2023-02-05, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Vilka barn är offer när vuxna människor skriver fantasier på nätet till varandra menar du?

Pedofilerna är duktiga på att snirkla runt, hittar alltid nya infallsvinklar, argumenterar om barnen är över eller under 15 år, byter infallsvinklar på svaren, lägger ned mycket arbete på att försöka underminera andras inlägg.

Gör en insats, arbeta/motverka pedofili.
Citera
2023-02-05, 06:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Ops. inga offer i pedofili, det låter som klockrent pedofilitänk, inga offer, alla är vuxna, allt är en fantasi, nä fy fan för dessa rättfärdigande predatorer, de har ingen gräns mellan rätt och fel.
Han har ju rätt. Dumpen har inte bevisat några övergrepp mot barn. Det är bara 100% spekulation att gäddan skulle bete sig på samma sätt mot riktiga barn. Men att leda nåt sånt i bevis klarar inte Dumpen av.

Inga offer - inget har hänt
Citera
2023-02-05, 07:51
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Äntligen! Ny gädda!

(Napp #189) Skara – Falköping

https://dumpen.se/2023/02/04/forskolepedagogen-undrar-om-han-ska-oppna-byxan-napp-189-skara-falkoping/
Gädda #189. Se där, ännu en idiot som är beredd att rasera sitt liv för dejt med en fjortis. Klassisk gädda får man väl säga vid det här laget- dubbelhaksbilder och så bilder på gäddans skitiga fötter. Jag har så svårt att förstå varför dessa män alltid skickar fotbilder till barnen, är gäddorna fetisch på sina egna fötter? Sedan skitful penisbild också... ska den jobba på förskola. Har med sitt eget barn till dejten. Herregud vilket jävla pack! Heja Dumpen.

Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Fy fan
Gör så ont när en hör barnet ropa på pappa.😭
Hur fan kan han göra så

Blir så ledsen att höra barnets rop

Andra gäddor har man mest tyckt illa om men det här är en helt annan nivå
Hur kan man utsätta sitt eget barn?

Gör så ont i pappahjärtat
Snubben måste ju vara totalt tappad i huvudet, han ser ju inte normal ut och pratar ju som en retard. Är han alltså förskolepedagog? Haha, det är fan skrämmande..

Nu är jag imponerad av Dumpen igen.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-02-05 kl. 08:00.
Citera
2023-02-05, 08:18
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuphavsfisk
Det finns ingen jävla juridisk aspekt kvar att diskutera om man inte är dement.
Och du vet lika väl som jag att ingen som fortfarande sitter och låtsas bry sig om juridik i det här fallet söker sig till flashback ist för en högskola.
Jag vill få bort peddon oavsett medel.
Vad har peddon gjort dig som har fått dig att bli så arg?
Citera
2023-02-05, 08:34
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Dock har nästan ingen pedofil fastnat i Dumpens nät, eftersom i majoriteten av fallen påstår sig Dumpen att dom är 14-15 år.
Dessutom finns det inget offer i det här, eftersom alla inblandade är vuxna, utan allt är endast skev fantasi.

Du kan gärna länka till ett fall då dumpen utgett sig för att vara 15?
Citera
2023-02-05, 08:40
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Han har ju rätt. Dumpen har inte bevisat några övergrepp mot barn. Det är bara 100% spekulation att gäddan skulle bete sig på samma sätt mot riktiga barn. Men att leda nåt sånt i bevis klarar inte Dumpen av.

Gäddorna tror ju att det är barn de chattar med din jävla lågpannade grottmänniska. Om de hade varit så säkra på att de chattar med dumpen, varför skulle de då bege sig till mötesplatsen för att bli uthängda? Ni peddokramare i den här tråden är fanimig helt otroligt dumma i huvet.
Citera
2023-02-05, 08:47
Medlem
StigEngstroms avatar
Blir nog inte mycket till söndagsmys idag i Skara efter denna misslyckande fjortizdejten!
Citera
2023-02-05, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Gäddorna tror ju att det är barn de chattar med din jävla lågpannade grottmänniska. Om de hade varit så säkra på att de chattar med dumpen, varför skulle de då bege sig till mötesplatsen för att bli uthängda? Ni peddokramare i den här tråden är fanimig helt otroligt dumma i huvet.

Ha ha jaa logiken haltar betänkligt. Det där en hel del av dem säger när de blir konfronterade att de skulle komma dit att säga åt barnet att akta sig, att det kan vara farligt när det kommer till främmande män samtidigt som de var helt säkra på att det var Dumpen eller något liknande är ju också otroligt roligt.

Så klarat de är helt övertygade om att det är ett barn. Men sen fattar en del fort att det inte är något barn och tar sig från platsen snabbt utan att prata. Medan andra vill förklara så att man förstår att något barn skulle de aldrig röra och de har aldrig pratat med någon innan heller.
Citera
2023-02-05, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
De flesta i tråden skiter väl i dagisbögen, vi vill diskutera de jurdiska aspekterna av Dumpen. Ni dumplingar har er egen tråd i någon dag till, så jag föreslår att du skriver i den fram till att den blir låst.
Det finns inga juridiska aspekter att diskutera. att du skriver 100-tals inlägg hjälper inte. Ditt enda mål är att göra tråden tråkig.
Citera
2023-02-05, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Hade du inte knarkat bort hela barndomen, hade du kanske haft nåt kvar innanför pannbenet.

Då kanske du hört talas om begreppet "att leda nåt i bevis". Tror gör man i kyrkan.

Jag blir ingen bankrånare för att jag planerar att råna en bank i Ankeborg, dvs en bank som bara finns i fantasin. Visst - jag kanske uppvisar bankrånarideer, men det gör mig inte kriminell.

Låt bli att svara igen tack, såna som du tillför ingenting i tråden då ni är så känslostyrda.
Citera
2023-02-05, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq

Vad är orsaken att gäddorna tror att den som säger sig vara 14 är vuxen och de frågar ut dem om de någonsin fått en kuk i något hål för?

Och varför dyker de upp för att få prata med Sara och Patrik för?

Jag fattar ingenting av vad du skriver?
Citera
2023-02-05, 08:55
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Det finns inga juridiska aspekter att diskutera. att du skriver 100-tals inlägg hjälper inte. Ditt enda mål är att göra tråden tråkig.
Nej, mitt mål är att göra tråden intressant och att lyfta de övergrepp som begås mot vita män. Enskilda uthängningar är totalt ointressanta, och om man bara vill se sådana så finns Dumpens egen sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in