2023-02-05, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
De som anser att framgång främst innebär en hög med pengar, har svårt att acceptera att rika personer begår självmord.

Noppe var antagligen rikare än Patrik, men han gick ändå och dränkte sig.

Patrik Grimlund hade fint hus, familj och en hög med pengar, det betyder inte att han var nöjd med livet.

Det är högst sannolikt att Patrik begick självmord, om det var en olycka så var den märklig, det har redan avhandlats i tråden. Om Patrik begick självmord så var hans tillvägagångssätt i linje med hans stil.

Han var för stolt för att hänga sig eller dränka sig, han ville vandra vidare på ett mer classy sätt, dvs köra ihjäl sig i sin Porsche och på så sätt sätta ett avtryck i historien likt James Dean. Dessutom slapp han skammen som ett självmord för med sig, eftersom det är omöjligt att ta reda på om det var det.

Och dina bevis är dina röster i huvudet?
Citera
2023-02-05, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av samcherr
Sluta böla. Så vårdslöst kör man bara om man vill ta sitt liv alternativt är jävligt full, vilket i sin tur är ganska suicidalt.

Så alla som kör för fort är självmordsbenägna? Ca 95% av befolkningen mao. Låter logiskt
Citera
2023-02-05, 21:15
Medlem
ceciliastenbocks avatar
När sker begravningen?
Citera
2023-02-06, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvabytesyahoose
Så alla som kör för fort är självmordsbenägna? Ca 95% av befolkningen mao. Låter logiskt

Finns en enorm skillnad mellan "för fort" och helt omdömeslöst.
För att besvara din fråga: dum fråga, men nej.

Edit: Är verkligen överraskad över hur många som tar det så personligt att denna sk åtråvärda alfahanne (LOL!!!!) påstås ha begått självmord.
Ni förespråkar alltså hans sätt att köra i trafiken? Med era resonemang är detta ett okej sätt att som vuxen framföra ett fordon?
Hade ni haft samma ställning till detta om det inte var en lastbil han flög in i, utan en anhörig till er som stod parkerad och dog på köpet?
Jävla moralfittor, se situationen för hur den är och sluta trolla oss "troll" här i tråden.
Sanningen svider tydligen...
Senast redigerad av samcherr 2023-02-06 kl. 01:33.
Citera
2023-02-06, 05:21
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tesb
Jag skulle nog i ett fall som detta tänka tvärtom, några som var där och såg allt vill berätta och reggar konto om dom inte hade det innan.
Mhm, intala dig själv det. Under tiden kan vi andra gå tillbaka och minnas alla andra nyreggade som också ville regga och berätta allt. By all means, prove me wrong, men med fakta, inte kärringskvaller.
Citera
2023-02-06, 05:23
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Sanningen svider inte. Kärringsskvaller utan bevis å andra sidan ...
Citera
2023-02-06, 10:20
Medlem
synthboegs avatar
Citat:
haha, jaha du är en sådan du. Tror du på allt som skrivs om konflikten mellan Ukraina och Ryssland också samt allt som skrivs om klimatet och energin?

Haha, jo jag är en sån. Fakta är det som gäller för mig och inte röster som någon dåre hör i sitt huvud.
Citera
2023-02-06, 11:23
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ja det är ställt utom allt tvivel och att allt var knas för honom bekräftade frun genom inlägget i kvällstidningen häromdagen.

Hon mår nog piss då hon vet exakt vad som utspelade sig den sista kvällen/natten och morgonen.

Kan du länka till det? Har inte sett något om att det skulle vara problem.
Citera
2023-02-06, 11:29
Avslutad
Citat:
Finns en enorm skillnad mellan "för fort" och helt omdömeslöst.
För att besvara din fråga: dum fråga, men nej.

Edit: Är verkligen överraskad över hur många som tar det så personligt att denna sk åtråvärda alfahanne (LOL!!!!) påstås ha begått självmord.
Ni förespråkar alltså hans sätt att köra i trafiken? Med era resonemang är detta ett okej sätt att som vuxen framföra ett fordon?
Hade ni haft samma ställning till detta om det inte var en lastbil han flög in i, utan en anhörig till er som stod parkerad och dog på köpet?
Jävla moralfittor, se situationen för hur den är och sluta trolla oss "troll" här i tråden.

När jag är ute och kör så möter jag dagligen bilister som ligger 20-40 km/h över gällande gräns.
Tror inte dessa är vare sig moralfittor eller självmordsbenägna. Lika lite som du inte kan bevisa att det är ett självmord då inget finns som styrker detta är det inte heller sannolikt att det är ngt annat än en olycka. Ibland får man acceptera att även kändisar är med i olyckor utan att ha en dödslängtan och det kommer du förstå den dagen du mognar dvs om 20 år.
Citera
2023-02-06, 14:05
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Jag skulle nog i ett fall som detta tänka tvärtom, några som var där och såg allt vill berätta och reggar konto om dom inte hade det innan.

Så tänker nog alla vilka ivf har hyfsat med IQ innanför pannbenet.
Citera
2023-02-06, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Mhm, intala dig själv det. Under tiden kan vi andra gå tillbaka och minnas alla andra nyreggade som också ville regga och berätta allt. By all means, prove me wrong, men med fakta, inte kärringskvaller.

Du begär den omöjliga och det vet du men värre är att du fjantar till det med att den som gjort 20000 inlägg är trovärdigare än den som gjort några få inlägg, även där ska man tänka tvärtom då någon som suttit på tex FB och gjort 20000-30000 inlägg är helt dum i huvudet och lider av att han bara måste ha kommentarer om allt. dvs totalt opålitlig.
Citera
2023-02-06, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av synthboeg
Haha, jo jag är en sån. Fakta är det som gäller för mig och inte röster som någon dåre hör i sitt huvud.

Fakta, vad är fakta menar du och vad är inte fakta?

Dåren är nog du här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in