2023-02-05, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Tycker många svar här går väldigt hårt åt TS, som inte gjort något fel.

Av det du beskriver verkade killen intresserad och även om han inte skulle vara det, är det fult att blocka på det sättet. Tycker du är värd en förklaring. Men med tanke på blocken visade han vad han är för person.

Gå vidare. Du är värd bättre TS.
Tack det var snällt av dig. Bad ju om råd vad som gjort att han blockade så räknade med lite hårdare och ärliga svar vilket jag ändå uppskattar, men känns ju bra att någon mer också tycker att jag inte gjorde något fel.
Citera
2023-02-05, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pixelpopglitter
Tack det var snällt av dig. Bad ju om råd vad som gjort att han blockade så räknade med lite hårdare och ärliga svar vilket jag ändå uppskattar, men känns ju bra att någon mer också tycker att jag inte gjorde något fel.

Av det du beskriver så kan jag inte se något konstigt från din sida. Ofta kan man ana saker på sättet tjejer skriver att det lyser varningsflagg, men ser inget sånt här alls.

Någon skrev att du kanske var tråkig eller något i den stilen, men då borde han inte visat sådant intresse. Om han bara varit ute efter att ligga borde han inte följt med på tåget osv. Men kanske, han blockade, fast kan vara av många olika anledningar som bara han vet. Oavsett anledning tycker jag det var oschysst mot dig.

Lycka till i framtiden
Citera
2023-02-05, 18:53
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja extremt konstig kille, träffar en tjej mina föräldrar är det seriöst så vet inte riktigt vad han håller på med.

Tyvärr är även män nu för tiden ryggradslösa fittor så verkade han vara en konflikträdd person så tog han en fegis väg ut eftersom han inte vågar svara på frågor från dig.

Skit i stolpskottet och gå vidare!
Citera
2023-02-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Av det du beskriver så kan jag inte se något konstigt från din sida. Ofta kan man ana saker på sättet tjejer skriver att det lyser varningsflagg, men ser inget sånt här alls.

Någon skrev att du kanske var tråkig eller något i den stilen, men då borde han inte visat sådant intresse. Om han bara varit ute efter att ligga borde han inte följt med på tåget osv. Men kanske, han blockade, fast kan vara av många olika anledningar som bara han vet. Oavsett anledning tycker jag det var oschysst mot dig.

Lycka till i framtiden
Ja jag tänkte också så. Sa till honom att han absolut inte behövde följa med på tåget eftersom jag visste att han skulle iväg och inte ville få honom att känna sig tvingad att slösa sin tid. Men han verkade inte ha några problem alls utan sa att han självklart följer med, så förstår inte riktigt honom men men.
Tack tack, det är väl bara att gå vidare
Senast redigerad av pixelpopglitter 2023-02-05 kl. 19:00.
Citera
2023-02-05, 19:23
Medlem
Snyggingggs avatar
Gå vidare!
Du har inte gjort något fel.
Det verkar som att han är en konflikträdd person som inte ville ta den jobbiga diskussionen, utan valde den enklaste och kortaste vägen, dvs blockera dig utan några förklaringar.

Du är så ung, skit I honom, man kommer att träffa på många konstiga människor genom livet.
Citera
2023-02-05, 19:26
Medlem
orrecrists avatar
Vissa pallar inte förklara sig. Släpp det, gå vidare.
Citera
2023-02-05, 20:32
Medlem
snurresprettiss avatar
Tråkigt men du är inte ensam om att ha blivit brädad på det sättet.

Hoppas du har mod att gå vidare och vips så träffar du någon som verkligen är menad för dig.
Citera
2023-02-05, 20:43
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixelpopglitter
Hm ja, men vem låter en träffa hela sin familj osv? Frågade om han var helt säker att det var lugnt att jag åt med de, och han verkade vilja det och sa att det absolut var lugnt. Skäms man inte för sina föräldrar om man bjuder hem någon på middag och allt för att sedan bara blocka?
Det kanske var hans föräldrar som inte gillade dig, talade om det för honom och då valde han att blocka dig.
Dessutom, varför bjöd du inte på lite hångel om nu allt kändes så bra? Då kanske han hade velat träffa dig igen.
Citera
2023-02-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Det kanske var hans föräldrar som inte gillade dig, talade om det för honom och då valde han att blocka dig.
Dessutom, varför bjöd du inte på lite hångel om nu allt kändes så bra? Då kanske han hade velat träffa dig igen.

Föräldrarna var det nog inte, han satt i bilen påväg hem när han blockade men vem vet de kanske skickade ett sms om att de inte gillade mig men verkade inte så när vi åt middag. Kände väl inte heller att jag behövde ”bjuda” på nåt bara för att allt kändes bra, absolut kanske han ville det men då kan ju han göra det också, men kändes inte riktigt som att det va läge för det just då.
Citera
2023-02-05, 20:58
Medlem
VackraYazmines avatar
Fy fan vad äckliga mot TS vissa i denna tråd är asså! Hon har väl inte gjort er nåt! Sluta skriv så vidrigt om kvinnliga könet.

TS: Du är säkert varken tråkig eller ful, och du har all rätt att undra vad han blockade dig för. Han var ju påstridig om att få åka en station med dig hem, så jag köper inte att han bara ville ligga. Jag tror att han var genuint intresserad. Men att något hände sedan när ni skiljts, kanske har han nån kass kompis som ljög ihop nåt om dig. Om jag var du skulle jag ta kontakt med honom och be om ett ärligt svar. Och framföra att det är fegt och töntigt att bara blocka.

En annan tanke är att han kanske har sol och vårat dig. Du har inte blivit lurad att lämna ut kontokort eller dyl till honom? Kolla så din plånbok är kvar m.m
Citera
2023-02-05, 20:58
Medlem
Jag har bjudit hem tjejer till min familj efter två dejter.. inget konstigt vi är en stor familj och alla umgås med alla. När jag hade legat med henne så ville jag inte ses mer. Killar funkar så. Antingen fick han inte ligga med dig eller så fick han ligga och kände sig klar. Eller har han fått kalla fötter… och testar dig. Vi är lite fucked up. Jag vet ärligt talat inte. Kan vara vad som helst. Bättre att vara rak på sak har jag lärt mig med åren.
Citera
2023-02-05, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VackraYazmine
Fy fan vad äckliga mot TS vissa i denna tråd är asså! Hon har väl inte gjort er nåt! Sluta skriv så vidrigt om kvinnliga könet.

TS: Du är säkert varken tråkig eller ful, och du har all rätt att undra vad han blockade dig för. Han var ju påstridig om att få åka en station med dig hem, så jag köper inte att han bara ville ligga. Jag tror att han var genuint intresserad. Men att något hände sedan när ni skiljts, kanske har han nån kass kompis som ljög ihop nåt om dig. Om jag var du skulle jag ta kontakt med honom och be om ett ärligt svar. Och framföra att det är fegt och töntigt att bara blocka.

En annan tanke är att han kanske har sol och vårat dig. Du har inte blivit lurad att lämna ut kontokort eller dyl till honom? Kolla så din plånbok är kvar m.m

Tack tack Och för att svara på din fråga så har inget kontokort lämnats eller något sånt, plånbok och allt är kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in