2023-02-04, 21:41
Bannlyst
Grejen är att de ALDRIG pratade med ett barn. Inte vid något tillfälle. De pratade med en sofistikerad, skicklig vuxen med en coach och ett team som hjälpte henne att presentera den mest effektiva personligheten som möjligt för att beröra killen och få honom att känna sig tagen och förstådd.Och till och med älskad.
Visst, killen "trodde" att han interagerade med ett barn. Fast baaaaaaarnet var i stället något slags geni som visste hur man pratar och förför som inget barn på planeten skulle veta hur man gör. Dumpen använder sig av personer med väldigt bra övertalningsförmåga för att få en uthängning.

Det jag ser i chattloggarna är en konversation mellan en patetisk, oälskad kille och en kvinna/ man som var absolut skicklig på att rulla in sådana killar. De var lysande. Jag hade känslan av att till och med innehållet i samtalen var resultatet av strategisessioner där de måste ha brutit ner målkillens psyke och verkligen tänkt som grupp hur man bäst skulle närma sig och dra in var och en.
Senast redigerad av 60minuter 2023-02-04 kl. 21:46.
Citera
2023-02-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Grejen är att de ALDRIG pratade med ett barn. Inte vid något tillfälle. De pratade med en sofistikerad, skicklig vuxen med en coach och ett team som hjälpte henne att presentera den mest effektiva personligheten som möjligt för att beröra killen och få honom att känna sig tagen och förstådd.Och till och med älskad.
Visst, killen "trodde" att han interagerade med ett barn. Fast baaaaaaarnet var i stället något slags geni som visste hur man pratar och förför som inget barn på planeten skulle veta hur man gör. Dumpen använder sig av personer med väldigt bra övertalningsförmåga för att få en uthängning.

Det jag ser i chattloggarna är en konversation mellan en patetisk, oälskad kille och en kvinna/ man som var absolut skicklig på att rulla in sådana killar. De var lysande. Jag hade känslan av att till och med innehållet i samtalen var resultatet av strategisessioner där de måste ha brutit ner målkillens psyke och verkligen tänkt som grupp hur man bäst skulle närma sig och dra in var och en.

Är det här exempel den geniala övertalningsförmågan du pratar om?

-Nt på en gång hahah
-Gillar att retas
-Hihi
-Ne
-Okej hihi
-Ne dd
-Kan du ses imon
-Ah ok vart vill du ses
Citera
2023-02-04, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Du förstår inte vad ett utgivningsbevis innebär, eller hur!
"Folk" skriver du. Har de utgivningsbevis menar du?

Jo jag vet mycket väl men ställer min likväl tvekande till deras förfarande och tror allt inte gått rätt till alla gånger.

Allt torskfiskande bla också måste gränsa till uppvigling till brott.

Jag är tämligen säker på att de varit på fel sida av lagen flera ggr och att det kommer prövas rättsligt.

Sedan verkar Patrik själv vara lite av en kapten klänning. Varför är han så här besatt? Varför har han suspekta förhållanden själv. Pedofiloffer blir inte sälla förövare själva osv.
Senast redigerad av barfotalasse 2023-02-04 kl. 22:00.
Citera
2023-02-04, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Är det här exempel den geniala övertalningsförmågan du pratar om?

-Nt på en gång hahah
-Gillar att retas
-Hihi
-Ne
-Okej hihi
-Ne dd
-Kan du ses imon
-Ah ok vart vill du ses

Dumpen visar inte hela chattloggarna,de är dessutom proffs på vad de gör och vänder sig till ensamma män med diagnoser. Dom kör med strategi för att hålla freakshowen igång.
Citera
2023-02-04, 22:10
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Sedan verkar Patrik själv vara lite av en kapten klänning. Varför är han så här besatt? Varför har han suspekta förhållanden själv. Pedofiloffer blir inte sälla förövare själva osv.
Inse att dumpenanhängare är en sekt bestående av människor med så låg självkänsla att det enda de känner att de kan göra för att kunna lyfta upp sig själva några millimeter är att mala på med att det minsann finns värre människor än dem där ute. Istället för att ta tag i sina liv, klippa sig och skaffa sig ett jobb osv, går de ihop med likasinnade och andra misslyckade WT-människor för att kasta skit på en grupp som redan är en av de mest avskydda grupperna i samhället. "Usch vilka äckliga svin de är, men vi är minsann inte pedofiler i alla fall, det kommer aldrig någon kunna beskylla oss för!". Det är så patetiskt så jag finner inga ord.
Citera
2023-02-04, 22:13
Medlem
Citat:
Dumpen visar inte hela chattloggarna,de är dessutom proffs på vad de gör och vänder sig till ensamma män med diagnoser. Dom kör med strategi för att hålla freakshowen igång.

Det spelar inte någon roll vad som skrivs i chattarna, dessa kåta peddosar chattar med ena handen och kuken i den andra.

Mer intressant är vad du har för intresse av att förminska gäddornas skuld och lägga det på fiskarna?
Citera
2023-02-04, 22:20
Avslutad
Äntligen! Ny gädda!

(Napp #189) Skara – Falköping

https://dumpen.se/2023/02/04/forskolepedagogen-undrar-om-han-ska-oppna-byxan-napp-189-skara-falkoping/
Citera
2023-02-04, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Det spelar inte någon roll vad som skrivs i chattarna, dessa kåta peddosar chattar med ena handen och kuken i den andra.

Mer intressant är vad du har för intresse av att förminska gäddornas skuld och lägga det på fiskarna?

Vinner absolut ingenting på att lägga skulden på någon. Jag bara tycker att Sara och Patrik är fel personer för det här,dessutom så sköts det hela på fel sätt. I praktiken så händer inte scenarion som dumpen hävdar. Ingen tonårstjej skulle vilja träffa någon av de uthängda om inte hot eller manipulation var med i bilden.

De som har hängts ut har visat bilder på sig själva och varit ärliga om sin ålder, möjligtvis att få talet har ljugit lite om åldern fast de har visat bilder på sig själva och sökt efter sexuellt umgänge med samtycke.Omoraliskt? Kanske fast tycker faktiskt inte att en människa förtjänar att få hela sitt liv förstört för att han har bestämt träff med en fjortis.
Citera
2023-02-04, 22:22
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Äntligen! Ny gädda!

https://dumpen.se/2023/02/04/forskolepedagogen-undrar-om-han-ska-oppna-byxan-napp-189-skara-falkoping/
Detta as måste vi få ut identitet på. Runkar i samma rum som sitt lilla flickebarn.
Citera
2023-02-04, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jo jag vet mycket väl men ställer min likväl tvekande till deras förfarande och tror allt inte gått rätt till alla gånger.

Allt torskfiskande bla också måste gränsa till uppvigling till brott.

Jag är tämligen säker på att de varit på fel sida av lagen flera ggr och att det kommer prövas rättsligt.

Absolut är det så och skadestånden som skulle kunna påföras dem skulle kunna bli avsevärda. För mig framstår det dock märkligt att ingen antingen tar dom rättsligt eller attackerar deras levebröd med samma yttrandefrihet som gäller alla.
Inget av det är dock inte min uppgift. Dumpen har inte gjort mig något och jag har aldrig gjort Dumpen något.
Övergrepp på både barn och djur och alla andra är hemskt och avskyvärt men den saken är inte min att bry mig om. Det får jurister ta eller folk som vill ge samma medicin tillbaka engagera sig i.

Jag har har en användare här på ett forum och kommenterar. Thats all.
Citera
2023-02-04, 22:27
Medlem
Citat:
Vinner absolut ingenting på att lägga skulden på någon. Jag bara tycker att Sara och Patrik är fel personer för det här,dessutom så sköts det hela på fel sätt. I praktiken så händer inte scenarion som dumpen hävdar. Ingen tonårstjej skulle vilja träffa någon av de uthängda om inte hot eller manipulation var med i bilden.

De som har hängts ut har visat bilder på sig själva och varit ärliga om sin ålder, möjligtvis att få talet har ljugit lite om åldern fast de har visat bilder på sig själva och sökt efter sexuellt umgänge med samtycke.Omoraliskt? Kanske fast tycker faktiskt inte att en människa förtjänar att få hela sitt liv förstört för att han har bestämt träff med en fjortis.

Ja pedofiler använder ofta uttrycket fjortis för att mildra det faktum att dom söker barn att våldta.

Edit: Antar att du försvinner från tråden nu som vanligt när en ny gädda åker dit
Senast redigerad av Funfor2023 2023-02-04 kl. 22:30.
Citera
2023-02-04, 22:28
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Äntligen! Ny gädda!

Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Detta as måste vi få ut identitet på. Runkar i samma rum som sitt lilla flickebarn.
Som vi väntat! (Även om det allra bästa såklart vore att vi aldrig någonsin behövde se en gädda mer pga att de blivit utrotade och försvunnit från jordens yta.)
Let’s do some digging
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in