2023-02-06, 07:59
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Om Dumpen ger sig in på darknet så kommer det att bli roligt. Jag ser verkligen fram emot att se hur Dumpen reagerar på människor med hjärna som faktiskt begår övergrepp på riktigt. Av reaktionerna i tråden att döma så kommer det bli en hel del upprördhet och frustration.

De håller ju på med pedofiler dagligen och får redan idag barnporr skickat till sig så såå stor skillnad borde det inte vara.

Citat:
Om du funderar en stund på saken så kanske du inser varför det är viktigt att kalla dickpics för bagateller. Om vi säger så här: Vad hade hänt om dickpics på riktigt hade ansetts lika allvarligt som låta en hel kennel dunka på en treåring?

Då kanske vi skulle bli kvitt problemet en gång för alla.
Citera
2023-02-06, 08:04
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
De håller ju på med pedofiler dagligen och får redan idag barnporr skickat till sig så såå stor skillnad borde det inte vara.

Då kanske vi skulle bli kvitt problemet en gång för alla.
Du får gärna citera inlägget där jag säger att jag får barnporr skickad till mig. Jag tror att jag har sett en barnporrbild i hela mitt liv, Traci Lords filmer oräknade.

Om det inte finns grader när det gäller brott så kan man ju lika gärna begå de allvarliga brotten direkt. Tänk dig själv om det hade varit livstids fängelse för misshandel. Varför inte bara slå ihjäl den som man vill ge på käften direkt i sådana fall? Det är även mindre risk att de skvallrar.
Citera
2023-02-06, 08:10
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Du får gärna citera inlägget där jag säger att jag får barnporr skickad till mig. Jag tror att jag har sett en barnporrbild i hela mitt liv, Traci Lords filmer oräknade.

Om det inte finns grader när det gäller brott så kan man ju lika gärna begå de allvarliga brotten direkt. Tänk dig själv om det hade varit livstids fängelse för misshandel. Varför inte bara slå ihjäl den som man vill ge på käften direkt i sådana fall? Det är även mindre risk att de skvallrar.

Jag har aldrig påstått att du ser på barnporr.

Varför man inte dödar någon? För att man inte är psykiskt störd. Tror du på riktigt att en misshandlare står och tänker på hur långt fängelse han kommer få för att bestämma hur mycket han kan slå?

Om man hade livstids fängelse att skicka kukbilder till barn skulle det bli rejält mycket mer obehagligt för peddon att göra det. Som det är nu är risken att det blir någon påföljd minimal.

Kemisk kastrering hade varit ett rimligt straff för gäddorna på dumpen.
Citera
2023-02-06, 09:10
Avslutad
Citat:
Jag hoppas dumpen utvecklas med och inte bara tar lågt hängande frukt. De måste lära sig darknet och ge sig på de riktiga pedofilringarna när de här kik pedofilerna försvinner.
Det håller jag med om men då hade dumpen mött för stora intressen och plötsligt vore de spårlöst borta.
Clearnet-dumpen på kik är pedofilindustrins och barnporrsmaffians lyckliga stjärna då den riktar blickfånget bort från de exklusiva herr- och gubbklubbarna.

Vem kan tänkas finnas i dessa? Monarker, koncernchefer, miljardärer, presidenter, maffia. Man kan bara spekulera.
Kanske just därav dumpens framgångssaga i publicitet och sponsorer från företagsvärlden...
Citera
2023-02-06, 09:19
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPAGNOTTO
Det håller jag med om men då hade dumpen mött för stora intressen och plötsligt vore de spårlöst borta.
Clearnet-dumpen på kik är pedofilindustrins och barnporrsmaffians lyckliga stjärna då den riktar blickfånget bort från de exklusiva herr- och gubbklubbarna.

Vem kan tänkas finnas i dessa? Monarker, koncernchefer, miljardärer, presidenter, maffia. Man kan bara spekulera.
Kanske just därav dumpens framgångssaga i publicitet och sponsorer från företagsvärlden...
Det är mycket intressanta tankar du kommer med, och jag vore glad om du skulle kunna tänka dig att utveckla dem. Jag arbetar med datorer och it-säkerhet och har ibland funderat på att själv ge mig in i den världen, men av skäl som jag inte vill redogöra för här i tråden så har jag låtit bli.

Tvärtemot vad många bönder i tråden tror så är jag inte särskilt engagerad för pedofilers och flickraggares välmåande, men jag inser att det inte kommer att sluta med dem om dumplingarna får som de vill. Nästa grupp som skall straffas är givetvis män som raggar på kvinnor som ligger över deras nivå. Man kan jämföra mig med en jude i Hitlertyskland som tar sossar och commies i försvar.
Citera
2023-02-06, 09:19
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPAGNOTTO

ALLA pedofiler måste bekämpas. Även smågäddorna som simmar på kik är farliga. Men du har rätt i att de mäktigaste är svårast att fånga. Kanske är det en övermäktig uppgift för dumpen, men de har ändå sin roll att fylla i jakten på sjuka jävlar.
Citera
2023-02-06, 11:28
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
ALLA pedofiler måste bekämpas. Även smågäddorna som simmar på kik är farliga. Men du har rätt i att de mäktigaste är svårast att fånga. Kanske är det en övermäktig uppgift för dumpen, men de har ändå sin roll att fylla i jakten på sjuka jävlar.
Oavsett om de förgriper sig på barn eller ej?
Citera
2023-02-06, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Att locka är ren brottsprovokation och inte uppvigling.
Polisen får inte provocera till brott, men det får exempelvis jag göra!
Jag kan skrika åt dig att slå mig på käften. Jag har då inte begått något brott, men om du slår mig är du kriminell.

Vem är pucko nu då?
Man kan ge samtycke till misshandel av ringa grad. Men en käftsmäll är mer än det så det kan man inte samtycka till, dvs det är brottsligt att slå någon på käften oavsett vad de säger att de vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Att fantisera, chatta eller annat lagligt är inget du ska lägga dig i. Det har inte du med att göra. När det kommer till eventuella olagligheter så har vi naturligtvis redan en rättsapparat som tar hand om den biten då.
Precis, och Dumpen är inte olaglig heller, så det är inget du ska lägga dig i förstår du.
Citera
2023-02-06, 11:40
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Precis, och Dumpen är inte olaglig heller, så det är inget du ska lägga dig i förstår du.
Det beror ju på. Förtal är t.ex olagligt.
Citera
2023-02-06, 11:40
Medlem
Citat:
Det är en extremt bra liknelse. De övergrepp som Dumpen säger sig jobba emot existerar inte i praktiken, faktum är att det tidigare under sexbrottshysterin har förekommit historier om sexövergrepp som har varit rena kopior av blåkullahistorierna. Bland annat fallet Ulf, där dottern påståtts ha förts till Stockholm från Höganäs över natten för att säljas med ett kontrakt skrivet i blod på en barnbordell. Jämför med hur baaaarnen på 1600-talet åkte på en bakochframvänd ko till blåkulla för att skrivas in med blod i djävulens böcker och sedan bli knullade av honom.

Dumpens så kallade bevisning är rent skrattretande. En efterbliven hade kunnat slänga ihop något liknande i paint, vilket sannolikt också har varit fallet vid en del uthängningar.

Har Dumpen sagt att de har bevisat något mer än de har bevisat? Vad menar du egentligen när du pratar om Dumpen och bevis?
Citera
2023-02-06, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Angående att Dumpen anmälts och JK lagt ned ärendet:

""Det går alltså inte att förutsäga hur en försvarlighetsprövning skulle falla ut med någon säkerhet. För egen del tror jag att den ansvariga utgivaren skulle riskera att fällas i en sådan process. Men det blir knappast en process. Genom att skaffa ett utgivningsbevis faller Dumpen.se under världens starkaste yttrandefrihetsskydd. Och då är det enligt grundlagen bara Justitiekanslern (JK) som kan åtala för statens räkning.

JK åtalar väldigt sällan för förtal eftersom lagen säger att sådant åtal bara ska ske i undantagsfall. När det gäller Dumpen.se har JK redan fattat flera beslut om att ingen förundersökning ska inledas. Staten kommer med andra ord sannolikt inte att ingripa mot verksamheten."

Mårten Schultz SvD 20220117"

https://www.svd.se/ar-det-tillatet-for-sajt-att-peka-ut-pedofiler

Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Det beror ju på. Förtal är t.ex olagligt.

Det är redan prövat och justitiekanslern anser inte att ett åtal ska väckas mot Dumpen.
Citera
2023-02-06, 12:02
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är redan prövat och justitiekanslern anser inte att ett åtal ska väckas mot Dumpen.
Det spelar mindre roll, det är fortfarande olämpligt. Det är inte bra att en lågpannad pöbel tar lagen i egna händer. Dessutom är ju inte ens barnens välmående i fokus utan det handlar om en plattform vars syfte är att förödmjuda människor (t.o.m psykiskt sjuka sådana enligt vissa) som tillhör en stigmatiserad grupp. Detta är mycket lågt men tydligen det enda vettiga ni kan komma på att göra för intala er själva att ni inte är fullständiga loosers. "Vi är åtminstone inte pedofiler, låt oss visa samhället att vi tar täten i hatet mot denna grupp" Istället för att göra något sunt åt er kassa självkänsla och jobba på att ta er ut från den trassliga uppväxt ni har haft så hugger ni mot den redan mest avskydda gruppen och plockar denna simpla lågt hängande frukten i all er patetiska lathet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in