2023-02-05, 17:57
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixelpopglitter
Hm ja, men vem låter en träffa hela sin familj osv? Frågade om han var helt säker att det var lugnt att jag åt med de, och han verkade vilja det och sa att det absolut var lugnt. Skäms man inte för sina föräldrar om man bjuder hem någon på middag och allt för att sedan bara blocka?

Hade inte skämts, lät många ons käka me familjen när ja va ung o kåt allt för enkel fitta
Citera
2023-02-05, 18:00
  #14
Medlem
Killen kanske blev rädd för "allvaret". Det är inte första gången det händer.

Oavsett så borde TS gå vidare.
Citera
2023-02-05, 18:10
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Killen kanske blev rädd för "allvaret". Det är inte första gången det händer.

Oavsett så borde TS gå vidare.
Ja du har väl rätt, finns inte så mycket att göra egentligen. Tack tack
Citera
2023-02-05, 18:18
  #16
Medlem
maxatdunders avatar
Pratade ni något kontroversiellt eller som kändes off på tåget?
Citera
2023-02-05, 18:22
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Pratade ni något kontroversiellt eller som kändes off på tåget?
Nej, vi pratade som vanligt om lite vad som helst så det var nog ingenting där han reagerat på.
Citera
2023-02-05, 18:24
  #18
Medlem
Fråga någon man i mänsklighetens historia (med normala testosteronnivåer), om han varit tillsammans med sina grabbpolare en kväll och om någon av dem någonsin uttryckt sig så här "vet ni vad som hade kunnat göra den här kvällen ännu bättre, grabbar? Det är om min flickvän eller tjejkompis var här!".

Det har aldrig någonsin hänt.
Det är därför att kvinnor är ointressanta och tråkiga av naturen (och de flesta moderna kvinnor idag är dessutom jävligt PK, så de bidrar med en stel stämning). Du babblar en massa om hur du tyckte det var himla trevligt och blabla. Men du visar precis som många andra kvinnor en total oförmåga av att kunna se världen utifrån något annat perspektiv än ditt eget. Det var en jävla pina för honom att behöva ha dig med hans killpolare i flera timmar utan att ens sätta på dig.

Sen fick du honom att slösa tid med en middag och även om hans upplägg till "dejt" var korkat, så att han har sig själv att skylla, så är det ett faktum att han inte fick det som han ville.
Och vad hade hänt om män faktiskt var ärliga med sina intentioner och han berättade att han bara såg dig som ett ligg och inte tyckte att du verkade vara värd någonting mer? Ja, du hade förmodligen blivit dryg och full i käften.

En 10:a som också har en behaglig personlighet kan vara någon som de flesta män kan tänka sig att vänta att ha sex med. Fan, ändå fram till giftermål om det så kräver.
Men en halvdan tinder-bimbo som är basic, lever för sina sociala medier, kan knappt laga mat, drömmer om någon meningslös bullshit-karriär och har samma skitåsikter som alla andra? Nja, då kan man ju lika gärna bara skaffa någon annan.

Vill du undvika liknande i framtiden bör du ställa dig frågan om vad du egentligen har för speciellt att erbjuda en man, så man faktiskt tycker att det är värt att vänta och slösa flera timmar att käka med dig och kolla på någon jävla Vampire Diaries med? 98% av dagens unga svenska kvinnor är trots allt precis likadana, de har alla samma åsikter och lever för tv-serier och sin mobil. Då sticker man inte ut och då är man lätt utbytbar.

I slutändan borde du se det som en vinst, du fick gratis uppmärksamhet och bekräftelse i flera timmar utan att behöva sära på benen. Det är ekvivalent med en man som gått på en tinder-dejt och har fått doppa utan att behöva slösa en spänn på dricka och taxi.
__________________
Senast redigerad av HansVonFreudhaus 2023-02-05 kl. 18:31.
Citera
2023-02-05, 18:26
  #19
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixelpopglitter
Nej, vi pratade som vanligt om lite vad som helst så det var nog ingenting där han reagerat på.

Visade han någon närhet eller försökte kyssa/mysa/ligga med dig under dejterna?
Citera
2023-02-05, 18:31
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Fråga någon man i mänsklighetens historia (med normala testosteronnivåer), om han varit tillsammans med sina grabbpolare en kväll och om någon av dem någonsin uttryckt sig så här "vet ni vad som hade kunnat göra den här kvällen ännu bättre, grabbar? Det är om min flickvän eller tjejkompis var här!".

Det har aldrig någonsin hänt.
Det är därför att kvinnor är ointressanta och tråkiga av naturen (och de flesta moderna kvinnor idag är dessutom jävligt PK, så de bidrar med en stel stämning). Du babblar en massa om hur du tyckte det var himla trevligt och blabla. Men du visar precis som många andra kvinnor en total oförmåga av att kunna se världen utifrån något annat perspektiv än ditt eget. Det var en jävla pina för honom att behöva ha dig med hans killpolare i flera timmar utan att ens sätta på dig.

Sen fick du honom att slösa tid med en middag och även om hans upplägg till "dejt" var korkat, så att han har sig själv att skylla, så är det ett faktum att han inte fick det som han ville.
Och vad hade hänt om män faktiskt var ärliga med sina intentioner och han berättade att han bara såg dig som ett ligg och inte tyckte att du verkade vara värd någonting mer? Ja, du hade förmodligen blivit dryg och full i käften.

En 10:a som också har en behaglig personlighet kan vara någon som de flesta män kan tänka sig att vänta att ha sex med. Fan, ändå fram till giftermål om det så kräver.
Men en halvdan tinder-bimbo som är basic, lever för sina sociala medier, kan knappt laga mat, drömmer om någon meningslös bullshit-karriär och har samma skitåsikter som alla andra? Nja, då kan man ju lika gärna bara skaffa någon annan.

Vill du undvika liknande i framtiden bör du ställa dig frågan om vad du egentligen har för speciellt att erbjuda en man, så man faktiskt tycker att det är värt att vänta och slösa flera timmar att käka med dig och kolla på någon jävla Vampire Diaries med.

I slutändan borde du se det som en vinst, du fick gratis uppmärksamhet och bekräftelse i flera timmar utan att behöva sära på benen. Det är ekvivalent med en man som gått på en tinder-dejt och har fått doppa utan att behöva slösa en spänn på dricka och taxi.

Hmm jadu det har du väl rätt i till viss del. Var ju dock inte med hans kompisar i några timmar, utan det var bara 20-30 minuter något sånt men förstår vad du menar. Sen så tänker jag väl också att om han nu bara ville ligga så brukar ju killar inte ha så svårt för att vara väldigt på men det var han ju inte. Hade ju hellre velat att han var ärlig och berättade vad det var han ville än att låtsas vara alldeles för trevlig om han nu bara ville ligga.
Citera
2023-02-05, 18:34
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Visade han någon närhet eller försökte kyssa/mysa/ligga med dig under dejterna?
Nja, första dejten satt vi mitt emot varandra hela tiden så fanns väl inte så mycket att göra om han nu hade velat någonting, men han visade ju ingenting då. När vi var hos honom och kolla film så la han armen runt mig men jag satte mig ju närmre honom så han hade absolut kunnat visa något mer om det var hans tanke, men han gjorde ingenting mer så kändes inte som att han ville.

Han tyckte att vi skulle kolla film i vardagsrummet, så bara att han inte föreslog att vi skulle sitta i hans säng kändes ju som att han inte bara ville ligga men där kan jag ju ha fel.
Citera
2023-02-05, 18:43
  #22
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixelpopglitter
Nja, första dejten satt vi mitt emot varandra hela tiden så fanns väl inte så mycket att göra om han nu hade velat någonting, men han visade ju ingenting då. När vi var hos honom och kolla film så la han armen runt mig men jag satte mig ju närmre honom så han hade absolut kunnat visa något mer om det var hans tanke, men han gjorde ingenting mer så kändes inte som att han ville.

Han tyckte att vi skulle kolla film i vardagsrummet, så bara att han inte föreslog att vi skulle sitta i hans säng kändes ju som att han inte bara ville ligga men där kan jag ju ha fel.

Det är svårt att säga, han låter som en blyg kille som inte vågar ta för sig. Han kanske har berättat om eran relation till sina kompisar(som han alltid blir upplockad av) och typiska grabbar frågar ju "hur gick det, fick du ligga?" så säger han nej, och då kanske de gör narr av honom att han är simp och att du inte är värd hans tid och att han ska skita i dig för det händer inget mellan er.
Citera
2023-02-05, 18:45
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Det är svårt att säga, han låter som en blyg kille som inte vågar ta för sig. Han kanske har berättat om eran relation till sina kompisar(som han alltid blir upplockad av) och typiska grabbar frågar ju "hur gick det, fick du ligga?" så säger han nej, och då kanske de gör narr av honom att han är simp och att du inte är värd hans tid och att han ska skita i dig för det händer inget mellan er.
Kan mycket väl vara så det har du helt rätt i. Han kändes dock inte särskilt blyg, men han kanske är det när det kommer till att göra saker vad vet jag.
Citera
2023-02-05, 18:46
  #24
Avslutad
Tycker många svar här går väldigt hårt åt TS, som inte gjort något fel.

Av det du beskriver verkade killen intresserad och även om han inte skulle vara det, är det fult att blocka på det sättet. Tycker du är värd en förklaring. Men med tanke på blocken visade han vad han är för person.

Gå vidare. Du är värd bättre TS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in