2023-02-04, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
I forhold til videoprosjektet:

La oss si politiet har materiale fra et sentralt og viktig område i saken som dekker hele den aktuelle tidsperioden, men uten at det finnes en eneste fluktbil - etter at samtlige biler er kartlagt og identifisert. Mangel på spor er også en del av utelukkelsesarbeidet og kan fortelle en del.

Sannsynligheten for at de har det er lik 0.
Citera
2023-02-04, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Alt er mulig. Men hvorfor da la samtalen strekke seg over hele 10 minutter blir ganske uforståelig.

Det var vel regnskapsansvarlig som styrte den samtalen, hun skulle spørre om noe vedrørende lønnsutbeling for AE og TEH så vidt jeg minnes🧐
Citera
2023-02-04, 23:14
Medlem
Citat:
Alt er mulig. Men hvorfor da la samtalen strekke seg over hele 10 minutter blir ganske uforståelig.
Nytt, ikke seriøst forslag til scenario:
MB ringer til AEs mobil (=signal til TH om at hun straks var på vei til Sv4 med bil).MB lar sin mobil ligge igjen på Futurum.
Deretter ringte TH fra AEs mobil til MBs mobil (som var stilt inn på autosvar, og TH har en x minutter lang "samtale" fra AEs mobil til MBs mobil).
TH bryter samtalen da han ser bil som MB kommer kjørende med på gangveien.

En annen variant: Bytt ut MB med en annen person som ringte fra MBs mobil og som kom med bil på gangveien, men da må MB ha blitt bedt om å lyve om at hun hadde en samtale med AE.

Uansett kan det ha vært en tabbe at samtalen ble avsluttet innenfor samme minutt som en bil bevegde seg på gangveien.

Hvorfor ikke holde "samtalen" i gang helt til TH var fremme på Futurum, dersom det var noe mystisk med den "samtalen"?
Senast redigerad av z-z-z 2023-02-04 kl. 23:36.
Citera
2023-02-04, 23:15
Medlem
Niffys avatar
Apropos sønnen så klarer jeg bare ikke å glemme "badekarhistorien".

Uansett om sønnen faktisk ER involvert i denne eller ikke så er det noe med dette narrativet som stinker, den historien som er blitt presentert er ikke riktig, det er jeg i hvert fall sikker på, uten at jeg kan si hva som faktisk har skjedd her.
Citera
2023-02-04, 23:16
Medlem
Citat:
planlegging. Kan ha snakket mest med ve.
Citera
2023-02-04, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horgen
Hvordan kan det være noen annen mulighet? Eneste alibiet til TH er sønnens samtale med moren.

Ja, hvis det var moren som ringte opp TEH, se hva jeg har nevnt om dette nylig🧐
Citera
2023-02-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Ja, hvis det var moren som ringte opp TEH, se hva jeg har nevnt om dette nylig🧐
Moren som ringte opp mens hun ble drept natten i forveien?👌
Citera
2023-02-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
planlegging. Kan ha snakket mest med ve.

Igjen, hvorfor i 10 minutter?
Citera
2023-02-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Uansett om sønnen faktisk ER involvert i denne eller ikke så er det noe med dette narrativet som stinker, den historien som er blitt presentert er ikke riktig, det er jeg i hvert fall sikker på, uten at jeg kan si hva som faktisk har skjedd her.
enig i det. Oppringet, sms og deretter teh, inkl badekarhistorie, forsvunnet blodvaskebøtte, hukommelsestap med påfølgende innleggelse mm.
Citera
2023-02-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Enig. Her er det noen som presenterer en historie for å dekke over for noe annet som faktisk skjedde på det badet. Mulig et rabalder mellom far og sønn.
Senast redigerad av Kokadu 2023-02-04 kl. 23:27. Anledning: Rette
Citera
2023-02-04, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horgen
Moren som ringte opp mens hun ble drept natten i forveien?👌

Les hva jeg skriver: HVIS det var moren som ringte opp TEH, underforstått at det kunne vært en annen, med nesten identisk stemme🧐
Citera
2023-02-04, 23:23
Medlem
Citat:
Igjen, hvorfor i 10 minutter?
mye telefoner. Den med teh er 92 sek med mye innhold. Mistenkelig i seg selv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in