2023-02-05, 10:25
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Pedofilerna är duktiga på att snirkla runt, hittar alltid nya infallsvinklar, argumenterar om barnen är över eller under 15 år, byter infallsvinklar på svaren, lägger ned mycket arbete på att försöka underminera andras inlägg.

Gör en insats, arbeta/motverka pedofili.
Argumentera om barnen är över eller under 15 år? Är man över 15 år är man inte barn juridiskt sett i detta sammanhang (man får pippa alltså. Även om jag tycker det borde vara ok vid 13-14. Men man får väl nöja sig med 15).
Citera
2023-02-05, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag kan inte åka dit för det. Jag använde givetvis Tor, och även om jag inte hade gjort det så hade uppsåt saknats.

Du skriver ju uppsåt här? Du har inget att göra med ett barn i en chatt och barn hänger väl på barnsidor, så vad fan gör en vuxen människa där utan avsikter att prata med just barn. Det där är bara svammel som du kommer med.
Citera
2023-02-05, 10:32
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Gäddorna tror ju att det är barn de chattar med din jävla lågpannade grottmänniska. Om de hade varit så säkra på att de chattar med dumpen, varför skulle de då bege sig till mötesplatsen för att bli uthängda? Ni peddokramare i den här tråden är fanimig helt otroligt dumma i huvet.
Fast om man chattar med en vuxen som utger sig för att vara ett barn så kan man omöjligt få det till övergrepp mot barn. Det spelar ingen roll om man TROR att man chattar med en unge.
Citera
2023-02-05, 10:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Du skriver ju uppsåt här? Du har inget att göra med ett barn i en chatt och barn hänger väl på barnsidor, så vad fan gör en vuxen människa där utan avsikter att prata med just barn. Det där är bara svammel som du kommer med.
Min avsikt var att få bekräftelse på att det är svårt att som äldre man (jag skrev att jag var ca 60 år) ragga upp ett baaaarn, vilket verkar stämma. För närvarande så är mitt experiment förvisso anekdotiskt, men om jag skulle upprepa det i ett år och skriva ett papper så kanske jag till och med skulle kunna bli publicerad i någon vetenskaplig tidsskrift. Om jag mot all rim och reson hade fått tag på ett riktigt baaaarn så hade jag inte gått vidare, vilket innebär att uppsåt saknades.
Citera
2023-02-05, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
En till dumpling som måste vara blind, hur står det till mer läsförståelsen? I majoriteten av fallen så utger sig Dumpens fiskare att vara mellan 14-15 år, ofta nästan 15 år fyllda.

I några fall har det ej framkommit hur gammal personen var, eller att dom skulle ha sexuellt umgänge.
Fetade: Exakt, det är ju det jag menar. Ingen har fyllt 15 därför är dom 13 till 14 år. Och inte 14-15.

Jag har läst alla chattloggar sedan starten och läsförståelsen är god.
Citera
2023-02-05, 10:37
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jo jag vet mycket väl men ställer min likväl tvekande till deras förfarande och tror allt inte gått rätt till alla gånger.

Allt torskfiskande bla också måste gränsa till uppvigling till brott.

Jag är tämligen säker på att de varit på fel sida av lagen flera ggr och att det kommer prövas rättsligt.

Sedan verkar Patrik själv vara lite av en kapten klänning. Varför är han så här besatt? Varför har han suspekta förhållanden själv. Pedofiloffer blir inte sälla förövare själva osv.

På vilket sätt skulle Dumpen uppvigla till brott?
Citera
2023-02-05, 10:38
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Fast om man chattar med en vuxen som utger sig för att vara ett barn så kan man omöjligt få det till övergrepp mot barn. Det spelar ingen roll om man TROR att man chattar med en unge.

Det finns väl ingen som påstår att de begått ett övergrepp mot barn? Det faktum att de TROR att de sexchattar med barn visar att de är KAPABLA att göra det och därför är de en FARA för allmänheten. De har pedofila störningar och måste hängas ut så man kan skydda sina barn mot dem.
Citera
2023-02-05, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
På vilket sätt skulle Dumpen uppvigla till brott?

Dom lockar ju gäddan så visst är det uppvigling
Citera
2023-02-05, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Min avsikt var att få bekräftelse på att det är svårt att som äldre man (jag skrev att jag var ca 60 år) ragga upp ett baaaarn, vilket verkar stämma. För närvarande så är mitt experiment förvisso anekdotiskt, men om jag skulle upprepa det i ett år och skriva ett papper så kanske jag till och med skulle kunna bli publicerad i någon vetenskaplig tidsskrift. Om jag mot all rim och reson hade fått tag på ett riktigt baaaarn så hade jag inte gått vidare, vilket innebär att uppsåt saknades.

Och varför skulle du göra detta? Det låter som en fet jävla lögn. Hoppas du att det där svammlet ska vara vattentät och du testar din teori här på oss för att se hur det landar?
Citera
2023-02-05, 10:44
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Dom lockar ju gäddan så visst är det uppvigling

Då har du missförstått betydelsen av begreppet uppvigling!
Uppvigling vore om de skrev på sin sida: "Förgrip er sexuellt på era egna eller andras barn"!
Det hade varit uppvigling.
Citera
2023-02-05, 10:51
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Det finns väl ingen som påstår att de begått ett övergrepp mot barn? Det faktum att de TROR att de sexchattar med barn visar att de är KAPABLA att göra det och därför är de en FARA för allmänheten. De har pedofila störningar och måste hängas ut så man kan skydda sina barn mot dem.
Om man är totalt oskyldig så kan man ju inte hängas ut för någonting heller. Det är som att försöka sätta dit en person som fantiserar om att göra ett bankrån. Jag misstänker att du hade varit en häxjägare om du hade levt på 1600-talet och att du vill återinföra skamstraff. Det är extremt olyckligt att det finns personer som du som uppmuntrar till rättsosäkerhet.
Citera
2023-02-05, 10:56
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Om man är totalt oskyldig så kan man ju inte hängas ut för någonting heller. Det är som att försöka sätta dit en person som fantiserar om att göra ett bankrån. Jag misstänker att du hade varit en häxjägare om du hade levt på 1600-talet och att du vill återinföra skamstraff. Det är extremt olyckligt att det finns personer som du som uppmuntrar till rättsosäkerhet.

Där kom den totalt haltande bankrånjämförelsen igen. Kom med något nytt snälla för det där håller inte över huvud taget. Pedofili är en psykisk sjukdom och den som lider av den riskerar att utsätta folk (barn) omkring dem för FARA. Att drömma om bankrån kanske inte är speciellt normalt men det är ingen psykisk sjukdom.

Det faktum att dessa pedofiler som dumpen haffar, faktiskt HAR stämt träff med vad de tror är ett barn, visar att de är kapabla till det och därför FÖRTJÄNAR de att hängas ut så att folk i deras närhet kan skydda sina barn.

Allmänheten förtjänar att veta att deras granne, dagisfröken, fritidsledare, fotbollstränare osv är pedofil. Det hjälper en att skydda sitt barn. Om dessa STÖRDA INDIVIDER får verka i det fördolda har de fritt spelrum att grooma nya barn, RIKTIGA barn.

Edit: Jag hade GÄRNA infört skamstraff för pedofiler. En skampåle i varje samhälle där man kan spänna fast dem så man kan gå och pissa dem i ansiktet. Det hade varit riktigt jävla najs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in