyder inte det isf att United ska tilldelas 11/12, 17/18 och 20/21?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in