2023-02-06, 00:09
Medlem
Sjuka typer det finns. Var kommer detta ifrån. Har såna här grejer alltid funnits hos mänskligheten?? Folk har det för bra och har för mycket fritid( och ensamhet) nuförtiden kanske?
Citera
2023-02-06, 00:12
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Dumpen uppmärksammar problemet.
Dumpen förödmjukar oskyldiga.
Citera
2023-02-06, 00:12
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Sjuka typer det finns. Var kommer detta ifrån. Har såna här grejer alltid funnits hos mänskligheten?? Folk har det för bra och har för mycket fritid( och ensamhet) nuförtiden kanske?
Ja det har alltid funnits.
Men i dagens samhälle med all teknologi så är det lättare för pedofiler att hitta offer.
Citera
2023-02-06, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Dumpen förödmjukar oskyldiga.

Jasså? Ge mig ett exempel på en "oskyldig" de förödmjukat?
Citera
2023-02-06, 00:23
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Dumpen har dokumentation i forma att fota, filmer och chattext som de säkerställt är rätt person som de sedan hänger ut. Kvinnorna anklagades vara häxor baserat på lösa rykten som bevisligen inte var sant då varken Blåkulla eller djävulen ens finns.
Är det en bra liknelse?
Det är en extremt bra liknelse. De övergrepp som Dumpen säger sig jobba emot existerar inte i praktiken, faktum är att det tidigare under sexbrottshysterin har förekommit historier om sexövergrepp som har varit rena kopior av blåkullahistorierna. Bland annat fallet Ulf, där dottern påståtts ha förts till Stockholm från Höganäs över natten för att säljas med ett kontrakt skrivet i blod på en barnbordell. Jämför med hur baaaarnen på 1600-talet åkte på en bakochframvänd ko till blåkulla för att skrivas in med blod i djävulens böcker och sedan bli knullade av honom.

Dumpens så kallade bevisning är rent skrattretande. En efterbliven hade kunnat slänga ihop något liknande i paint, vilket sannolikt också har varit fallet vid en del uthängningar.
Citera
2023-02-06, 00:24
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Dumpen har dokumentation i forma att fota, filmer och chattext som de säkerställt är rätt person som de sedan hänger ut. Kvinnorna anklagades vara häxor baserat på lösa rykten som bevisligen inte var sant då varken Blåkulla eller djävulen ens finns.
Är det en bra liknelse?
Detta är ju precis som dumpen.
Citera
2023-02-06, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning

Mannen från Gällivare, snacka om han att bli förnedrad. Han är intresserad av mamman medan Dumpenfiskaren blandar in "familjelekar". Det är märkligt att Dumpen får leka pedofilmamma utan att vara pedofil enligt deras resonemang.
Citera
2023-02-06, 00:32
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ge mig exempel på någon skyldig.
Citera
2023-02-06, 00:33
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Min poäng är att det enda sättet ni (tror att ni) lyckas göra er till bättre människor är att jämföra er med en av de mest avskydda grupperna i samhället, istället för att skaffa ett jobb, sluta knarka och bidra med något vettigt i samhället. Till skillnad från goda, starka och hederliga människor är ni odugliga, lata och patetiska.
Det är väl snarare du som målar upp den där bilden av dina motståndare för att du som peddo försöker känna dig bättre genom att låtsas att andra är sämre.
Det är bara gnäll på dig
Citera
2023-02-06, 00:35
Avslutad
Citat:
Ge mig exempel på någon skyldig.

Hittills alla jag sett på dumpen. Bara att läsa chattloggarna. Dessa individer bör spärras in för livet eller skjutas.

Har man pedofil-läggning så lär man sig kontrollera denna. Man ger sig inte på barn, försöker inte ens.
Citera
2023-02-06, 00:36
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Hittills alla jag sett på dumpen. Bara att läsa chattloggarna. Dessa individer bör spärras in för livet eller skjutas.

Har man pedofil-läggning så lär man sig kontrollera denna. Man ger sig inte på barn.
Men de har ju inte gett sig på barn då det har varit vuxna de har chattat med.
Citera
2023-02-06, 00:38
Avslutad
Citat:
Men de har ju inte gett sig på barn då det har varit vuxna de har chattat med.

Det är tanken som räknas. De hade avsikten att ge sig på barn. Och många av dessa har garanterat förgripit sig på barn tidigare (flera vet vi med säkerhet har gjort detta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in