2023-02-06, 10:20
Medlem
majaparonpajs avatar
Ska bli så kul med denna tråd! Kommer säkert komma på fler historier men en jag kom att tänka på är när en tidigare kund blev påkommen av sin fru. Jag har tänkt på honom ofta efter att detta hände men har inte hörts på över 1 år nu.

Var en gång med om en kund som blev påkommen av sin fru. Vi hade setts flera gånger på hotell då han hade familj och jag vid tidpunkten inte gjorde incalls. Vi hade ganska lugna träffar, lätt sex, han följde alla regler, betalade, dök alltid upp, skrev om han fick förhinder. En toppen kund helt enkelt.

En dag skriver han i panik på kik och frågar om jag kan ses. Tänker att det är ett vanligt sex-möte han är ute efter men jag avböjer för att jag hade mens. Han säger då att det inte gör något och att han bara vill prata. Jag åker till hotellet och möter honom. På rummet berättar han att hans fru har kastat ut honom för att hon sett hans kik-konversationer med mig. Han vet inte vad han ska göra och jag tycker uppriktigt synd om honom. Samtidigt kan jag inte göra så mycket för att förbättra hans situation och tycker att det är klantigt att ha sin mobil öppen hemma om han nu har partner. Och om man nu har en olåst mobil varför raderar man inte sådana konversationer? Ja det var många frågor jag hade men han var förtvivlad och kände att han hade förlorat allt. Jag satt också och tänkte “betalar han verkligen mig 2500 kr i timmen (ett par år sedan) för att sitta och grina om sin (ex)fru?”. Enkla pengar!

Vi sågs ett par gånger efter det och det slutade med att han flyttade till en annan stad närmare sitt jobb så vi kunde inte ses så ofta. Sen flyttade jag för att plugga och vi har inte setts sen dess. Hoppas att allt är bra med honom och att han är mer försiktig med sina affärer.
Citera
2023-02-06, 10:23
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag har haft ett flertal kunder som tror att jag träffar flera kunder varje dag, men i själva verket är det 1, kanske 2 som mest, i veckan. Jag är extremt introvert och träffarna tar ganska mycket energi av mig, så jag behöver återhämta mig socialt mellan träffarna. Sedan så har jag inte tid att träffa fler p.g.a. att jag jobbar på ett vanligt jobb 8-17 måndag-fredag och vill gärna vara helt ledig på helgerna. När jag fortfarande pluggade så hade jag fler träffar, men nu har jag varken tid eller ork till fler.

Sedan kan jag bli lite irriterad att om jag säger nej till en träff så kan kunden då fråga ”jaha, du ska väl träffa en annan kund då?”. Mest troligt tackar jag nej för att förfrågan kom med för kort varsel och att jag redan har planerat att ligga i soffan och pilla navelludd. 😆

Det är också många som frågar om mina vänner och familj vet att jag är sexarbetare, och då brukar jag vilja fråga tillbaka ”vet dina vänner och familj om att du träffar sexarbetare?”. Alla som jag räknar som mina riktiga vänner vet iofs att jag är sexarbetare, men jag tycker ändå att det är en störig fråga.

Jag brukar inte heller rätta kunder speciellt ofta, bara om det gör ont, men ibland när jag gör det frågar de typ ”Vaddå? Gillar du det inte??”. Nej, jag gillar inte känslan av att du försöker spetsa min livmodertapp med dina fingrar och vassa naglar. 🙄
Precis! Håller helt med dig. Det är sjukt störigt att de antar en massa saker om oss och dessutom tror att de stämmer. Samtidigt som de antar att vi gillar vissa saker i sängen som jag inte tror någon skulle gilla . "Min fru vill inte ha sex med mig", nej vad konstigt? Kanske för att du inte ens kan klippa dina naglar när du ska pulla henne. LOL!
Citera
2023-02-06, 10:28
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Vilken rolig tråd! Jag har också så mycket saker att berätta. Just nu gör inte jag så många träffar på grund av en del privata orsaker men också för att det är ganska jobbigt att träffa nya kunder. Jag kör på de schyssta och roliga stammisarna jag har.

Om jag ska träffa nån ny så måste allt funka i första kontakten. Lättscreenad, trevlig och tydlig -- då kan jag träffa en ny person. Det är en speciell bransch det här och jag kan inte fatta hur kunder tror att man ska åka hem till nån utan att veta dyft om människan, vad han vill göra under träffen och var vi ska ses.

Hur svårt kan det vara att skriva "Hej Sokoke.Cute! Jag heter xx och bor i xx-området. Jag är 39 år gammal och är intresserad av en GFE hemma hos mig på lördag eftermiddag. Hur ser det ut för dig då?"

När ett så basic meddelande framstår som ett under av tydlighet så kanske man kan fatta hur många muppar tar kontakt... Att man är artig och tydlig är väl det minsta man kan begära?

Som nån annan skrev så är det störigt med personer man aldrig har träffat men som tror att man ska göra undantag för dem och göra saker man skriver att man inte gör... Träffar man rätt kunder så är det ett roligt arbete! Jag ska berätta lite om allt bra senare.

Jag håller verkligen med att om man träffar rätt kunder så är det så roligt! Jag skulle gärna vara sexarbetare på heltid om det inte vore för att det är så svårt att betala skatt, plus att jag isf skulle behöva vara öppen mot min familj och jag har verkligen ingen aning om hur de skulle reagera på det.

Igår kväll fick jag en förfrågan från någon som bara ”jag vet att du inte gör analt på första träffen, men jag vill så gärna träffa dig och jag ÄLSKAR verkligen analt, och eftersom det kostar så mycket vill jag åtminstone att du överväger analt med mig! Jag är respektfull, på riktigt!!!”. Då blev jag verkligen kåt och sugen på att ses (fast inte alls). 🙄
Senast redigerad av FestligPersika 2023-02-06 kl. 10:30.
Citera
2023-02-06, 10:44
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Precis! Håller helt med dig. Det är sjukt störigt att de antar en massa saker om oss och dessutom tror att de stämmer. Samtidigt som de antar att vi gillar vissa saker i sängen som jag inte tror någon skulle gilla . "Min fru vill inte ha sex med mig", nej vad konstigt? Kanske för att du inte ens kan klippa dina naglar när du ska pulla henne. LOL!

Jaa, kommer speciellt ihåg en som verkligen var sämst på allt med sex, plus att han var världens tråkigaste person att prata med, som beklagade sig till mig att hans fru inte vill ligga med honom. Hans slutsats var att kvinnor inte gillar sex och att det är bra att det finns sexarbetare så att han kan ligga med någon som faktiskt är kåt på riktigt… 😆
Citera
2023-02-06, 11:04
Medlem
dentages avatar
En ekonomisk fråga. Har aldrig själv sexarbetat men haft några partners genom åren mest för mig egna nöjes skull. Jag gissar på att ni använder er av swisch när det gäller transaktioner. Men kan inte bankerna spåra dessa? Skulle inte vara kul att få restskatt papper från skatteverket eller nåt liknande. Eller är det jag som har en släng av paranoia?
Citera
2023-02-06, 11:06
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentage
En ekonomisk fråga. Har aldrig själv sexarbetat men haft några partners genom åren mest för mig egna nöjes skull. Jag gissar på att ni använder er av swisch när det gäller transaktioner. Men kan inte bankerna spåra dessa? Skulle inte vara kul att få restskatt papper från skatteverket eller nåt liknande. Eller är det jag som har en släng av paranoia?

Jag själv använder endast kontanter eftersom jag absolut inte vill att kunder ska få reda på min identitet.
Citera
2023-02-06, 11:08
Medlem
dentages avatar
Citat:
Jag själv använder endast kontanter eftersom jag absolut inte vill att kunder ska få reda på min identitet.
Kan inte vara lätt med kontanter idag jämfört med för 10 år sedan? Jag själv märker hur bekvämt det är utan. Bara slänga fram sitt kort när man ska handla i mataffären.
Citera
2023-02-06, 11:17
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentage

Lite OT, men de flesta jobbar med anonyma betalsätt så som kontanter och krypto. Ja visst är det lite knöligt men det är helt klart värt det ist för att riskera att bli skönstaxerad.
Citera
2023-02-06, 11:25
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Jag håller verkligen med att om man träffar rätt kunder så är det så roligt! Jag skulle gärna vara sexarbetare på heltid om det inte vore för att det är så svårt att betala skatt, plus att jag isf skulle behöva vara öppen mot min familj och jag har verkligen ingen aning om hur de skulle reagera på det.

Igår kväll fick jag en förfrågan från någon som bara ”jag vet att du inte gör analt på första träffen, men jag vill så gärna träffa dig och jag ÄLSKAR verkligen analt, och eftersom det kostar så mycket vill jag åtminstone att du överväger analt med mig! Jag är respektfull, på riktigt!!!”. Då blev jag verkligen kåt och sugen på att ses (fast inte alls). 🙄

Jag hade också gärna varit sexarbetare på heltid ifall det inte var så stigmatiserat. Jag hade älskat att driva en bordell och ta hand om logistik och trivsel för alla sexarbetare och glada kunder. Givet att det vore lagligt.

Min familj hade flippat på mig men det hade varit en kul resa om stigmatiseringen inte varit så djupt rotad och utbredd. Det är ändå världens äldsta yrke sägs det, och jag fattar inte att inte fler tycker att det är ett rättså soft jobb! Jag älskar iaf att få komma på jobbet.
Citera
2023-02-06, 11:48
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Hehe! Jag gör bara outcalls men får ändå frågor från "respektfulla och lyhörda gentlemän" om jag inte kan tänka mig att jag göra ett litet undantag för just honom. Att beskriva sig själv som respektfull gentleman när man ber om nåt som nån uttryckligen inte gör. Lol på det asså.

Jag ska träffa en av mina favvisar senare i veckan. Han har varit enkel och schysst redan från start. Respekterar tider och gränser, bjuder på najs vin och mat, är kul att snacka med och bra på sex. I like!

En annan sort jag har svårt för är de som säger att de är såååå generösa. Enligt min erfarenhet är de aldrig generösa, de som faktiskt är det håller inte på att utger sig för att vara det. Samma med de som skriver att de ser bra ut enligt andra. Enligt vem då? Nån som är blind? Snygga personer håller inte på och skriver att de är det.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2023-02-06 kl. 12:06.
Citera
2023-02-06, 11:56
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Hehe! Jag göra bara outcalls men får ändå frågor från "respektfulla och lyhörda gentlemän" om jag inte kan tänka mig att jag göra ett litet undantag för just honom. Att beskriva sig själv som respektfull gentleman när man ber om nåt som nån uttryckligen inte gör. Lol på det asså.

Jag ska träffa en av mina favvisar senare i veckan. Han har varit enkel och schysst redan från start. Respekterar tider och gränser, bjuder på najs vin och mat, är kul att snacka med och bra på sex. I like!

En annan sort jag har svårt för är de som säger att de är såååå generösa. Enligt min erfarenhet är de aldrig generösa, de som faktiskt är det håller inte på att utger sig för att vara det. Samma med de som skriver att de ser bra ut enligt andra. Enligt vem då? Nån som är blind? Snygga personer håller inte på och skriver att de är det.

Jaa, jag förstår inte heller det. Varför inte bara kontakta någon erbjuder det man söker? 🧐

Har också samma erfarenhet av de som beskriver sig som generösa. Jag har aldrig fått någonting extra av någon som beskriver sig så. De som är generösa på riktigt bara är det.

Haha, kom att tänka på någon som beskrev att han ”tränar varje dag, så jag har ingen gubbmage som de andra gubbarna”, men det visade sig att han var ganska otränad. En annan lite yngre förmåga (eller ja, jämngammal med mig) bifogade en bild på sig själv och när jag träffade honom frågade jag honom varför han gjorde det. Han svarade att han ville visa att han inte är någon gammal äcklig gubbe som de andra jag träffar.

Det är ändå lite intressant att kunderna både tror saker om sexarbetare och har fördomar om andra kunder. 😁
Citera
2023-02-06, 12:01
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jaa, jag förstår inte heller det. Varför inte bara kontakta någon erbjuder det man söker? 🧐

Har också samma erfarenhet av de som beskriver sig som generösa. Jag har aldrig fått någonting extra av någon som beskriver sig så. De som är generösa på riktigt bara är det.

Haha, kom att tänka på någon som beskrev att han ”tränar varje dag, så jag har ingen gubbmage som de andra gubbarna”, men det visade sig att han var ganska otränad. En annan lite yngre förmåga (eller ja, jämngammal med mig) bifogade en bild på sig själv och när jag träffade honom frågade jag honom varför han gjorde det. Han svarade att han ville visa att han inte är någon gammal äcklig gubbe som de andra jag träffar.

Ja så jädra konstigt. Man kan ju undra om de gör så också i andra tjänstesammanhang? Ber om speciella undantag och dealar och lockar med att de ska bli stammisar? Det som också är knäppt med att locka med att bli stammis (om jag gillar dig så ses vi garanterat igen!!! ) redan innan man ens har träffats är ju att man utgår från att JAG kommer att vilja ses igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in