2023-02-05, 03:16
Medlem
Djuphavsfisks avatar
Äntligen en rimlig tråd!!! Jävlar vad less jag är på alla smygpeddon som bara vill gnälla om ordval och Saras förflutna i dumpentråden.
Senaste idioten med lilla barnet i släptåg i skidbacken, känner någon igen honom? Hoppas mamman tar det på allvar och tar avsånd från honom.
Citera
2023-02-05, 06:56
Medlem
disquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nåja, Dumpen fulklipper men det framkommer ändå att det är Sara som skrivit alla sjuka saker. Sedan kan jag tycka killen är skev som stämmer träff med en så pass skruvad vuxen.
Jag har missat det här om att Sara fulklipper, vill du förtydliga? Jag har sett att dom har maskat sina egna meddelanden en del, vad menar du att dom har skrivit?
Citera
2023-02-05, 08:50
Medlem
Mindbreaths avatar
Fyfan vilket äckligt vider som fotar sin hårda kuk medan han är med sin 4åriga dotter. Och han jobbar på dagis... Hoppas han blir lynchad eller åtminstone förlorar jobb och vårdnad.
Citera
2023-02-05, 08:56
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Fyfan vilket äckligt vider som fotar sin hårda kuk medan han är med sin 4åriga dotter. Och han jobbar på dagis... Hoppas han blir lynchad eller åtminstone förlorar jobb och vårdnad.
Det är väl inte ovanligt att det händer sexrelaterade saker när barn är med i sovrummet. Om så inte hade varit fallet så hade det inte funnits lika många syskon, det kan jag lova.

Alla män som jobbar på dagis är för övrigt äckliga. Det finns bara några få anledningar för dem att arbeta där.
Citera
2023-02-05, 09:28
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är väl inte ovanligt att det händer sexrelaterade saker när barn är med i sovrummet. Om så inte hade varit fallet så hade det inte funnits lika många syskon, det kan jag lova.

Alla män som jobbar på dagis är för övrigt äckliga. Det finns bara några få anledningar för dem att arbeta där.

Att ha sex i samma rum som en sovande unge och skicka kukbilder till en fjortonåring är inte samma grej. Varför vill du försvara ett sådant vidrigt beteende?

Kan inte ni svagbegåvade pedofilvurmare hålla er till originaltråden?
Citera
2023-02-05, 09:49
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Därför att peddojägare försöker få allt att framstå som så konstigt. Det skulle inte förvåna mig om peddojägarna själva har flest lik i garderoben. Vem vet, de kanske jobbar för Dumpen för att komma över barnporr?

Nej, jag kommer att fortsätta skriva här.

Det ÄR konstigt att sitta med sin hårda kuk o vädret när man är med sin 4-åring. Om du tittar på klippet på den äckelgäddan och lyssnar på ångesten i hans röst så fattar han det också.
Citera
2023-02-05, 11:05
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hur mycket attackerar o bevakar dumpen böggäddor

Det känns som det går i vågor. Ett tag var det många böggäddor som åkte dit.

Citat:
Jag skulle gissa på att det är en minoritet av föräldrarna som gör det. Om Dumpen har hittat på vet jag inte, jag behöver något som liknar en FUP för att kunna avgöra den saken.

Det faktum att mannen i klippet erkänner och är jävligt ångerfull är inget som har någon som helst vikt i sammanhanget eller?
Citera
2023-02-05, 11:26
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
https://dumpen.se/2023/02/04/forskolepedagogen-undrar-om-han-ska-oppna-byxan-napp-189-skara-falkoping/

Nytt äckel ute nu

Annorlunda konfrontation. Man hör hur Sara nästan börjar gråta. Det faktum att han är där med sitt lilla barn gjorde nog att allt blev jävligt på riktigt. Måste vara första gången där barnet som ska skyddas är med vid konfrontationen?

Snyggt jobbat av både P & S att hålla situationen lugn och sansad.
Citera
2023-02-05, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neger123
vet tyvärr inte och har inga kontakter inom den koncernen så ingen väg att höra mig för eller att förmedla. Men någon borde ju kunna höra av sig till några chefer med en länk Namnet finns ju i chatloggarna.
https://www.caverion.se/global/kontor/sverige/malmo/
Citera
2023-02-05, 11:51
Medlem
Djuphavsfisks avatar
Hur gick det för Hakuna Matata som ville gifta sig med ett barn? Martin Sonnebys delägare i företaget. Inte för att Martin någonsin tog avstånd från händelsen, men fick Hakuna Matata några följder? Han var väl under utredning för samma sak redan när dumpen fångade honom
Citera
2023-02-05, 11:51
Medlem
Någon som är medlem i lokalgrupper för Skara på Facebook och kan berätta hur snacket går där om den senaste gäddan?
Citera
2023-02-05, 11:58
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Vilket nummer har den gäddan på Dumpens lista?

Minns inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in