2023-02-04, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hva mener du her? Hvilket opplegg?

Ikke spør om hvilket opplegg da, drapet var planlagt lang tid i forveien.
Citera
2023-02-04, 23:52
Medlem
Hvis TEH tekstet om badekaret om kvelden før, taler det for at det var en uskyldig ulykke. Man vil ikke tekste om det om ikke vel. Men noe skurrer med den badekar-historien... det skurrer greit 😬
Citera
2023-02-04, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis TH = skyldig, er dette mulig?

TH frakter AE i bil fra Sloraveien nedover gangveien litt før kl 8 og parkerer bilen. Hjelper kommer til fots litt før kl 9 og setter seg inn i bilen og kjører opp mot Sloraveien 4 og kjører videre og frakter AE til et skjulested.
Hjelper nr 2 kommer til huset i Sloraveien og ordner med bevegelser m.m. på AEs mobil.

Hva med den utleietilhengeren da, hvor kommer den inn i bildet?
Citera
2023-02-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ikke spør om hvilket opplegg da, drapet var planlagt lang tid i forveien.

Det vet jeg. Men rabalder av ulik karakter er gjerne noe som plutselig bare oppstår når folk mister kontrollen det.
Citera
2023-02-04, 23:57
Medlem
Citat:
Det vet jeg. Men rabalder av ulik karakter er gjerne noe som plutselig bare oppstår når folk mister kontrollen det.

Ja det er jo det jeg sier, at det har ikke oppstått noe plutselig fordi det er planlagt lang tid i forveien.
Citera
2023-02-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horgen
Hva er gærnt med folka her inne? Dere er jo en gjeng ubrukelige konspiratører med teorier som er så søkte at det er utrolig.

Hvorfor retter du det spørsmålet til meg om du anser meg som en ubrukelig konspiratør med teorier som er så søkte at det er helt utrolig? Hvordan tror du da det eventuelt står til med selvinnsikten i forhold til å kunne svare på det du lurer på?
Citera
2023-02-05, 00:02
Medlem
Niffys avatar
Drapet på AE var planlagt i forveien, men jeg er åpen for at selve utførelsen kan ha vært av litt løs karakter og avhengig av skiftende omstendigheter, det ble utført ved en anledning det meste lå til rette slik det var ønskelig.

Det er heller ikke sikkert det var første gang det ble forsøkt..
Senast redigerad av Niffy 2023-02-05 kl. 00:05.
Citera
2023-02-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ja det er jo det jeg sier, at det har ikke oppstått noe plutselig fordi det er planlagt lang tid i forveien.

Mulig vi snakker forbi hverandre. La oss si TEH hadde planlagt et langt bad kvelden før i forbindelse med pass av hunden. Og deretter en overnatting. Tror du det ble nødvendig å sabotere for slike planer når hans far hadde planlagt et drap på mora hans tidlig morgenen etter?
Citera
2023-02-05, 00:07
Medlem
Citat:
Mulig vi snakker forbi hverandre. La oss si TEH hadde planlagt et langt bad kvelden før i forbindelse med pass av hunden. Og deretter en overnatting. Tror du det ble nødvendig å sabotere for slike planer når hans far hadde planlagt et drap på mora hans tidlig morgenen etter?

Uansett så er det noe som skurrer med den badekarhistorien.
Citera
2023-02-05, 00:13
Medlem
Citat:
Uansett så er det noe som skurrer med den badekarhistorien.

Da er vi tilbake til der vi startet. Det er definitivt noe som skurrer med den historien. Det er vi enige om. Jeg tror TH kan ha satt i gang et rabalder for å få sønnen til å forlate boligen i sinne fordi denne hadde planer om å overnatte og TH selv hadde planer om et formiddagsdrap neste dag.
Citera
2023-02-05, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hvis TEH tekstet om badekaret om kvelden før, taler det for at det var en uskyldig ulykke. Man vil ikke tekste om det om ikke vel. Men noe skurrer med den badekar-historien... det skurrer greit 😬

Det skurrer også at TEH ikke sendte sine foreldre beskjed om at han ble nødt til å forlate valpen det var så viktig å ha pass til noen timer. Kan det være at han faktisk ikke forlot boligen før foreldrene kom hjem og etter et rabalder i 2?
Citera
2023-02-05, 00:20
Medlem
Niffys avatar
Hvorfor var det forresten hundebæsj i 2. etasje også?

Enten må hunden ha gjort fra seg der om morgenen, dvs. at AE aldri fikk tatt hunden ut den morgenen, eller så var hundebæsjen eldre, kanskje fra kvelden før.

Her skaffer man seg visstnok en hundepasser, for å kunne dra på teater, og ender opp med et oversvømt badekar, knust lampe og hundebæsj inne.

Det virker nesten som de ikke har hatt noen hundepasser i det hele tatt...
Senast redigerad av Niffy 2023-02-05 kl. 00:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in