2023-02-04, 23:08
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Du nämnde just manipulerade, hotade, lurade, desperata eller liknande. Och det är klart att de gånger det händer så är det tragiskt för de utsatta. Däremot om det finns en attraktion två personer i mellan, vad är problemet? Varför ska två personer som är attraherad av varandra inte få göra något som är så naturligt egentligen?

Problemet är att barn inte har utvecklat konsekvenstänk och kan inte sätta sig in i vad det innebär att bli penetrerad av en gubbkuk.
Citera
2023-02-04, 23:12
Medlem
”Dumpen” åker ju inte runt på måfå.

Att det skulle röra sig om funktionsnedsättning hos alla som skriver snusk till barn. Inget är läskigt?

Vakna!
Citera
2023-02-04, 23:14
Medlem
Citat:
Du nämnde just manipulerade, hotade, lurade, desperata eller liknande. Och det är klart att de gånger det händer så är det tragiskt för de utsatta. Däremot om det finns en attraktion två personer i mellan, vad är problemet? Varför ska två personer som är attraherad av varandra inte få göra något som är så naturligt egentligen?
Akta dig för allt under 18.
Du har skrivit hundratals inlägg om frivillighet.

Ditt syfte är att normalisera så unga som möjligt, så kul med de nya ingående lagarna som skyddar ända upp i 17 och 18 års åldern, de nya lagarna gör ditt prat och dina fantasier än mer äckliga, för du är betydligt äldre än 19 va?
Kanske 60.
Citera
2023-02-04, 23:15
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Stämmer inte. Det finns gäddor som har haft kontakt med riktiga barn. Den här till exempel:
https://dumpen.se/2022/03/25/det-ar-barnen-som-vill-ha-mig-napp-igen/

De här två männen hade kontakt med flera barn på skolan de jobbade på
https://dumpen.se/2023/01/12/romeo-och-casanova-pa-vislandaskolan/
Är snubben dömd för groomandet? Om inte så är det bara något som Dumpen påstår.
Citera
2023-02-04, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Äh. Vad du bryr dig så mycket.
Du tycker det är helt ok att Donia läggs upp på en sajt som enbart jagar pedofiler.
När det INTE har förekommit någon.
Att det insinueras att hon nog eventuellt var gravid. Med den pojken. Om barnmorskor. Och om att det skulle ha missats att hon varit utsatt för sexiella övergrepp. Det är så ovärdigt. Att skriva om det tillsammans med en massa pedofiler..

Alla vet att mamman påstår att Donia var gravid. Och att hon blev mördad pga det.. Hennes brev cirkulerar runt i all media.
Det är mamman som påstår att Donia var gravid. Medan obduktionsprotokoll visar tvärtom.

Ge dig på mamman som ljuger istället.
Jag tycker att de ska ta bort en liten död flicka från en pedofilsajt. Thats it. Jag tycker det är osmakligt. Och uppmärksamhetstörstande.
Vill de minnas henne kan de göra det någon annanstans.
Jag bemöter bara en person, dvs. du, som påstår saker men inte kan visa att det stämmer. Var mamman här skulle jag ifrågasätta också. Du påstår att Sara och Patrik skulle ljuga i rätten, klart det är relevant att veta hur du styrker den anklagelsen. Har du varit på FB förut? Det är standard om man inte är lallare eller troll.
Citera
2023-02-04, 23:53
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Äntligen! Ny gädda!

(Napp #189) Skara – Falköping

https://dumpen.se/2023/02/04/forskolepedagogen-undrar-om-han-ska-oppna-byxan-napp-189-skara-falkoping/

Fy fan
Gör så ont när en hör barnet ropa på pappa.😭
Hur fan kan han göra så

Blir så ledsen att höra barnets rop

Andra gäddor har man mest tyckt illa om men det här är en helt annan nivå
Hur kan man utsätta sitt eget barn?

Gör så ont i pappahjärtat
Senast redigerad av Vaginalketchup 2023-02-05 kl. 00:01.
Citera
2023-02-05, 00:28
Medlem
efftolvs avatar
Namn på 189?
Sjuk jävel.
Citera
2023-02-05, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
När det gäller våldtäkter oavsett åldrar mm är det vanligt med araber o negrer - men
det verkar inte finnsa massa arab- o negergäddor??

De har inte tålamodet och intelligensen att grooma småflickor. De är mera handlingarnas mästare
Citera
2023-02-05, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OPAGNOTTO
Svårförståeligt. Om man ändå redan har förlorat allt men har en startsumma och ett case man vet man vinner så har jag svårt att förstå varför inte.
Visst man skulle ju kunna förlora och behöva stå för rättegångskostnaderna men om man ändå är djupt nere i träsket såsom vissa som tom hängt sig, vad har man då ytterligare att förlora?
Eller att bara skaffa eget utgivningsbevis och kasta avföring till höger och vänster. Jag förstår inte riktigt varför.
Hur kan man våga hänga sig men däremot inte innan dess våga ta dumpen rättsligt eller att bara kasta avföring själv? Den ekvationen får jag inte ihop. Kan du förklara?
Jag tror att de flesta har mer att dölja.
Citera
2023-02-05, 00:53
Medlem
Citat:
Jag hörde det ryktet i från en god vän till mig som numera är för detta rektor,han känner sig orättvist behandlad att han inte fick ett ”pass” ifrån Sara och Patrik som 19 åriga killar får.

Ärligt talat så hörde jag ryktet någonstans på nätet där de skrev om dumpen. Utöver det så är det väl ganska uppenbart? Svårare än så är det faktiskt inte då de inte hänger ut killar i den åldern uppenbarligen.
Jahaja någonstans på nätet, men dåså.
Citera
2023-02-05, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag tror att de flesta har mer att dölja.
Kanske eller ingen ork att ge sig ut i rampljuset igen. Glömma och smyga vidare kanske av skam.
Men någonting stämmer ändå inte. Dumpen säger sig ha eller sammanlagt ha haft en miljon unika besökare. Vad som stämmer vet inte jag men att dom är många är trovärdigt.

Några, eller troligen en rejäl skara, av alla dessa kan man tycka borde ställa sig frågan, hur gör vi för att slänga in sten i maskineriet så att motorn havererar. Ett enda massutskick med instruktioner där någon nappar och saken vore biff. Men så långt tycks folk inte kunna tänka.

Något är lurt och det är detta jag undrar över. Hur kan det fortsätta utan att åtminstone några gäddor, anhöriga eller yttrandefrihetsaktivister agerar.
Därefter skulle man kunna ställa vilka krav som helst. Ett sms till utgivaren därefter där det står. Radera allt. Eller välj att inte radera. Fortsätter ni gör vi detsamma. Your choice.
Senast redigerad av OPAGNOTTO 2023-02-05 kl. 01:39.
Citera
2023-02-05, 01:26
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Problemet och anledningen till att Dumpen behövs, är att förövare bedömer rimliga gränser som du gör.
Vi behöver naturligtvis ingen WT-mobbsekt som bedriver häxjakt (på den enda gruppen man känner sig bättre än) utanför samhällets rättsliga ramar. Vi lever i ett rättsamhälle. Jag antar att du tycker det vore toppen om vi införde skamstraff igen med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in