2023-02-05, 13:05
Medlem
Lysturkens avatar
Har vi rebus på förskolegäddan?

Skara och Mössebergs Djurpark. Jobbar som barnskötare. Inte mycket att gå på...
Senast redigerad av Lysturken 2023-02-05 kl. 13:09.
Citera
2023-02-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Så är det nog. Jag tycker att den värsta hittills är "Nylongäddan" Det var en brutalt otäck jävel. Tror han hade egna barn också.
Han väckte ännu mer än det vanliga äcklet över gäddorna hos mig också.
Citera
2023-02-05, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
https://dumpen.se/2023/02/04/forskolepedagogen-undrar-om-han-ska-oppna-byxan-napp-189-skara-falkoping/

Nytt äckel ute nu

Han sitter alltså helt öppet och runkar med sin 4- åring i samma rum?
Och tar med samma barn för att träffa ett lite större barn?
Och dessutom jobbar han på en förskola?

Jag undrar hur många barn detta äcklet har förgripit sig på och hur många gånger han kan ha förgripit sig på sitt eget barn.
Han känns som den typen som när han kommer på tal så utbrister alla: "Åh, men han! Han är så himla bra med barn!"
En läsarkommentar från Dumpen: "I chatloggen syns att han skickat två emojis som slickar sig runt munnen då han berättat för tjejen att han skulle ta med sin egna lilla dotter".
Citera
2023-02-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Det ÄR konstigt att sitta med sin hårda kuk o vädret när man är med sin 4-åring. Om du tittar på klippet på den äckelgäddan och lyssnar på ångesten i hans röst så fattar han det också.

Klart att han har ångest, han förstår nog att han kanske inte kommer att få träffa sin dotter mer eller i alla fall mycket begränsat.

Han tänder på ungdomar och inte på småbarn.

Sen att Sara börjar grina och försöker koppla ihop kuk-bilden, som mannen (tror) att han skickar till en 14åring, med övergrepp på egna dottern är pinsamt.
Låter som att Sara inte är helt stabil…

Han ville träffa den fiktiva 14åringen för att gå på zoo tillsammans med hans dotter.
Sen ville han antagligen ha en till date utan dottern för att knulla.

Svinigt och olagligt beteende absolut, men inte samma sak som Dumpen hintar om…

Jag tycker att dom borde haffat honom en annan gång, utan dottern närvarande.
Senast redigerad av TimmieStark 2023-02-05 kl. 14:23.
Citera
2023-02-05, 14:24
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Klart att han har ångest, han förstår nog att han kanske inte kommer att få träffa sin dotter mer eller i alla fall mycket begränsat.

Han tänder på ungdomar och inte på småbarn.

Sen att Sara börjar grina och försöker koppla ihop kuk-bilden, som mannen (tror) att han skickar till en 14åring, med övergrepp på egna dottern är pinsamt.
Låter som att Sara inte är helt stabil…

Han ville träffa den fiktiva 14åringen för att gå på zoo tillsammans med hans dotter.
Sen ville han antagligen ha en till date utan dottern för att knulla. Men då utan att dottern var med.

Svinigt och olagligt beteende absolut, men inte samma sak som Dumpen hintar om…

Jag tycker att dom borde haffat honom en annan gång, utan dottern närvarande.

Jag tycker också att dumpen skulle försökt fixat en träff utan mannens dotter närvarande, men han satt faktiskt med sin hårda kuk ute medan han umgicks med sin dotter, det är ett sjukt beteende och en sån gränslös person vet man aldrig med... Kan förstå att Sara gjorde de kopplingarna.
Citera
2023-02-05, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag tycker också att dumpen skulle försökt fixat en träff utan mannens dotter närvarande, men han satt faktiskt med sin hårda kuk ute medan han umgicks med sin dotter, det är ett sjukt beteende och en sån gränslös person vet man aldrig med... Kan förstå att Sara gjorde de kopplingarna.

Jo men kuken var ju hård pga 14åringen som han skrev med.
Ja det är fel i sig själv men inte samma sak som att han är kåt på sitt eget barn.

Jag och mitt ex knullade hela tiden medan barnen låg och sov, dom minsta i spjälsängen i samma rum.
Jag var kåt på min fru, inte mina barn.

Om han ville ha trekant så hade dom ju inte gått till ett zoo…
Citera
2023-02-05, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Är det så?

Så skönt att vi har google idag och kan per automatik diskvalificera dumma och lögnaktiga kommentarer

Här har du:

https://sites.google.com/site/serialkillerstopics/race

Enjoy

Varför länkar du en graf som räknar mordoffer? "Note: Numbers depict recorded body count killed by each race."

on topic: påståendet att "gäddorna" som åker dit är intelligenta och att invandrare är för dumma för att kunna använda en telefon är lika mycket myt som myten om vita seriemördare. Dumpen har tagit minst en peddo med MÖ-bakgrund, det är inte sannolikt att den peddon är en av de mest intelligenta invandrarna i Sverige.
Citera
2023-02-05, 16:55
Medlem
snooper123s avatar
Fyfan han senaste, förskolläraren.
Fick ont i magen av att höra på videon.
Citera
2023-02-05, 17:13
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Jag tror inte att det har gått särskilt bra för många av gäddorna. De med familj och arbete har nog fått en rad olika problem som konsekvens av detta. En del av de som avslöjats av Dumpen har valt att ta sina liv.

Tycker den där lille dvärgen på IKEA var en riktigt äcklig jävel. Han har frekvent besökt Thailand och man kan ju spekulera lite i kring vad för slags aktiviteter han har ägnat sig åt där. Även den där som var tjacktorsk, han verkade inte heller ha alla hästar hemma.

Jag känner ingen som har blivit uthängd på Dumpen, och det är jag faktiskt rätt glad över.

Så djävla många har de väl ändå inte hängt ut så att man skall behöva vara orolig för att känna någon - vad umgås du i för kretsar, egentligen?
Citera
2023-02-05, 18:03
Medlem
kul att veta vilken man som betalt mest för att slippa hängas ut. jag skulle slippa om jag betalade en miljon men jag hade inte pengarna.
Citera
2023-02-05, 18:17
Avslutad
Fyfan vilka sjuka jävlar det finns.

Helt förkastligt att många av dessa endast får avtjäna korta straff för att sedan bli frisläppta i samhället igen för att återuppta jakten på barn.

Självklart bör sådana här människor (särskilt de grövre pedofilerna) avrättas direkt med nackskott.

De "mildare" gäddorna bör åtminstone tvångskastreras innan de släpps ut i samhället bland barn igen.

Helt vedervärdigt att t.ex. den där mamman och pappan som våldtagit sina egna småbarn faktiskt ska bli utsläppta igen snart.

Dumpen gör ett väldigt viktigt jobb. Ett jobb som polisen själva borde ha sysslat med förlängesedan ifall myndigheten hade fungerat som den borde.
Citera
2023-02-05, 18:52
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
tuffing där
Är du Gädda nr 120?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto