2023-02-05, 13:05
Medlem
Lysturkens avatar
Har vi rebus på förskolegäddan?

Skara och Mössebergs Djurpark. Jobbar som barnskötare. Inte mycket att gå på...
Senast redigerad av Lysturken 2023-02-05 kl. 13:09.
Citera
2023-02-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Så är det nog. Jag tycker att den värsta hittills är "Nylongäddan" Det var en brutalt otäck jävel. Tror han hade egna barn också.
Han väckte ännu mer än det vanliga äcklet över gäddorna hos mig också.
Citera
2023-02-05, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
https://dumpen.se/2023/02/04/forskolepedagogen-undrar-om-han-ska-oppna-byxan-napp-189-skara-falkoping/

Nytt äckel ute nu

Han sitter alltså helt öppet och runkar med sin 4- åring i samma rum?
Och tar med samma barn för att träffa ett lite större barn?
Och dessutom jobbar han på en förskola?

Jag undrar hur många barn detta äcklet har förgripit sig på och hur många gånger han kan ha förgripit sig på sitt eget barn.
Han känns som den typen som när han kommer på tal så utbrister alla: "Åh, men han! Han är så himla bra med barn!"
En läsarkommentar från Dumpen: "I chatloggen syns att han skickat två emojis som slickar sig runt munnen då han berättat för tjejen att han skulle ta med sin egna lilla dotter".
Citera
2023-02-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Det ÄR konstigt att sitta med sin hårda kuk o vädret när man är med sin 4-åring. Om du tittar på klippet på den äckelgäddan och lyssnar på ångesten i hans röst så fattar han det också.

Klart att han har ångest, han förstår nog att han kanske inte kommer att få träffa sin dotter mer eller i alla fall mycket begränsat.

Han tänder på ungdomar och inte på småbarn.

Sen att Sara börjar grina och försöker koppla ihop kuk-bilden, som mannen (tror) att han skickar till en 14åring, med övergrepp på egna dottern är pinsamt.
Låter som att Sara inte är helt stabil…

Han ville träffa den fiktiva 14åringen för att gå på zoo tillsammans med hans dotter.