2023-02-06, 00:38
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Men de har ju inte gett sig på barn då det har varit vuxna de har chattat med.
Ja dom har blivit lurade ja.
Dom tror ju att det är barn
Citera
2023-02-06, 00:40
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Det är tanken som räknas. De hade avsikten att ge sig på barn. Och många av dessa har garanterat förgripit sig på barn tidigare (flera vet vi med säkerhet har gjort detta).
Många? Pic or it didn't happen säger jag. Vi vet sedan tidigare att ca 5 procent av de som har hängts ut är dömda för sexbrott, men då ingår bagateller som dickpicks och liknande.
Citera
2023-02-06, 00:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Många? Pic or it didn't happen säger jag. Vi vet sedan tidigare att ca 5 procent av de som har hängts ut är dömda för sexbrott, men då ingår bagateller som dickpicks och liknande.

"Bagateller"? Ja, för en pedofil kanske det kan ses som detta.

Alla de uthängda på dumpen raggade på, vad de trodde var, barn och hade som avsikt att möta upp och förgripa sig på dessa. Det räcker gott och väl för mig. De är inte oskyldiga. Somliga av dem var så sjuka att de skrev om att våldta bebisar och hundar.
Senast redigerad av ManAvOrdning 2023-02-06 kl. 00:50.
Citera
2023-02-06, 00:57
Medlem
Den senaste gäddans dubbelhaka skojar man inte bort.

Hur kan han ens tro att något barn skulle vilja träffa honom? Har de så skev självbild?

Sådana som han är personer.
Citera
2023-02-06, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Men de har ju inte gett sig på barn då det har varit vuxna de har chattat med.

Helt irrelevant.

Dumpen konfronterar män som är villiga att möta upp barn att förgripa sig på.
Citera
2023-02-06, 01:05
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:

Alla de uthängda på dumpen raggade på, vad de trodde var, barn och hade som avsikt att möta upp och förgripa sig på dessa. Det räcker gott och väl för mig. De är inte oskyldiga. Somliga av dem var så sjuka att de skrev om att våldta bebisar och hundar.
De är oskyldiga, det finns inget offer. Att diskutera fantasier vuxna emellan är hur lagligt som helst. Ingen har kommit till skada.
Citera
2023-02-06, 01:06
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Den senaste gäddans dubbelhaka skojar man inte bort.

Hur kan han ens tro att något barn skulle vilja träffa honom? Har de så skev självbild?

Sådana som han är personer.
Man kan inte döma efter det yttra alltid. Han kanske är väldigt charmig, vad vet du om det? Vad ytlig du är.
Citera
2023-02-06, 01:07
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Helt irrelevant.

Dumpen konfronterar män som är villiga att möta upp barn att förgripa sig på.
Fast de förgrep sig aldrig på något barn. Det är ganska relevant eftersom att de då inte har gjort något brottsligt.
Citera
2023-02-06, 05:24
Avslutad
Det positiva med dumpen är att misstänkliggöranden som vilat tungt över manlighetens axel i ett halv sekel eroderas. Om polisen hade skött samma sak utanför offentlig insyn så hade den effekten uteblivit.
Det övriga positiva är naiviteten sjunker och att allmänheten landar i verkligheten. Hoppet dör ut i takt med scamming. Till det positivt får nog även läggas att många känner sig bättre att ha gäddor att känna sig bättre jämfört med även om samma ska blir negativt för en liten del i andra änden.

Gromning i den form den har nu lär minska eller anta försiktigare former. Dumpen normaliserar pedofili inför svenska folket. Det behöver inte leda till fler barnvåldtäkter men man har bara en given bägare att ösa skam och stigmatisering ur.
När den är slut finns bara lagen kvar som kan sätta folk i fängelse. Då kan det bli svårare för polisen. På det hela taget har nog pöbelmentalitet aldrig varit brottsförebyggande. Om det vore effektivt så hade forskning kunnat visa det.
Citera
2023-02-06, 06:45
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPAGNOTTO
Gromning i den form den har nu lär minska eller anta försiktigare former.

Jag hoppas dumpen utvecklas med och inte bara tar lågt hängande frukt. De måste lära sig darknet och ge sig på de riktiga pedofilringarna när de här kik pedofilerna försvinner.
Citera
2023-02-06, 07:55
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag hoppas dumpen utvecklas med och inte bara tar lågt hängande frukt. De måste lära sig darknet och ge sig på de riktiga pedofilringarna när de här kik pedofilerna försvinner.
Om Dumpen ger sig in på darknet så kommer det att bli roligt. Jag ser verkligen fram emot att se hur Dumpen reagerar på människor med hjärna som faktiskt begår övergrepp på riktigt. Av reaktionerna i tråden att döma så kommer det bli en hel del upprördhet och frustration.
Citera
2023-02-06, 07:57
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:

Om du funderar en stund på saken så kanske du inser varför det är viktigt att kalla dickpics för bagateller. Om vi säger så här: Vad hade hänt om dickpics på riktigt hade ansetts lika allvarligt som låta en hel kennel dunka på en treåring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in