2023-02-04, 22:30
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Fy fan!! Stackars unge..
Citera
2023-02-04, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Detta as måste vi få ut identitet på. Runkar i samma rum som sitt lilla flickebarn.
Ja usch, en ovanligt känslosam konfrontation. Lite jobbigt att höra hur Sara blev så starkt berörd och hade nära till tårar och så barnet i bakgrunden dessutom. Jävla äckelgädda!
Citera
2023-02-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag vet att mamman ljuger i det brev som cirkulerar runt på nätet..
Det var den andra dottern som var gravid. Mamman flydde till Thailand med den gravida dottern. Och lämnade Donia ensam kvar hemma.
Det här är ingen Donia tråd. Bara att dumpen själva blandar sig in i Doniarättegången och gör bort sig.
Det finns redan en tråd om Donia.
Det var du som kom in och tog upp det. Utan att kunna backa det du säger att dumpen ska vittna falskt, "ljuga" eller dina påståenden om vad du vet om Donia, så?
Citera
2023-02-04, 22:34
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Detta as måste vi få ut identitet på. Runkar i samma rum som sitt lilla flickebarn.
Helvete. Han ska fan ut i tidningen!!!!
Citera
2023-02-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OPAGNOTTO
Absolut är det så och skadestånden som skulle kunna påföras dem skulle kunna bli avsevärda. För mig framstår det dock märkligt att ingen antingen tar dom rättsligt eller attackerar deras levebröd med samma yttrandefrihet som gäller alla.
Inget av det är dock inte min uppgift. Dumpen har inte gjort mig något och jag har aldrig gjort Dumpen något.
Övergrepp på både barn och djur och alla andra är hemskt och avskyvärt men den saken är inte min att bry mig om. Det får jurister ta eller folk som vill ge samma medicin tillbaka engagera sig i.

Jag har har en användare här på ett forum och kommenterar. Thats all.
Du förstår nog själv varför.
Citera
2023-02-04, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Ja pedofiler använder ofta uttrycket fjortis för att mildra det faktum att dom söker barn att våldta.

Oavsett vad lagen eller du säger så ser jag det inte som våldtäkt om båda vill.Tror ingen av gäddorna tänkte att ”Nu ska jag våldta ett barn” direkt. Många visste nog redan om att det var fel absolut,fast planering av våldtäkt har det inte varit frågan om.

Det är väldigt få människor även av de som har hängts ut i dumpen som skulle gå så långt som att fortsätta ett samlag när någon skriker nej sluta. Jag tycker att det är viktigare att ett samhälle fokuserar på samtycke mer än ålder. Så länge man vet till 100 % att det har varit samtycke så tycker jag att man borde få välja med vem man vill göra det med oavsett ålder. Inom vissa rimliga gränser självklart.
Senast redigerad av 60minuter 2023-02-04 kl. 22:38.
Citera
2023-02-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Vinner absolut ingenting på att lägga skulden på någon. Jag bara tycker att Sara och Patrik är fel personer för det här,dessutom så sköts det hela på fel sätt. I praktiken så händer inte scenarion som dumpen hävdar. Ingen tonårstjej skulle vilja träffa någon av de uthängda om inte hot eller manipulation var med i bilden.

De som har hängts ut har visat bilder på sig själva och varit ärliga om sin ålder, möjligtvis att få talet har ljugit lite om åldern fast de har visat bilder på sig själva och sökt efter sexuellt umgänge med samtycke.Omoraliskt? Kanske fast tycker faktiskt inte att en människa förtjänar att få hela sitt liv förstört för att han har bestämt träff med en fjortis.
Står dig fritt att starta eget, eller hur? Göra det på "rätt sätt". Och du har fel, tjejer/flickor/barn/ungar träffar äckel varje dag, online eller irl. Manipulerade, hotade, lurade, desperata eller mutade spelar ingen roll, lika vidrigt.
Citera
2023-02-04, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Står dig fritt att starta eget, eller hur? Göra det på "rätt sätt". Och du har fel, tjejer/flickor/barn/ungar träffar äckel varje dag, online eller irl. Manipulerade, hotade, lurade, desperata eller mutade spelar ingen roll, lika vidrigt.

Du nämnde just manipulerade, hotade, lurade, desperata eller liknande. Och det är klart att de gånger det händer så är det tragiskt för de utsatta. Däremot om det finns en attraktion två personer i mellan, vad är problemet? Varför ska två personer som är attraherad av varandra inte få göra något som är så naturligt egentligen?
Citera
2023-02-04, 22:44
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Det var du som kom in och tog upp det. Utan att kunna backa det du säger att dumpen ska vittna falskt, "ljuga" eller dina påståenden om vad du vet om Donia, så?
Äh. Vad du bryr dig så mycket.
Du tycker det är helt ok att Donia läggs upp på en sajt som enbart jagar pedofiler.
När det INTE har förekommit någon.
Att det insinueras att hon nog eventuellt var gravid. Med den pojken. Om barnmorskor. Och om att det skulle ha missats att hon varit utsatt för sexiella övergrepp. Det är så ovärdigt. Att skriva om det tillsammans med en massa pedofiler..

Alla vet att mamman påstår att Donia var gravid. Och att hon blev mördad pga det.. Hennes brev cirkulerar runt i all media.
Det är mamman som påstår att Donia var gravid. Medan obduktionsprotokoll visar tvärtom.

Ge dig på mamman som ljuger istället.
Jag tycker att de ska ta bort en liten död flicka från en pedofilsajt. Thats it. Jag tycker det är osmakligt. Och uppmärksamhetstörstande.
Vill de minnas henne kan de göra det någon annanstans.
Senast redigerad av Lillamig72 2023-02-04 kl. 23:18.
Citera
2023-02-04, 22:48
Avslutad
Citat:
Du förstår nog själv varför.
Svårförståeligt. Om man ändå redan har förlorat allt men har en startsumma och ett case man vet man vinner så har jag svårt att förstå varför inte.
Visst man skulle ju kunna förlora och behöva stå för rättegångskostnaderna men om man ändå är djupt nere i träsket såsom vissa som tom hängt sig, vad har man då ytterligare att förlora?
Eller att bara skaffa eget utgivningsbevis och kasta avföring till höger och vänster. Jag förstår inte riktigt varför.
Hur kan man våga hänga sig men däremot inte innan dess våga ta dumpen rättsligt eller att bara kasta avföring själv? Den ekvationen får jag inte ihop. Kan du förklara?
Citera
2023-02-04, 22:57
Medlem
Citat:
Grejen är att de ALDRIG pratade med ett barn. Inte vid något tillfälle.
Stämmer inte. Det finns gäddor som har haft kontakt med riktiga barn. Den här till exempel:
https://dumpen.se/2022/03/25/det-ar-barnen-som-vill-ha-mig-napp-igen/
Citat:
...en storebror ringde arg som ett bi. Hans lillasyster hade blivit kontaktad av **** som definitivt inte var blygsam med sina avsikter. Storebror bokade upp en träff med ****, så att vi fick prata lite med honom.

De här två männen hade kontakt med flera barn på skolan de jobbade på
https://dumpen.se/2023/01/12/romeo-och-casanova-pa-vislandaskolan/
Citera
2023-02-04, 23:07
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Dumpen visar inte hela chattloggarna,de är dessutom proffs på vad de gör och vänder sig till ensamma män med diagnoser. Dom kör med strategi för att hålla freakshowen igång.
Proffs på vad de gör? Låt mig slänga in en liten invändning mot just det.
Den här tråden har utvecklats till att omfatta allt som ryms i vår herres hage och det mesta går att knö in i ts.
Jag är inte speciellt imponerad över vad dumpen pysslar med men ser samtidigt någon typ av vinst av att en del fastnar i nätet. Det gapas rätt friskt om att det egentligen inte är minderåriga man chattar med och därför gills det inte och där någonstans blir det snett, både från gäddor och fiskare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in