2023-02-05, 17:09
Medlem
Håller med er om hennes fötter, varje gång hon visar dom tycker jag dom ser gigantiska ut. Att hon har 37 i skostorlek måste ju vara en lögn
Citera
2023-02-05, 17:10
Medlem
Först, varför kunde dem inte bara låta Tindra sjunga? Varför måsta Linn också göra det?
Sen, va sjutton döptes hon till?
Lät som prästen sa ”Bella Ellentina”??
Citera
2023-02-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotheunknown
Först, varför kunde dem inte bara låta Tindra sjunga? Varför måsta Linn också göra det?

Belle Ellen Andersson Brännvall

https://tiingelinn.se/2022/06/09/belle-ellen-andersson-brannvall/
Citera
2023-02-05, 17:19
Medlem
Vad har hon på fötterna? 😂😂
Citera
2023-02-05, 17:22
Medlem
Belle är verkligen rosig om kinderna ☹️
Citera
2023-02-05, 17:23
Medlem
Ser mer ut som att L försökte leva ut sina bröllopsdrömmar idag? korta maskeradklänningar med bara ben, J står barfota. I februari 🥶. Inte alls konstigt på ett kyrkligt dop
Citera
2023-02-05, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Håller med er om hennes fötter, varje gång hon visar dom tycker jag dom ser gigantiska ut. Att hon har 37 i skostorlek måste ju vara en lögn

Tycker fötterna ser lika långa ut som Simons fötter 🥹 måste vara minst strl 40
Citera
2023-02-05, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotheunknown
Belle Ellen Tina. Först sa de att hon skulle heta Belle Ellen, sen tog de tydligen upp kontakten med Simons mamma som han inte haft kontakt med på 12 år (?! Varningsklocka much) och jag skulle tro att hon heter Kristina och kallas Tina. Någon får gärna bekräfta eller dementera detta. Då skulle plötsligt ”namnet”, eller snarare smeknamnet, Tina med.
Citera
2023-02-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Belle Ellen Tina. Först sa de att hon skulle heta Belle Ellen, sen tog de tydligen upp kontakten med Simons mamma som han inte haft kontakt med på 12 år (?! Varningsklocka much) och jag skulle tro att hon heter Kristina och kallas Tina. Någon får gärna bekräfta eller dementera detta. Då skulle plötsligt ”namnet”, eller snarare smeknamnet, Tina med.

Enligt insta heter hon bara K** i förnamn. Ni får kolla själv om ni vill veta exakt. Hon har kommenterat ”min vackra svärdotter” på senaste bilden på L. Nä man är nog inte årets morsa om man inte träffat sin son sen han var typ 12-13? år.
Citera
2023-02-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impostor.
Enligt insta heter hon bara K** i förnamn. Ni får kolla själv om ni vill veta exakt. Hon har kommenterat ”min vackra svärdotter” på senaste bilden på L. Nä man är nog inte årets morsa om man inte träffat sin son sen han var typ 12-13? år.
Ja, jag tänker att Kia är ett annat smeknamn för Kristina. Varken Kia eller Tina är ju riktiga namn.
Citera
2023-02-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Hon brukar ju tjata om att hon har så små fötter bla bla bla, men jag har för mig att hon skrev en gång att hon har strl.37 vilket är ungefär som mig, jag har 36-37 och det är ju en helt normal skostorlek

Men i hennes fall verkar halva hennes fot bestå av hennes ovanligt långa stortå.

Jaha asså jag hade tippat på 41 av bilden att döma
Citera
2023-02-05, 18:52
Medlem
Cloud88s avatar
Åh ”herre”! Simme kommer i ostyrkt kavaj outfit ser hemskt ovårdat ut. O tingelinns klänning, åh min skapare Gud. Alldeles för kort för att bära i en helig kyrka. Hur tänkte dom där? Hennes lår och ben ser osmakliga ut och syns att hon inte är i form! Och…. Ballerinaskor klär henne inte överhuvudtaget.
Senast redigerad av Cloud88 2023-02-05 kl. 18:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in