2023-02-06, 12:07
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Oavsett om de förgriper sig på barn eller ej?

Barnporr, sexchattande osv är också övergrepp. Alla som håller på med det skall exponeras.
Citera
2023-02-06, 12:14
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Barnporr, sexchattande osv är också övergrepp. Alla som håller på med det skall exponeras.
Övergrepp: "brott som innebär att någon utsätts för våld eller hot om våld". En person som tittar på en film eller chattar (sålänge chatten inte innehåller hot om våld) sysslar alltså inte med övergrepp.
Citera
2023-02-06, 12:15
Medlem
Citat:
Det spelar mindre roll, det är fortfarande olämpligt. Det är inte bra att en lågpannad pöbel tar lagen i egna händer. Dessutom är ju inte ens barnens välmående i fokus utan det handlar om en plattform vars syfte är att förödmjuda människor (t.o.m psykiskt sjuka sådana enligt vissa) som tillhör en stigmatiserad grupp. Detta är mycket lågt men tydligen det enda vettiga ni kan komma på att göra för intala er själva att ni inte är fullständiga loosers. "Vi är åtminstone inte pedofiler, låt oss visa samhället att vi tar täten i hatet mot denna grupp" Istället för att göra något sunt åt er kassa självkänsla och jobba på att ta er ut från den trassliga uppväxt ni har haft så hugger ni mot den redan mest avskydda gruppen och plockar denna simpla lågt hängande frukten i all er patetiska lathet.

Ja du hade fel, det är inte olagligt det Dumpen gör. Så nu börjar du prata om olämplighet hahaha.

Det som är olämpligt är att vuxna män våldtar barn. Och att inte polisen har möjlighet att hindra dem innan de våldtar barn. Där har du den riktiga problematiken.

Jag förstår att du mår dåligt men du måste inse det, inte föra över det på andra som du gör i ditt inlägg ovan. Det sprutar hatiska ord ur dig. Jag vet inte vad du lider av men du borde söka på närmaste psykiatriska mottagning kanske du kan få hjälp. Livet är inte så långt vet du. Så försök ta itu med ditt mående på bästa sätt. Önskar dig lycka till med det! Menar det verkligen.
Citera
2023-02-06, 12:18
Medlem
Citat:
Övergrepp: "brott som innebär att någon utsätts för våld eller hot om våld". En person som tittar på en film eller chattar (sålänge chatten inte innehåller hot om våld) sysslar alltså inte med övergrepp.

Du har helt fel här också. Att sprida bilder på människor i nöd är ett övergrepp och olagligt att sprida. Och de här männen sprider ju våldtäktsbilder och tortyrbilder på barn. Det är inte lagligt. De som tar emot dem med vilja och sparar dem begår också ett brott. För att det är ett övergrepp.

Fråga vilken människa som helst om de vill att bilder på dem när de är i nöd till exempel blir våldtagna ska skickas runt bland en massa människor och att folk tar betalt för det.

Du verkar ha problem med hur känslolivet fungerar.
Citera
2023-02-06, 12:25
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Du har helt fel här också. Att sprida bilder på människor i nöd är ett övergrepp och olagligt att sprida. Och de här männen sprider ju våldtäktsbilder och tortyrbilder på barn. Det är inte lagligt. De som tar emot dem med vilja och sparar dem begår också ett brott. För att det är ett övergrepp.

Fråga vilken människa som helst om de vill att bilder på dem när de är i nöd till exempel blir våldtagna ska skickas runt bland en massa människor och att folk tar betalt för det.

Du verkar ha problem med hur känslolivet fungerar.
Vilket brott begår jag om någon visar mig ett klipp på en barnporrfilm? Övergrepp? Lycka till med det.
Citera
2023-02-06, 12:26
Medlem
Citat:
Vilket brott begår jag om någon visar mig ett klipp på en barnporrfilm? Övergrepp? Lycka till med det.

Läser du inte inläggen du svarar på?

Det är inte lagligt. De som tar emot dem med vilja och sparar dem begår också ett brott. För att det är ett övergrepp.
Citera
2023-02-06, 12:27
Medlem
Citat:

Om man säger ja till att få bilder på barn som blir våldtagna så begår man ett brott. Är du ens arton år? Du verkar så okunnig om saker och ting.
Citera
2023-02-06, 12:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Har Dumpen sagt att de har bevisat något mer än de har bevisat? Vad menar du egentligen när du pratar om Dumpen och bevis?
Det har de per definition gjort när de presenterar skärmdumpar som bevis. Redan för 15 år sedan så kom skärmdumpar att ifrågasättas i samband med att man försökte använda dem som bevis mot fildelare. Det var enkelt att generera dem redan på den tiden, och med dagens teknik så är det bara att generera på. Med hjälp av AI så kan man få det att se ut som om man har fotat en mobiltelefon på det sätt som Dumpen ibland försöker göra gällande att de har gjort.
Citera
2023-02-06, 12:29
Medlem
Gynekologstols avatar
Jag håller faktiskt med dumplingarna beträffande barnporren. I nästan samtliga fall så utgör den solklart förtal som man som vuxen bör hålla sig för god för att sprida vidare. Det finns enstaka undantag (till exempel Traci Lords filmer), men dessa är få.
Citera
2023-02-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det har de per definition gjort när de presenterar skärmdumpar som bevis. Redan för 15 år sedan så kom skärmdumpar att ifrågasättas i samband med att man försökte använda dem som bevis mot fildelare. Det var enkelt att generera dem redan på den tiden, och med dagens teknik så är det bara att generera på. Med hjälp av AI så kan man få det att se ut som om man har fotat en mobiltelefon på det sätt som Dumpen ibland försöker göra gällande att de har gjort.

Dumpen visar chattloggar ja. Men vad är det du vill ha sagt om bevis i det hela? Ett juridiskt bevis?
Citera
2023-02-06, 12:32
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Om man säger ja till att få bilder på barn som blir våldtagna så begår man ett brott. Är du ens arton år? Du verkar så okunnig om saker och ting.
Jag pratar inte ens om att ta emot, lagra osv barnporr på datorn utan jag pratar om att en vän visar ett klipp på sin mobil. Det kan omöjligt vara ett brott att se ett klipp som någon visar från sin mobil för mig. Dessutom var jag antagligen 18 år innan du föddes.
Citera
2023-02-06, 12:33
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:

Kan du inte få in i din trånga jävla pedofilhjärna att det sitter ett BARN på andra sidan. Bilden eller filmen du tittar på är av ett BARN. När du sätter ett barn i en sexuellt utsatt situation är det ett PSYKISKT ÖVERGREPP.

För varje gång någon skickar "hej är du kåt", "hej vill du knulla", "hej vill du ha kuk" till ett barn så bryts man ner sakta men säkert. Bit för bit normaliseras det beteendet och till slut, efter ett år eller två av män som erbjuder en sex, så kommer det en man som är trevlig, och då tänker man som barn att "wow, den här mannen var inte som de andra" och han smickrar och är snäll och förstående och utan att man förstått det (FÖR MAN ÄR ETT BARN) så sitter man snart i fällan. Rätt vad det är ligger man där med en tung, äcklig, naken manskropp över sig och efteråt vill man bara dö. Hela livet blir en kamp mot minnena från den stunden. Och allting börjar med ett "hej är du kåt".

Genom att ni försöker NORMALISERA och FÖRSVARA beteendet som dumpengäddorna står för, skapar ni en atmosfär som möjliggör fler övergrepp och fler barn som vill dö. Men ni är så jävla dimmiga i skallen att ni inte kan se längre än er egen lilla äckliga kuk.

Dumpen gör samhället en tjänst som försöker stigmatisera sexchattande med barn och som försöker göra det svårare att hålla på med sånt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in